Fastighetsförvaltning

Sortera: Högst betygsatt


Ekholmen Spindelsanering Ekholmsstranden 4, 371 37 Karlskrona

Ekholmen Spindelsanering

21 Recensioner
Ekholmsstranden 4, 371 37 Karlskrona
Spindelsanering i Karlskrona, Blekinge med omnejd. Vi utför sanering av spindlar på villor, lägenheter, båtar eller övriga önskemål.
  • Hemkörning
  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Leverans samma dag
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering
Brinkhage Träd & Trädgård, AB Gummarövägen 12, 761 98 Norrtälje

Brinkhage Träd & Trädgård, AB

7 Recensioner
Gummarövägen 12, 761 98 Norrtälje
  • Rullstolsanpassad parkering
Karolina P Förvaltning AB Malmskillnadsgatan 43, 111 38 Stockholm

Karolina P Förvaltning AB

13 Recensioner
Malmskillnadsgatan 43, 111 38 Stockholm
  • Rullstolsanpassad ingång
Nåntuna Fastighetsservice Yllevägen 6, 757 52 Uppsala

Nåntuna Fastighetsservice

7 Recensioner
Yllevägen 6, 757 52 Uppsala
  • Rullstolsanpassad ingång
Corem Property Group Linköping Roxengatan 7, 582 73 Linköping

Corem Property Group Linköping

8 Recensioner
Roxengatan 7, 582 73 Linköping
Corem äger, förvaltar och utvecklar kommersiella fastigheter i storstads- och tillväxtområden. Med ett brett produkterbjudande och närhet till dig som kund.
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering
Provvs.se Wollmar Yxkullsgatan 9, 118 50 Stockholm

Provvs.se

246 Recensioner
Wollmar Yxkullsgatan 9, 118 50 Stockholm
Rörmokare i Stockholm. Vi arbetar i hela Stockholms län. Jour vid brådskande ärenden. Vår servicegaranti borgar för total nöjdhet hos dig som kund. Våra rörmokare i Stockholm är duktiga på avancerade rörinstallationer och vi åtar oss arbeten åt företag, Brf:er och privatpersoner. Lång erfarenhet gör att vi kan lämna fasta priser. Vi håller alltid budget och passar alltid avtalad tid. Väl mött!
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Hbtq+-vänlig
  • Trygg plats för transpersoner
  • Rullstolsanpassad toalett
  • Rullstolsanpassade sittplatser
  • Könsneutral toalett
  • Onlineofferter
  • Anställer flyktingar
  • Tidsbokning krävs
Veterangig AB Tullingebergsvägen 1 C, 146 45 Tullinge

Veterangig AB

7 Recensioner
Tullingebergsvägen 1 C, 146 45 Tullinge
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Trygg plats för transpersoner
  • Rullstolsanpassad parkering
  • Rullstolsanpassad toalett
  • Rullstolsanpassade sittplatser
  • Tjänster på plats
  • Tidsbokning krävs
  • Onlinebesök
Bostjärnan Spaldingsgatan 15, 412 59 Göteborg

Bostjärnan

6 Recensioner
Spaldingsgatan 15, 412 59 Göteborg
  • Rullstolsanpassad ingång
Rena Fönster Sverige Fönsterputs i Helsingborg AB Välluvsvägen 4, 253 51 Påarp

Rena Fönster Sverige Fönsterputs i Helsingborg AB

34 Recensioner
Välluvsvägen 4, 253 51 Påarp
Vill du ha rena fönster? Be om ett prisförslag! Vi svarar normalt inom 24 timmar.
  • Rullstolsanpassad parkering
  • Tjänster på plats
  • Onlineofferter

Rekommenderade recensioner



maciej lipski
03.11.2023
Kiplingebergs Gods
Broo
I L
03.11.2023
Newsec
Sämre sämst sämsta service och bemötande, dåligt underhåll i fastigheter men höja hyran kan de. Jouren de använder har sämsta betyg, sitter en kvinna där som är den otrevligaste jag någonsin pratat med i hela mitt liv. De tar inget ansvar för dåligt underhåll utan ger skulden på andra hyresgäster. Där jag bor börjar det likna ett HVB för nyanlända som bara ska slussas fram och tillbaka. Är där överhuvudtaget någon på Newsec som kan hyreslagen? Nä det är dags att leta upp en ny hyresvärd som vet vad de sysslar med.
Olle Ek
03.11.2023
John Mattson Fastighetsföretagen AB
Om du undviker denna hyresvärd så kommer du att slippa en mängd olika problem, man försöker att framställa sig själva som ansvarsfulla men det är bara en fasad...
Baki Fejza
03.11.2023
Stenungsundshem AB
Dåligt service. Brister i många av deras lägenheter med röklukt. Kräver hyresgästen på full betalning trots att man ej kan använda utrymmen i lägenheten pga röklukt. Fruktansvärt dålig kompetens. Skulle starkt rekommendera andra alternativ så du inte sitter låst i ditt hyreskontrakt.
Arvin
03.11.2023
HSB Mölndal
Inkompetenta människor, som gör processer mer komplicerade än vad dem behöver vara. Ohjälpsamma och trögfattade på en annan nivå.
Mr ”ickebinär” x
03.11.2023
Stena Fastigheter
Bostäderna är i godkänt skick, dock oerhört kallt inomhus på vintern ~ runt 16 grader.Gör jag en felanmälan på något i bostaden bemöts jag oftast av oengagerad fastighetsskötare, som allt som oftast försöker instruera via telefon hur man skall laga / fixa något. Klarar man inte det eller motsätter sig instruktionerna får man oftast ett suck i telefonen och att h*n kommer senare.Sen stängs ärenden alldeles för fort utan att jag som hyresgäst hunnit bekräfta att felet är åtgärdat.Så här efter några år som boende, köper jag reseevdelar o fixar det som jag kan själv. Tar även hjälp av vänner.Så mitt råd till Stena fastigheter är att se över eran Bostadsservice! Det finns mycket att jobba på där!Det är trots allt vi hyresgäster som betalar er lön.
Linda Högberg
03.11.2023
SBC
Helt ok . Måste hs dom efter som föreningen har dom som bolag.
Ulf Blomqvist
03.11.2023
HSB Södermanland
Mycket bra trevligt .
Khalil Barbouti
03.11.2023
Trahem Fastigheter Ab
Utmärkt utbud av rätter och förstklassig service och snabb leverans...En distinkt restaurang i Kummun Tranås...
Leif Olsson
03.11.2023
HSB Nordvästra Skåne ek för
Problem med ventilationen som var akut med tanke på missljud och fick beskedet att det var en garantireparation som PEAB var ansvarig för.Ingenting hände på 4 dagar.Ny kontakt med HSB och svaret blev:Jag har gjort en anmälan och kan inte göra mer.-Mitt svar blev: Gör en ny reklamation och det blev gjort men ingenting hände.,Åkte till kontoret i Ramlösa och beskrev problemet för personen i receptionen som tog tag i problemet och skickade ett mail till ansvarig på PEAB.EFTER ca 1 timma blev jag uppringd av Bravida som informerade om att jag skulle bli uppringd av en tekniker inom 2 timmar och det blev jag.Problemet åtgärdas av en servicetekniker som var SERVICEMINDED samma dag.Ett stort tack till kundmottagaren i receptionen som tog tag i reklamationen och fick PEAB att reagera.HSB:s ordinarie reklamationsmottagare gav mig ingen hjälp utan jag fick åka till kontoret som lösta problemet på ca 2 timmar.Det går inte att sitta på kontoret och svara:Jag har skickat reklamationen och kan inte göra mer.Det måste finnas en uppföljningsrutin från er sida som medför att ett akut problem åtgärdas snarast utan att kunden skall behöva åka till ert kontor för att få problemet löst