New Bubbleroom Sweden AB Prognosgatan 11, 504 64 Borås

New Bubbleroom Sweden AB



58 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag08–16
  • tisdag08–16
  • onsdag08–16
  • torsdag08–16
  • fredag08–16


New Bubbleroom Sweden AB Prognosgatan 11, 504 64 Borås


Om företaget

Kläder, klänningar på nätet - Bubbleroom - Kläder & Skor online | Bubbleroom – kläder och skor på nätet! Massvis med klänningar, jackor, toppar, väskor, badkläder och annat mode online. Köp snygga märkeskläder i vår webbshop och få dem bekvämt hemskickade. Välkommen till Bubbleroom!

Kontakter

Ring oss
+4684111717
Prognosgatan 11, 504 64 Borås

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag08–16
  • tisdag08–16
  • onsdag08–16
  • torsdag08–16
  • fredag08–16

Funktioner

  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Karin Niklasson
02.11.2023
New Bubbleroom Sweden AB
Beställde ett par träningsbyxor från Bubbleroom. Först kom en störtskur med mejlfrågor om jag fått det beställda, ”pga ett tekniskt fel vill vi säkerställa om din vara från oss har nått dig eller ej”. Redan där börjar alltså problemen! När jag sen skulle returnera varan insåg jag att följesedeln var felaktig, den gällde en order från en helt annan kund. När jag fått en ny, korrekt följesedel så att jag kunde returnera varan och få ett inlämningskvitto, fick jag ett löfte via mejl från Bubbleroom om att jag inte skulle bli debiterad för returfrakten.Ett par veckor senare kommer per post en faktura på varans värde samt frakt och faktureringsavgift. Fick info via paketspårningen liksom via telefonkontakt med PostNord att försändelsen levererats till Bubbleroom två dagar efter min inlämning. Ringde sedan tre gånger till Bubblerooms kundsupport, och efter ändlös väntan i telefon och kontakt med måttligt engagerade supportpersoner blir svaret detsamma: ”Vi har inte mottagit din retur, vi kollar upp och återkommer.”Inte efter något samtal får jag någon återkoppling från Bubbleroom, och inser efter denna anhopning av felhantering från Bubbleroom att jag har att göra med ett mycket oseriöst och misskött företag. Om jag hade läst den långa raddan av negativa omdömen och klagomål bland kundrecensionerna hade jag aldrig anlitat företaget! Vill härmed utfärda en varning till alla presumtiva kunder: Bubbleroom är ett skojarföretag som stjäl både din tid och dina pengar! Att ge det här företaget en stjärna är ett överbetyg, det borde vara minus fem i betyg!
Susanna Mazurek
01.10.2023
New Bubbleroom Sweden AB
Ur dålig kundservice, svarar ALDRIG på mejl! Har nu väntat nästan i en vecka på svar. Dom hade en rabattkod i helgen som man bara kunde använda en dag. Och just den dagen (hela dagen) hade dom tekniska problem på sidan och jag kunde inte genomföra mitt köp med rabattkoden. Sände iväg ett mejl och undrade om dom kan lägga till rabattkoden nästa dag då det inte funkade att använda den. Men nej inget svar.... Skickade ett till mej igen två dagar senare... Inget svar heller... När jag läste alla dåliga recensioner så blev jag ju rädd att inhandla kläder för 4000kr, tänk så får jag inte tillbaka mina pengar? För faktura får man ju heller inte trots att man har hög kreditvärdighet. Ja får nog handla in mina kläder på Zalando istället. Dåligt!
Michelle Kvärre
22.09.2023
New Bubbleroom Sweden AB
Sämsta jag varit med om!!!!! Beställde en jacka och knappar vid luvan har åkt av, och flera av knapparna hänger på sköra trådar. När jag skulle reklamera jackan har jag fått FEL retursedel???? Har alltså fått en annan människas retursedel och kundservice är otroligt dålig. Kommer aldrig att handla där igen.
Daria Lewandowska
18.09.2023
New Bubbleroom Sweden AB
Riktigt dålig kundservice som inte verkar lyssna på vad man säger. Dessutom är det alltid olika personer som svarat på mailen som INTE är insatta alls i problemet.Försökt beställa klänningar på faktura i 2 veckor nu och fortfarande inte fått dem. Först skickas de till helt fel ställe (5 mil från vart jag bor) och nu kan jag inte beställa dem på nytt för att felbeställningen finns kvar på min kreditgräns. Tydligen finns det inget att göra åt det.
Erika Arnström
18.09.2023
New Bubbleroom Sweden AB
Tröja torrfällde och missfärgade både jacka och byxor. Ärendet pågick i 8 månader utan att de returnerade min pengar eller ersatte för kemtvätt. URUSELT BOLAG OCH KUNDHANTERING!!!!!Synd när de har ett utbud som vekrligen tilltalar, men det är INTE värt besväret.
Claudia Petcu
14.09.2023
New Bubbleroom Sweden AB
Snygga plagg och rätt snabb leverans trots Covid-tider. Jag är nöjd med mina klänningar och funderar att köpa fler :) Jag undrar bara om man även kan besöka lagret i Borås och handla där direkt också?
Mille
13.09.2023
New Bubbleroom Sweden AB
Sämsta kundtjänst, råkade missa när jag skickade tillbaka kläder att man skulle betala en frakura avgift men upptäckte det efter ett tag och betala in summan, efter nästan en vecka kom påminnelseavgift plus summan för jag skicka tillbaka kläderna som redan var betald. Pratar med kundtjänst som hävdar att jag ändå skall betala in påminnelse avgiften plus en avgift för dom skickade ut frakturan. Och han kan inte ta bort påminnelsen även om jag betalde innan dom skickat ut frakturen. Företag brukar sköta sånt bättre än vad bubbelroom lyckats med. Handlat mycket hos er men ska ni sköta era stamkunder så, då kan ni dra!
Asta Samoškienė
09.09.2023
New Bubbleroom Sweden AB
Mycket tråkig upplevelse av den här klädaffären. Jag har fått trasiga kläder två gånger och får inte tillbaka mina pengar. Hade varit i kontakt med kundservice och de lovade kolla upp detta men en månad har gått och det har inte hänt något. Jag kommer aldrig köpa något mer därifrån och rekommenderar inte till andra heller.
Pippa Rrrr
30.08.2023
New Bubbleroom Sweden AB
Min rekommendation är att ni inte köper något från denna hemsida. Fick hem en '' Ny'' jacka trodde jag, när jag kollade lite närmre på den så har delarna bytts ut förmodligen någon annan som beställt jackan innan och bytt ut grejerna på den och sedan skickat tillbaka jackan till lagret. Och dom har förmodligen inte kollat jackan och sålt den ny och fullpris till mig. Nu när man försöker få ut nytt så är det omöjligt Köp på någon annan hemsida om möjligt.
Karl Rydqvist
01.08.2023
New Bubbleroom Sweden AB
Beställningen på en jacka till min fru ändrades 4 gånger. Tog expressleverans och fick inte jackan ändå även efter att ha väntat en vecka. Ringde kundtjänst men fick ingen hjälp där heller. Allt slutade med att jag nu efter att ha väntat i en vecka utan att de ens har packat jackan väljer att avbryta ordern men detta var inget de kunde göra fick jag till svar. Får vänta på att de skickar jackan och jag inte hämtar ut den för att få mina pengar tillbaka. Företaget känns oseriöst skulle inte rekommendera någon att handla här.

Lägg till recension

Karta

Prognosgatan 11, 504 64 Borås
New Bubbleroom Sweden AB