Tele2 Kompanigatan 13, 553 05 Jönköping

Tele2



95 Recensioner
  • lördag10–18
  • söndag11–17
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20


Tele2 Kompanigatan 13, 553 05 Jönköping


Om företaget

Tele2 Jönköping, A6 Center, adress och öppettider - Tele2 | Hitta kontaktuppgifter och öppettider till Tele2-butiken i Jönköping, A6 Center. Du vet väl om att du också kan göra många av dina ärenden i Mitt Tele2?

Kontakter

Ring oss
+46772252525
Kompanigatan 13, 553 05 Jönköping

Timmar

  • lördag10–18
  • söndag11–17
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20

Funktioner

  • Hemkörning
  • Möjlighet till köp i butik
  • Leverans samma dag
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Linus Rohnitz
10.10.2023
Tele2
Mycket bra och hjälpsam personal! Sambon och jag gick mer än nöjda där ifrån efteråt!
Josua Rudberg
13.08.2023
Tele2
Bland de sämsta internet leverantörer jag haft.Regelbundna driftstörningar, internet försvinner flera gånger varje dag, vilket är riktigt irriterande när måste kolla på zoom föreläsningar.Om inte Tele2 var det enda som erbjöds i lägenhets byggnaden hade jag bytt för länge sen.
R V
08.08.2023
Tele2
Natalie Pärsson så otrevlig kundbemötande
Amanda Nygren
06.08.2023
Tele2
Hade gett noll om det gått. Varit trogen kund sen jag var i tonåren . Nu när jag skulle flytta så ljög dörrförsäljaren om saker som skulle ingå om jag ändrade om det abonnomang som jag hade. Så inte nog med att jag inte fick det försäljaren lovade , får 200 mb/s mindre vilket jag bara gick med på för att få det andra. Och de inne på tele2 vägrar reklamation. Jag begärde bara att få samma som tidigare, vilket var samma kostnad som innan.
sinan yusef
04.08.2023
Tele2
Är sämst företag i Sverige. Min abonnemang var binden för 2 år, jag har flyttat till 3. efter min bindningstid har gåt ut. jag fick faktura på 3 månader uppsägningstid. Är det lägenhet dem måste hitta ett anat att ta över lägenheten? Eller är anställd på företaget? Jag rekommenderar inte tele2.
MADELEINE BORGENHARD
03.08.2023
Tele2
Serviceminded personal i Butiken. Bra erbjudanden på mobiler med tillbehör...
Khaled Ismael
02.08.2023
Tele2
Efter dagens skämt på Tele2 Jönköping blev det flytt till en annan operatör! Jag har varit en trogen" kund hos tele2 sedan 2010 men nu blev det bara flytt till annan operatör som har bättre service och mycket bättre priser. Skulle köpa en telefon på avbetalning med erbjudande men eftersom att jag betalar direkt en del så gick det ej att kombinera med rabatten. Det är så nu Tele2 belönar sina gamla kunder. Gick bara några steg till Tre butiken och där fick jag väldigt mycket bättre priser från väldigt mycket trevligare personal. T.ex. ettt familjeabonnemang på Tele2 kostade mig 768 kr hos tre endast 499kr och fick köpa samma telefon för ett mycket mindre pris. Tele2 har nu väldigt dålig kundservice
Ulf T
02.08.2023
Tele2
Jag har varit en trogen kund under många år med både telefonabonnemang och mobilt bredband. När jag nu ska logga in på Mina sidor visas plötsligt informationen att jag måste bekräfta min identitet med mobilt BankID. Under nuvarande omständigheter har jag ingen användning för vare sig surfplatta eller smartphone. Jag opererar uteslutande från dator och ordinär mobiltelefon. Jag har därmed ingen användning för mobilt BankID och kan inte skaffa det. Jag använder uteslutande BankID på fil.Vid förfrågan till kundtjänst gavs svaret att alternativ till inloggning med mobilt BankID inte finns. Jag kommer därför att helt stängas ute och inte ha möjlighet att logga in på Mina sidor trots att jag är en mångårig och trogen kund. Detta är en befängd nonchalans och fullständig brist på kundfokus.Helt oberoende av min uppskattning av abonnemangen måste jag nu naturligtvis av princip fortast möjligt lämna Tele2 och söka en operatör som månar om kunden.
Filip Olsson
30.07.2023
Tele2
Ska säga upp mitt avtal som jag har med Tele2. Att skaffa detta avtal och ha det fungerade bra. Men att säga upp det är ett skämt. Jag kan inte säga upp avtalet online utan jag måste ringa in. Jag ringer in och måste vänta i telefonkö i 37 minuter för att sedan avsluta abonnemanget på 15 sekunder. Snacka om att göra allt från Tele2 för att man inte ska orka säga upp avtal!! Fixa så att man kan säga upp sina avtal på mina sidor" vore tacksamt!"

Lägg till recension

Karta

Kompanigatan 13, 553 05 Jönköping
Tele2