Energihem i Sverige Tegelvägen 3B, 853 50 Sundsvall

Energihem i Sverige



181 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–12, 13–15
  • tisdag10–12, 13–15
  • onsdag10–12, 13–15
  • torsdag10–12, 13–15
  • fredag10–12, 13–15


Energihem i Sverige Tegelvägen 3B, 853 50 Sundsvall


Om företaget

Energihem | Mer än bara solel – Solels speciallister |

Kontakter

Ring oss
+46771246246
Tegelvägen 3B, 853 50 Sundsvall

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–12, 13–15
  • tisdag10–12, 13–15
  • onsdag10–12, 13–15
  • torsdag10–12, 13–15
  • fredag10–12, 13–15

Funktioner

  • Tjänster på plats
  • Onlineofferter


Rekommenderade recensioner

Kim Holmstedt
02.11.2023
Energihem i Sverige
Tycker ni själva att ett dörrfoder ska se ut så här, och dessutom sitta löst? Detta gjorde några av era så kallade montörer hemma hos mina svärföräldrar för 2 veckor sedan! Det är helt oacceptabelt!
Jimmy Östling
11.10.2023
Energihem i Sverige
Jag var toppsäljare på bolaget. Men då kund efter kund klagade på dåliga montage, höga priser, långa väntetider och rent slarv vid montage samt en obefintlig kundtjänst så kunde jag inte längre stå för deras värderingar. Under 2,5 år låg jag i topp! Lönen var kanon! Men bolagets sätt att behandla kunder håller lägsta klass. Jag kommer inte varna någon för att handla av dom, produkterna är bra men allt runt om håller mycket låg klass till ett oerhört högt överpris. Sen om ni läser omdömen här nedan så ser ni att det står svar från ägaren. Det är inte ägaren som svarar det är olika anställda på kontoret.
Ragnar Öst
13.09.2023
Energihem i Sverige
Då företaget ber mig att återkomma med mer information relaterad till mitt betyg så gör jag det.Installationen är inte ännu slutförd påbörjades för över ett år sedan. Nedslag av oberoende besiktningsman på 32 punkter som man skrivit på att man skall åtgärda. Vilket man heller inte klarat av att slutföra deadline för det var 4 juni. Väntar fortfarande på att bolaget ska återkomma med information om hur man skall lösa kvarvarande delar. Kundtjänsten har varit mycket svår att nå och återkommer sällan utan att man får upprepat söka dem i dagar. Återkoppling sker ej på utlovade datum och tider.
Madeleine Claesson
13.09.2023
Energihem i Sverige
Från att Säljare Patrik och Robin va här och visade upp vad de hade i sitt sortiment till att Lukasz var här och mätte våra fönster så tog det ca 6 veckor innan våra special beställda fönster,altandörrar och ytterdörrar stod på plats för att installeras. Veckan efter så kom montörerna Matteusz och Igor med sin arbetsledare Adam för att börja montaget av dörrar och fönster. Efter ca 2 dagar så satt allt på plats, förutom plåtarbetet som var tvunget att beställas separat. De kom veckan efter då Matteusz och Igor var tillbaka hit för att sätta upp fönsterbleck. 2 veckor senare kom Lukasz för att göra slutbesiktning av allt arbete.Vi är supernöjda med ALLT!!Alla vi har mött under dessa ca 9 veckor har varit jättetrevliga, arbetssamma och skickliga i sina olika professioner.Vi rekommenderar Energihem vid ett fönsterbyte.STORT TACK till alla inblandade!Madeleine och Kjell, Tidaholm.
Rolf Nilsson
13.09.2023
Energihem i Sverige
Energihem har installerat en anläggning för solenergi. Energihem vill ha frågorna skriftligt via sin kundtjänst, och lägger då upp ett 'ärende', som man dock aldrig återkopplar till. Jag blir så besviken på det 'bemötandet' när jag gjort en sådan investering.
Håkan Normark
17.08.2023
Energihem i Sverige
Otroligt oproffessionell dammsugarförsäljarupplevelse. Efter att ha efterfrågat offert för solpaneler kom två man och gjorde en högst osäker mätning varvid de efter lång tid kunde presentera ett pris utan innehåll handskrivet på en lapp. Omedelbart drogs 80 000 kr av med brasklappen om att de inte kunde hålla priset till dagen efter. De trodde på allvar att jag tänkte skriva på något på plats.Mycket tråkigt att en positiv bransch för omställning till ett hållbart samhälle solkas av okuniga lycksökare.Och till Energihem, bespara mig ert standardsvar om hur viktig direktförsäljning" är för er. Presentera konkurrenskraftiga produkter med kunskap så slipper ni lura kunder."
Fredrik högberg
15.08.2023
Energihem i Sverige
VARNING anlita inte det här bluff företaget. En dörr gick inte att stänga tog ca 6 mån och hot om att anmäla dom innan dom kom och åtgärdade. Ett fönster tappade färg efter ett år dom säger att berörd arbetsledare ska ta kontakt fortfarande ingen kontakt efter 4 månader
Christer Thunblom
13.08.2023
Energihem i Sverige
OBS VARNING för detta företag.Efter 11 månaders försening av montage av entrédörr och fönster har vi önskat att företaget haft en kommunikation med kunden, vi önskade en kompensation för detta, fick inte ens ursäkt. Vid montage skadades saker, detta skulle vi få kompensation för, detta har nu ignorerats.Vår rekommendation är välj inte Energihem.
Jerry Berntsson
04.08.2023
Energihem i Sverige
Är enormt nöjd med dessa snygga spröjsade fönster och dubbeldörrar , samt så effektiva de var ( Team 21 var här ) !!!! Igor och Matousz , så otroligt skickliga/snabba/trevliga , vårat gamla hus här har inte en rät vinkel , ändå lyckades de göra ett så otroligt snyggt bra jobb .... Rekommenderar verkligen detta företag och personal varmt !!!! Alla av dem har varit så proffsiga och trevliga ....
Kjell-Gunnar Bergman
01.08.2023
Energihem i Sverige
Otroligt dålig support runt min beställning av solceller. Lång vänte tid förståeligt men får inte veta var jag är I kön. Vidare säger de saker, lovar saker påstårsaker men inget stämmer. Ringer inte upp och ber mig kontakta någon annan för att svara på mina frågor. Skickade mig till deras leverantör som blir ställd varför jag ringer dem.

Lägg till recension

Karta

Tegelvägen 3B, 853 50 Sundsvall
Energihem i Sverige