Babyland.se Sveavägen 168, 113 46 Stockholm

Babyland.se



31 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–17
  • tisdag10–17
  • onsdag10–17
  • torsdag10–17
  • fredag10–17


Babyland.se Sveavägen 168, 113 46 Stockholm


Om företaget

Just a moment... |

Kontakter

Ring oss
+46855591200
Sveavägen 168, 113 46 Stockholm

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–17
  • tisdag10–17
  • onsdag10–17
  • torsdag10–17
  • fredag10–17

Funktioner

  • Betalkort
  • Kreditkort


Rekommenderade recensioner

Amelie Haglund
29.10.2023
Babyland.se
Har beställt härifrån många gånger. Supersnabba leveranser är sant. Ofta beställt på kvällen och varorna kommer på förmiddagen dagen efter oavsett vardag eller helg. Absolut, returen är lite jobbig, men leveransen väger upp det!Har inte varit i kontakt med kundtjänsten så kan inte säga något om dem.
Huda Rafid
20.10.2023
Babyland.se
Otroligt dålig kundservice, fick hem en skadad vagn och fick stå för returkostnaden trots att jag skickade bilder och videon. Otrevliga på kundtjänst, hjälper inte till. Gör er en tjänst och beställ från andra leverantörer med betydligt bättre service vid fel.
Stefan de Vita
24.09.2023
Babyland.se
Uppdatering.Babyland skickade ut de saknade delarna med bud så att jag fick dom samma dag.Bra jobbat!----Undvik denna sida!Beställde en bilstol till vår son. Leverans skedde snabbt, men där slutar det positiva. Kartongen stolen levererades i är inte originalkartongen, och det saknas alla delar utom stolen vilket gör att den inte går att fästa i bilen. Vi kan därför inte åka på vår resa då stolen är helt värdelös för oss just nu. Babyland vill ta detta via leverantören och det lär väl ta X antal veckor.En bra kundtjänst hade skickat ur reservdelar och tagit det själva med leverantören istället.Finns bättre sidor att handla på. UNDVIK!!!
Alexandrasofi
21.09.2023
Babyland.se
Har gjort ett flertal köp via babyland och har alltid fått snabb leverans! Köpte bl.a en hoppgunga där dragkedjan gick sönder efter någon vecka. Fick snabb och bra kontakt med kundtjänst som skickade en ny efter att jag återkommit med bilder via mail.
Markus Ekman
17.09.2023
Babyland.se
Känslig bilbarnstol packas utan skydd i kartong. Stor risk för skador på produkt.Returnerade första stolen då den hade uppenbara skador.Dålig support och långa svarstider.
Sara El Attar
20.08.2023
Babyland.se
Jag beställde i söndags. På hemsidan står det att leverans ska ta 2-3 arbetsdagar. Det har snart gått 5 arbetsdagar och när jag ringde babyland och frågade visste de inte varför paketet tagit sådan tid och erbjöd heller ingen ersättning av något slag. Kundtjänst kunde heller inte svara på när paketet skulle komma och om det ens skulle komma fram den här veckan.Jag hade behövt fler artiklar men kommer att köpa dem någon annanstans. Jag kommer även att avråda andra föräldrar att handla här.
Karolina Norbeck
04.08.2023
Babyland.se
Vilka Ess - beställde fredag kl. 14, fick paketet utanför dörren 19.45 samma dag. En klimatkompenserad frakt som lämnade många paket i området. Toppenbetyg!
Daniel
03.08.2023
Babyland.se
Lurade oss på pengar för en flasksterlisator. Vi kan med bild bevis påvisa att det kommer kalk efter EN omgång rengöring, varpå då dem påpekar att man måste sterilisera vattnet först innan man häller i den i steriliserings maskinen. Ingen information stod om detta på produkt beskrivning utan något dem i efterhand sagt till oss för att undvika att ge oss pengarna tillbaka. Spara era pengar och Köp inte av detta Scam företag.
Joonas Vallius
01.08.2023
Babyland.se
Min sambo beställde från dessa stolpskott. Deras hemsida flippade ur och gav henne ett ”tekniskt fel”. Så min sambo gjorde om allting. Nu visar det sig att hon gjort två beställningar på exakt samma sak. Varan kostar 300kr men nu vill dessa skojare ha 200kr för att ta emot returen. Det är tydligen inte deras fel att deras hemsida är ett skämt.Man blir oroad över att det finns såhär oseriösa människor i världen.
Markus Hast
31.07.2023
Babyland.se
Funderar du på att handla från detta företaget?Inte kan det vara så illa så att det inte är värt att beställa?Alla företag har väl dåliga omdöme?Så resonerade jag också.MEN, gör det inte. Vad som verkar vara hela kundtjänstavdelningen, har noll koll på varken kundservice eller svensk lag. Kommer med egna med påhittade påstående som ska få dig att tro att du inte kan returnera produkten trots att du har full rätt enligt lagen. Plomberingen är bruten" på en babyvakt

Lägg till recension

Karta

Sveavägen 168, 113 46 Stockholm
Babyland.se