foodora Sverige Fleminggatan 20, 112 26 Stockholm

foodora Sverige



744 Recensioner
  • lördagÖppet dygnet runt
  • söndagÖppet dygnet runt
  • måndagÖppet dygnet runt
  • tisdagÖppet dygnet runt
  • onsdagÖppet dygnet runt
  • torsdagÖppet dygnet runt
  • fredagÖppet dygnet runt


foodora Sverige Fleminggatan 20, 112 26 Stockholm


Om företaget

Hemkörning från restauranger och butiker | foodora | Hitta de bästa restaurangerna och butikerna i ditt område och beställ snabbt online. Över 9000 restauranger och butiker i hela Sverige. Utkörning & Take Away. ✓ Säker, snabb och smidig beställning.

Kontakter

Ring oss
Fleminggatan 20, 112 26 Stockholm

Timmar

  • lördagÖppet dygnet runt
  • söndagÖppet dygnet runt
  • måndagÖppet dygnet runt
  • tisdagÖppet dygnet runt
  • onsdagÖppet dygnet runt
  • torsdagÖppet dygnet runt
  • fredagÖppet dygnet runt

Funktioner

  • Hemkörning
  • Hämtning utanför
  • Avhämtning
  • Kontaktfri leverans


Rekommenderade recensioner

Patrik Jakobsson
21.10.2023
foodora Sverige
Ni ska leverera till dörr inte port,vilket de flesta av utkörarna inte gör! Skyller på att porttelefon är ny,gammal,trasig bla bla bla. Kanske är dom inte läskunniga eller bara lata? Det finns några få undantag. Verkar bero på var man beställer ifrån.
Zuhal
27.09.2023
foodora Sverige
Resencionerna som Foodora har fått säger ju allt. I söndags beställde barnen en morsdags middag från Foodora men ingen mat har levererats. När jag kontaktar hjälpcenter så påstås det att de inte tänker kompensera då de hävdar pga att jag har haft tidigare liknande problem. Men hur?! Har aldrig beställt tidigare utan det var första gången idag som jag beställde mat och det finns screenshot på att jag inte har gjort tidigare beställningar (se nedan). Har tagit screenshot på konversationen (se nedan) med helpdesk där de direkt avslutar chatten båda gångerna när jag försöker förstå vad det är som har hänt. Tycker inte att den tjänsten som foodora erbjuder är hållbart då de inte uppfyller servicen. Vad är nästa steg liksom, konsumentverket?! Jag känner mig lurad.
Johanna Nilsson
24.09.2023
foodora Sverige
Dålig app1) restaurangerna verkar inte få all nödvändig info tex. allergier etc.2) Dyker upp massa kuponger i appen… men de går inte att använda….Foodorabuden är dock väldigt bra.
Cecilia Ahlblom
20.09.2023
foodora Sverige
Snabb leverans av varma rätter, bra kvalité och mycket att välja mellan. Mycket bra med rabattkoder, fri leverans och andra erbjudanden.
Lena Andersson
01.09.2023
foodora Sverige
Lite synd att man blev dålig av maten från Mastro Pärla i Landskrona, då man gav de en order om vad man ville ha i sin hamburgare, men fick det man absolut inte får äta.
GoToHell
28.08.2023
foodora Sverige
Denna recension baseras på mina 2 senaste upplevelser i min kontakt med Foodora:För någon vecka sedan genomfördes en beställning som inte kunde leverera inom rimlig tid. Trots löpande chatkontakt under 'framkörning' halade och försäkrade representanten att maten var på väg. Det tog två (2) timmar för deras bud att klara av en sträcka på några kilometer lokalt. Varför acceptera beställningar om man inte har lediga bud i området ? Frågar du deras kundtjänst får du en uppsjö förklaringar men ingen som är acceptabel. Blev lovad återbetalning men TJATA innan dom per SWISH skickade pengarna.För en stund sedan gjorde jag dumheten att lägga en ny beställning för nästan 400 kr. Har gäster hemma och tänkte att det kunde vara trevligt med lite finpizza. Efter betalning kunde jag följa ordern som skulle ta ca 40 minuter att leverera. När det återstod 15 minuter avbröts plötsligt beställningen - utan förklaring. Efter en lång diskussion per kundchat - där jag först fick förklarat för mig att denna misslyckade order var på grund av min 'uppkoppling' för att sedan påstå att min betalning inte 'gick igenom' (trots skärmpdump och bevisligen en alldeles utmärkt uppkoppling) - får jag reda på att ingen orkar anstränga sig att swisha tillbaka mina pengar. Det beslutas av Foodora att så ska ske genom banköverföring med dröjsmål på upp till 3 dagar.Det här företaget kan - om dom vill - lösa ett sådant här enkelt problem på nolltid och har bevisligen gjort det förr (en skärmdump på detta skickades också under pågående samtal) men istället för att hjälpa till avslutar dom chat. Detta är UNDER ALL KRITIK. Den här branschen måste självsanera sig och skärpa till sig rejält.
Maxad S
23.08.2023
foodora Sverige
Förstår verkligen varför man använder deras tjänst.Får alltid kall matt då deras förare agerar buss förare och kör ut flera leveranser samtidigt fast de tar 79kr för tjänsten.Uber kostar 85kr samma sträcka.Samtidigt värdelös service och ingen som helst vettig support.Nu får jag skylla mig själv som använde foodora igen men samma visa återigen 45 minuter försenad.

Lägg till recension

Karta

Fleminggatan 20, 112 26 Stockholm
foodora Sverige