SEB Lilla Fiskaregatan 1A, plan 2, 222 22 Lund

SEB



58 Recensioner
  • lördagÖppet dygnet runt
  • söndagÖppet dygnet runt
  • måndagÖppet dygnet runt
  • tisdagÖppet dygnet runt
  • onsdagÖppet dygnet runt
  • torsdagÖppet dygnet runt
  • fredagÖppet dygnet runt


SEB Lilla Fiskaregatan 1A, plan 2, 222 22 Lund


Om företaget

Kontorsinformation | SEB |

Kontakter

Ring oss
0771365365
Lilla Fiskaregatan 1A, plan 2, 222 22 Lund

Timmar

  • lördagÖppet dygnet runt
  • söndagÖppet dygnet runt
  • måndagÖppet dygnet runt
  • tisdagÖppet dygnet runt
  • onsdagÖppet dygnet runt
  • torsdagÖppet dygnet runt
  • fredagÖppet dygnet runt

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Tidsbokning krävs


Rekommenderade recensioner

Nomera Imtiaz
27.10.2023
SEB
Mycket oförskämt beteende. Nekades att öppna företagskonto utan något skriftligt. När jag frågade, ge mig skriftligt avslagsskälet. Personen som ringde svarade med oförskämd röst att jag är chef och det räcker. Sedan tappade hon telefonen utan att lyssna vidare.
Paul Berkhuizen
24.10.2023
SEB
Som vanligt, när man verkligen behöver SEB så ställer de inte upp.Nu får man inte ens träffa dem utan att boka tid i förväg. Information som inte finns tillgäglig någonstans förutom på deras dörr.
Marcus Teschner
07.10.2023
SEB
Ingen vidare hjälp får man hos SEB längre. byt bank till Nordea eller Länsförsäkringar, dessa banker om du vill ha personlig service utan att boka tid i förväg.
Gabriel Steen
06.10.2023
SEB
Skulle fixa ett bankkonto men de gjorde fel och jag kunde inte använda mitt kort, kunde inte eller komma tillbaka och fixa det på ett par månader pga usla öppetider
Kajsa Jernetz
13.08.2023
SEB
Usel service! De tillåter endast tidsbokning på grund av pandemin. Den lilla detaljen som inte nämns någonstans är att det är fullkomligt omöjligt att boka en tid! Ringde för första gången för fem dagar sedan och kommer då till ett regionalt växelkontor som i sin tur måste maila det lokala kontoret för att man ska få en tid. Inne på det lokala kontoret verkar det inte göras många knop då de nu, fem dagar senare, inte hört av sig trots påminnelsemail. Det enda jag vill göra är att skaffa ett Bank-ID, något som tar 10 minuter på sin höjd. Utan det har jag ingen möjlighet att varken betala fakturor eller söka CSN. Jag får inte heller tillgång till mitt vaccinationspass. Tack SEB!
Ahmed Tayeh
10.08.2023
SEB
Har varit kund hos SEB i hur många år som helst men har aldrig upplevt dålig service och okunnigt kundsupport som det är just nu.En ny chef som vill spara pengar genom att snåla med kundservice. Vi ska inte glömma att banken finns kvar tack vara förtroendet från kunderna och vi alla vet vad som händer när ni vänder ryggen till era kunder.-Otroligt långa kötider, de ringer tillbaka när du inte kan prata eller så funkar inte deras utrusning eller så efter 3 timmars väntetid kopplas du till fel avdelning, hur är det ens möjligt-Oerfarna personal som ger fel rådÄr minst sagt besviken
Paul Rhys
03.08.2023
SEB
Man bara väntar i ett rum utan personligt bemötande. Bankar är inte som förut.
Strumfeta Strumfeta
01.08.2023
SEB
Vi var där idag för kontoöppning. Maken är nyinfkyttad o har anledning varför konto skulle öppnas. Idag är det 6/11 och första lediga tiden är 2/2 2019! Va håller ni på med?!

Lägg till recension

Karta

Lilla Fiskaregatan 1A, plan 2, 222 22 Lund
SEB