Wexthuset Sverige AB Jursta 8, 151 96 Enhörna

Wexthuset Sverige AB



117 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag09–16
  • tisdag09–16
  • onsdag09–16
  • torsdag09–16
  • fredag09–16


Wexthuset Sverige AB Jursta 8, 151 96 Enhörna


Om företaget

Trädgårdsbutiken på nätet | Wexthuset | Här finner du inspiration och tips, och allt du behöver från fröer till de rätta redskapen för odling och förökning av växter

Kontakter

Ring oss
+468225080
Jursta 8, 151 96 Enhörna

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag09–16
  • tisdag09–16
  • onsdag09–16
  • torsdag09–16
  • fredag09–16

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Elma Elmasdotter
09.10.2023
Wexthuset Sverige AB
Fick min rose de rescht 4 maj. Idag 22 juni redan flera knoppar och två som har slagit ut. Luktar fantastiskt gott! Tack! Hade gärna lagt upp bilder men det gick tyvärr inte
Andreas Lejbro
12.09.2023
Wexthuset Sverige AB
Här ska man inte handla. Dom skickade en trasig vara.En enkel sak att fixa med ett telefonsamtal. Men se det går inte.Försökt med Mail. Men det han ta veckor in dom svara och då har dom inte läst mailet ordentligt.I svaret kan dom inte hitta min order. Det beror på att det var min fru dom beställt. Dom kunde inte se att det var samma, rätt ovanligt efternamn.
Katja wiezell
02.09.2023
Wexthuset Sverige AB
Vid en för mig självklar reklamation, hade fått en annan vara än det jag beställt och betalat för. Svårt att få kontakt pga dåliga öppettider i telefon. Mailkontakt med oerhört dåligt och kort svar, nonchalant. Svaret tydde på att man inte läst hela mailet jag skickat och vad problemet var. Vid slutlig telefonkontakt är personen oerhört otrevlig och snäser och lägger på luren. Sen får jag själv ett svar att jag har ett ansvar hur jag beter mig då detta är deras arbetsplats. En reklamation tycks tas emot som att trampa på någons personliga ömma tå, ingen önskan om att få en nöjd kund genom att lyssna och ta till sig kritik. Kommer aldrig aldrig handla här och varnar andra för att göra detsamma.
Therese Larsson
16.08.2023
Wexthuset Sverige AB
Oklar leverans, paketen tar tid på sig och sen dyker de plötsligt upp utan besked. Rangligt växthus med sprött glas, fick även fel storlek på clips så glas sprack. Men värst är att de absolut INTE har en fungerande kundtjänst. Stor varning på det, de svarar -aldrig- i telefon trots att man ringer konstant, chatten är oengagerad och ointresserad att lösa problemet om de ens svarar där med.Köp växthus någon annanstans, det är absolut inte värt strulet. Tråkig och dyr erfarenhet.
Andrea Bjorklund
13.08.2023
Wexthuset Sverige AB
Fick en reklamation nekad, trots att Wexthuset skickat en söndrig vara - felet upptäcktes när varan togs i bruk.Fick svar från deras kundtjänsttyvärr så kan vi inte hantera en reklamation mer än ett år efter mottagande...Vi är väl förtrogna med lagar och detta faller ej inom någon som helst garanti eller lag."De skriver så trots att vi har 3 års reklamationsrätt i Sverige enligt Konsumentköplagen.Så kundtjänstpersonal hos Wexthuset har tyvärr inte koll på Konsumentköplagen.Wexthusets personal skriver även "En sådan skada skulle man ha sett direkt när du öppnade paketet och då hört av dig... på bilden så syns att skadan är nyligen uppkommen."Enligt Konsumentverket behöver ju ett ursprungligt fel inte visa sig direkt.Att personalen misstror mig som kund
Lisa Granstedt
06.08.2023
Wexthuset Sverige AB
Omöjligt att få kontakt. Vi saknar halva vår order 547005 (55 st häckplantor) och har försökt nå er sedan den 20:e maj både via telefon och mail utan framgång. Att saker kan gå fel vid orderhanteringen är naturligtvis ok men det kräver att man som leverantör tar ansvar och ser till att hitta en lösning inom rimlig tid, eller åtminstone gå att nå för dialog.
Lina Ivarsson
02.08.2023
Wexthuset Sverige AB
Fick snabb och väldigt trevlig service av kundtjänst då det blivit en dubbel beställning. Tack!
Josefin Nordquist
02.08.2023
Wexthuset Sverige AB
Väldigt besviken på detta företag.Jag beställde hemleverans jag betalade extra för pga en stor buske. Jag fick sent svar att busken ej skulle levereras efter att jag redan fått gödsel levererat. Jag har bett dem i flera omgångar ta bort leveransavgiften eftersom det endast var pga en stor buske som inte hade fått plats i bilen. De svarar ej per telefon och svar på mail kommer efter ca 3 veckor och är korta och otrevliga ursäkter. Har alltid beställt från Horto Green tidigare, vilka jag tycker har varit helt fantastiska, de svarar snabbt och ger tips och råd. Men pga de ej hade den önskade busken på lager valde jag Wexthuset.Rekommenderar inte Wexthuset till någon, de tar inget ansvar och går ej att kontakta.
Lina Sofia
01.08.2023
Wexthuset Sverige AB
Jättehjälpsam och trevlig kundservice, fick snabb och bra hjälp. Bra utbud på allt som hör till odling och växter. Rekommenderar!

Lägg till recension

Karta

Jursta 8, 151 96 Enhörna
Wexthuset Sverige AB