Bostads AB Mimer / Kundcenter Navet, Gasverksgatan 7, 721 30 Västerås

Bostads AB Mimer / Kundcenter



70 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–17
  • tisdag10–17
  • onsdag10–17
  • torsdag10–17
  • fredag10–15


Bostads AB Mimer / Kundcenter Navet, Gasverksgatan 7, 721 30 Västerås


Om företaget

Bostads AB Mimer – största bostadsföretaget i Västerås | Mimer är Västerås största bostadsföretag med ett brett utbud av hyreslägenheter. Vi finns över hela stan för alla. En bra dag börjar hemma – hos Mimer.

Kontakter

Ring oss
021397000
Navet, Gasverksgatan 7, 721 30 Västerås

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–17
  • tisdag10–17
  • onsdag10–17
  • torsdag10–17
  • fredag10–15

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Jenny E Jansson
26.10.2023
Bostads AB Mimer / Kundcenter
Enormt Otrevligt bemötande i kundtjänst av en tjej som absolut inte ska arbeta med människor el levande ting". Jag har aldrig blivit kallad rasist förrän denna tjej stämpla mig direkt då hon bad om signalement på inbrottstjuvar i huset där jag bor
Mehdi Alshahmang
10.10.2023
Bostads AB Mimer / Kundcenter
Toppklassad service jämfört med alla andra tack mimer!
Sinikka Lilja
09.10.2023
Bostads AB Mimer / Kundcenter
Dålig information om när man beställt en tjänst och det blir längre leverans om varan man ska hyra. Mimer informerar inte alls utan tänker att det kan ju kunden kanske lista ut själv.
Kenta Nerén
02.10.2023
Bostads AB Mimer / Kundcenter
Proffsigt och trevligt bemötande av Pernilla i kundmottagningen, tack.
Raimo T Pajunen
18.09.2023
Bostads AB Mimer / Kundcenter
Proffsigt och mycket trevligt bemötande! Hjälpsamma och aktivt problemlösande! Rekommenderas varmt!!!
Maximilian Eriksson
13.09.2023
Bostads AB Mimer / Kundcenter
Inkompetent personal som inte vet hur man läser en kreditupplysning eller följer upp information och ger ens lägenhet till någon annan på felaktiga grunder. Uruselt. 10 år i kö för att sen bli illa bemött.
Kämpar mot orättvisor.
20.08.2023
Bostads AB Mimer / Kundcenter
Dåligt bemötande dåligt service. Mimers personal har blivit mycket sämre nu för tiden.Jag känner mig kränkt och dåligt behandlad av personalen.
Frida Lundqvist
04.08.2023
Bostads AB Mimer / Kundcenter
Bodde i en lägenhet hos mimer, och så gick tvättmaskinen sönder. Jag ringde och fel anmälde det. De kom ditt och tittade men gjorde inget. Ringde 1 gång i månaden i 6 månader innan de gick med på att byta tvättmaskinen. Och det var en tvättstuga på 2 höghus, så man fick aldrig någon tvättid och de gjorde inget åt det.Nu bor jag i en ny mimer lägenhet och den har stora vattenskador i köket. och under diskhon är det stora vatten skador och luktar riktigt mycket jord. Jätte jobbigt att leva med, Men mimer tänker inte göra något åt det. Så dåligt företag och att de inte änns tänker fixa det. Så jag måste leva med det och må dåligt av det, inte kul att varje gång man står och diskar eller slänger soppor så luktar det jord. Och allt är vattenskadat och de kommer de inte göra något åt. Jag betalar hyra och allt, men vad får man tillbaka ingenting. Bara att man får leva med sådant nedgånget och illaluktande.
Christina Favaro Fernberg
01.08.2023
Bostads AB Mimer / Kundcenter
Mimers förbättringsåtgärd medicinsk förtur för sina boende med x-tra behov o som började gälla from hösten-15 visar sig tyvärr vara skådebröd Kundtjänstchefen på Mimer har ännu en gång medd mig sin klena motivering ang min dotters avslag. Den motiveringen måste diskvalificera de flesta som ansöker Enligt Mimers kundtjänstchef så får du avslag om du bor i en lgh som du har accepterat tidigare med samma medicinska tillstånd, o hon menar att man måste ha en ny sjukdomsbild som inte fungerar med den redan accepterade lgh. Hur går det ihop? Mimer började erbjuda sina boende medicinsk förtur hösten-15. En sökande har oftast samma kronisk sjukdom genom åren o bor i lgh som inte stämmer med deras sjukdomsbild genom att de har fått tagit det som erbjöds Dessa ser en öppning i Mimers erbjudande men får avslag på sin ansökan pga att deras sjukdomstillstånd inte har förändrats sedan de accepterade sin nuvarande lgh.Det verkar som om Mimer har lovat sina boende för mycket o ger avslag med moment 22"motivering.."
TheMissMatilda
31.07.2023
Bostads AB Mimer / Kundcenter
Stod 8år i kö för att hamna på ett ställe där grannarna röker gräs i cykelförrådet, andra grannar spelar hög musik heela dagarna och ena grannen (som sägs bära vapen) trakasserar en... man ber om hjälp om att få byta lägenhet eller göra något åt saken men dom tycker att jag ska ta hand om det själv....

Lägg till recension

Karta

Navet, Gasverksgatan 7, 721 30 Västerås
Bostads AB Mimer / Kundcenter