Babyland Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm

Babyland



123 Recensioner
  • lördag10–16
  • söndagStängt
  • måndag10–18
  • tisdag10–18
  • onsdag10–18
  • torsdag10–18
  • fredag10–18


Babyland Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm


Om företaget

Just a moment... |

Kontakter

Ring oss
+46855591210
Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm

Timmar

  • lördag10–16
  • söndagStängt
  • måndag10–18
  • tisdag10–18
  • onsdag10–18
  • torsdag10–18
  • fredag10–18

Funktioner

  • Möjlighet till köp i butik
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler


Rekommenderade recensioner

Hero Nikdin
02.11.2023
Babyland
Hade jag kunnat ge mindre stjärnor hade jag gjort det. De förtjänar inte ens en stjärna. Otrevligare personal får man leta efter, så fort vi kom ni i butiken ang vår retur som vi hade fått i julklapp är det sura miner vi möts av. Extremt otrevliga och extremt oproffsiga. Att som kund inte få tala till punkt är mycket frustrerande. Handla aldrig där om du inte är säker på att du ska ha produkten, då deras retur policy är under all värdig kritik. Tydligen verkar inte vi vara de enda som har haft problem med att lämna tillbaka varor, denna butik följer inte reklamationslagen och inte heller returpolicyn. De hittar på sina egna versioner av vad som gäller och är extremt otrevliga. De borde se över sin service och deras bemötande av kunder, aldrig varit med om något liknande. FY!
Lisa Wärmegård
31.10.2023
Babyland
Trist bemötande i en ganska barnovänlig butik. Svårt att ta sig in i butiken med barnvagn, det finns en brant ramp men sedan ska man försöka ta sig in genom en dörr som öppnas inåt och inte går att ställa upp... När man väl kommit in är det ganska svårt att ta sig fram i butiken med barnvagn. Personalen har aldrig visat mig en ansats till att vilja sälja någonting, och varorna känns inte inspirerande. Väljer mycket hellre andra barnbutiker.
Britt-Marie Nilsson
22.10.2023
Babyland
Jag beställde en barncykel Babblarna" till julklapp till barnbarnet
Patric Näsvall
13.09.2023
Babyland
Riktigt dåliga, Rekommenderar er starkt att inte handa av dessa.Vi fick en fåtölj som var köpt via deras hemsida, Benet var knäckt på den så min 1 åriga dotter ramlar i golvet och slår i huvudet.Mejlar med kundtjänst och får dåliga svar och ingen kompensation alls. Utan dem ber mig skicka den till dem, då har vi fått den levererad med hemkörning. Då borde dem åtminstone hämta den.Kommer aldrig någonsin handla eller prata gott om den här butiken igen.
Slippin Jimmy
12.09.2023
Babyland
Oengagerad personal som inte ens säger hej fast butiken är tom. Vid flera tillfällen då. Då butiken säljer betydligt sämre än dom andra barnvagsbutikerna borde dom rekrytera bättre personal. Stäng eller om organisera och städa upp. Det är pinsamt dåligt och sömnig stämning
Johanna Sinkkonen
31.08.2023
Babyland
Köpte en barnvagn som levererades i helt obrukbart skick då ramen var tydligt sne. Ville såklart reklamera, varpå Babyland ber om film och bild där vi försöker köra vagnen. Vi tar alltså ut vagnen utomhus för första gången, för att filma. På filmen syns tydligt hur vagnen helt och hållet bytt riktning efter cirka 10 meter, eftersom den är så sne.Babyland går motvilligt med på att ta emot returen, men jag får betala frakten på cirka 300 kronor själv. Sedan återkommer de efter ett tag och meddelar även att jag kommer bli skyldig att betala 15% av vagnens pris för att den inte är i nyskick längre. Jag körde ju vagnen utomhus för att filma felet :))))) SERIÖST?! Jag fick alltså en trasig produkt levererad till mig, och utöver en massa krångel så är jag nu 500 kronor fattigare samt att jag fortfarande inte har någon vagn.VÄRDELÖST kundbemötande!Hade jag orkat så skulle jag ha reklamerat via Konsumentverket. Nu nöjer jag mig med att tala om för alla jag kan hur dåliga Babyland är.
Denise Widén
26.08.2023
Babyland
Värsta jag varit med om, råkade beställa en fel vara och skulle lägga en ny order när den andra gått i retur. Försökte stoppa ordern direkt jag la den men det gick inte sa dem. 195kr får man betala i returavgift för en liten handduk!
Markus K
11.08.2023
Babyland
Köp inget där ni har 0 rättigheter om ni ska byta eller lämna tillbaka. Värsta jag vart med omKöpte en skötbyrå låda för 4500kr. När jag monterar den så går inte översta lådan att stänga. Skickar en reklamations ansökan som tar dem 1 vecka att svara på. Jag ska få en ny låda. Väntar ytligare 4 veckor och fortfarande ingen låda. Vill inte ha den längre mitt blivande barn väntar inte på reservdelar. Då säger de skicka tillbaka den kostar ca 500kr och den ska vara i nytt skick när de har själva sagt att det är fel på lådan... telefon är avstängda och jag mailar så hamnar man i kö. Ringde in de sa att det vat 112 mail före mig seriöst......
Sandra Rosteck
03.08.2023
Babyland
Har köpt en barnvagn som varit trasig från dag ett. Direkt skadligt för barnet då bla sittdelen släppt från sittläge och fallit ner till liggande läge. Hjulen och chassit har dragit åt höger så det ej gått att styra vagnen.Har reklamerat denna fyra gånger och dem byter ut del efter del efter del. Vägrar ge mig mina pengar tillbaka. Dem ringer inte upp och mailar fem minuter innan stängning varje gång.Otroligt dåligt kundbemötande och kommer aldrig handla något härifrån igen och vill varna alla från att också göra det.
Sophie österman
31.07.2023
Babyland
Försenad leverans av min beställning. Var tydligen inte deras fel eftersom fraktbolaget har gjort fel enligt dom. Kunde inte erbjuda mig mer än att lösa detta, i bästa fall kunde min beställning komma inom två dagar, valde expressbrev av en anledning. Dryg person på kundtjänst som gick i försvarsställning istället för att göra mig som kund nöjd.Uselt. Kommer aldrig mer att använda mig av Babyland pga detta.

Lägg till recension

Karta

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm
Babyland