Telia Ringvägen 115, 118 60 Stockholm

Telia



174 Recensioner
  • lördag10–18
  • söndag11–18
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20


Telia Ringvägen 115, 118 60 Stockholm


Om företaget

5G typ överallt. Det är Telia. - Telia.se | En operatör som har 5G typ överallt och ligger i topp på Sustainable Brand Index. Men ändå ogärna skryter.

Kontakter

Ring oss
+46104572340
Ringvägen 115, 118 60 Stockholm

Timmar

  • lördag10–18
  • söndag11–18
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20

Funktioner

  • Hemkörning
  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Leverans samma dag
  • Rullstolsanpassad ingång


Rekommenderade recensioner

Joakim Lundquist
30.10.2023
Telia
Köpte en iphone 13 pro med 128gb, kommer tillbaka dagen efter och ville byta till en med 265gb. Nekades byte, nekades återköp då jag öppnat kartongen. De menar att allt du köper fysiskt i butiken har varken bytes- eller ångerrätt tillskillnad från om du köper på nätet. Undvik butiken, köp på nätet så har du ånger- och bytesrätt.
Olle Sveneriksson
29.09.2023
Telia
Jag behövde hjälp med att hantera min Huawei som är köpt i Teliabutik. Jag är Teliakund. Det var på f.m. och tomt i butiken. Expediten, en ung man, frågade genast om han kunde hjälpa mej. Bakom honom stod en kvinna, så jag tolkade det som att han var ny eller praktikant. -Ja tack, jag vet inte hur man vidarebefordrar en länk till en vän på messenger. Jag tänkte visa länken jag hade laddat ned, men jag hittade den inte. Han ville ha mobilen och fick den. Jag sa: jag vill gärna se hur du gör. - Jag tänker inte utbilda dej, svarade han. Nä, men om jag inte ser hur du gör är det meningslöst. Han plockade fram filen, kopierade den och placerade kopian på messenger. Bra! sa jag. Men jag såg inte hur du kopierade.. Han visade igen, och jag hade lärt mej det här äntligen. - Jag visste inte heller hur man gör, alla mobiler är olika, upplyste han mej. - Ja, men du begriper det bättre, jag är så oteknisk. Det blev en diskussion som jag tyckte var alldeles onödig. Först om att han inte skulle utbilda mej, och sen att jag kunde gjort det själv lika bra som han. Jag fick känslan av att jag skulle sättas på plats. Men om jag köper en produkt av ex Telia, tycker jag det är dom som ge mej instruktioner. Jag ska inte behöva ta kontakt med Huawei. Och om expediten inte vill visa mej hur man gör, så blir jag tvungen att komma tillbaka nästa gång jag behöver hjälp. Det känns som Östtyskland. Och jag gillar butiker och företag som tillhanda-håller service. Det är väl så man behåller sina kunder?
Svante Palme
11.09.2023
Telia
Försökte få ett abonnemang och köpa telefon. Säljaren hörde aldrig av sig.Svante PalmeTelia Ringen Skanstull
Sevil Guler
01.09.2023
Telia
Arrogant and careless staff... Had very unpleasant experience few months ago.
Mikael Thunberg
28.08.2023
Telia
Köpte en ny telefon och förlängde abonnemanget, det var fyra dagar kvar på mitt abonnemang. Frågade om 30 dagars öppet köp även skulle gälla detta, svaret var ja. Men icke sa nicke,, det var en ren lögn. Jag borde naturligtvis dubbelkollat det. Det är bara att betala av hela beloppet på engång o sen avsluta abonnemanget. Ljuga får man inte göra.
Andreas Dahlström
11.08.2023
Telia
Långa väntetider och delvis arrogant personal...
Emil Sjölander
05.08.2023
Telia
Bästa Telia-butiken i stan! Grym service, både för unga och äldre. Tålmodiga, respektfulla, hjälpsamma och riktigt trevliga! Framförallt Rafal! Han ska ha en stor eloge, en riktigt bra medarbetare.
Per Lindbergh
03.08.2023
Telia
Alltid God Service ⭐⭐⭐⭐⭐
Tekla Tunblad
31.07.2023
Telia
Blev otroligt nonchalant bemött idag på Teliabutiken Skanstull. Klickade på det mest missnöjda ansiktet vid utgången ca 16.30.Säljaren la in en prilla medan vi samtalade!Han fungerade som mentor åt en kvinnlig lärling.Charlotte 78 år

Lägg till recension

Karta

Ringvägen 115, 118 60 Stockholm
Telia