Serenity Stockholm AB Riddargatan 20, 114 51 Stockholm

Serenity Stockholm AB



79 Recensioner
  • lördag09–16
  • söndagStängt
  • måndag09–19
  • tisdag09–19
  • onsdag09–19
  • torsdag09–20
  • fredag09–19


Serenity Stockholm AB Riddargatan 20, 114 51 Stockholm


Om företaget

Home | Serenity |

Kontakter

Ring oss
+468201033
Riddargatan 20, 114 51 Stockholm

Timmar

  • lördag09–16
  • söndagStängt
  • måndag09–19
  • tisdag09–19
  • onsdag09–19
  • torsdag09–20
  • fredag09–19

Funktioner

  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Toalett


Rekommenderade recensioner

Emma Sjölin
02.11.2023
Serenity Stockholm AB
Bokade via deras system på hemsidan, men verkar inte fungera. Man får ingen bekräftelse att man har bokat.Sedan avbokade jag på hemsidan och fick då bekräftelse på att jag avbokat, men ville dubbelkolla att det var avbokat så ringde salongen.Verkade irriterade och sa att man inte kan avboka på hemsidan, när jag precis fått en bekräftelse på att min tid är avbokad.... rekommenderas ej!
Sabrin Hassan
07.10.2023
Serenity Stockholm AB
Jag tyckte klippningen var fin men frisören var väldigt otrevlig, till och med kränkande
Pernilla Johnsson
03.10.2023
Serenity Stockholm AB
Precis som på alla salonger måste man veta vem man ska gå till och göra lite research innan. Matilda Åström är min hjälte som gör mitt hår så vackert och starkt. Och även min mage efter alla skratt.
Cathrine GB
29.09.2023
Serenity Stockholm AB
Så härligt besök. Jag gick hos härliga Petya som är så himla gullig. Klipp och slingor gjorde jag, blev ursnyggt och fick toppservice! De har härliga massagestolar när man får håret tvättat. Går man, som jag, på en fredag så fick man ett glas bubbel. Riktig lyx! Egentid som heter duga. Kan varmt rekommendera Serenity och speciellt Petya.
A C
28.09.2023
Serenity Stockholm AB
Daniel är väldigt professionell och jag litar heltoch fullt på Hans omdöme vad gäller mitthår.
M K
28.09.2023
Serenity Stockholm AB
Tyvärr så läggs det upp bilder på instagram som är retuscherade enligt kollegorna på plats som vill visa att man kan och är duktig och klarar av både det ena och det andra men Anna M som jag ångrar att besökte för färg och klipp kom sent till bokade tiden och ingen ursäkt eller liknande för 10 min försening. Sedan så var hon tvungen att skynda på i slutet för att hinna med allt vilket resulterade i att färgen blev fel. Tyvärr tyvärr så kan jag inte rekommendera salongen och Anna M. Helt klart ett skämt när det gäller fashion color och slingor.
Charlotta Christiernin Rung
05.09.2023
Serenity Stockholm AB
Bokade en tid för ett par dagar sedan. Sen kommer jag dit, väntar i 20 min men så visar det sig att hon som skall göra min behandling inte jobbar kvar? Det märkliga är att jag beställde behandlingar för tre dagar sedan men hon är tydligen inte kvar sedan en vecka. Nej nej nej! Gå inte hit. Någonsin. Ingen brydde sig ens om att jag bokat tid. Fick noll service.
Alexandra Cansu Nyström
04.08.2023
Serenity Stockholm AB
Hemskt bemött av en frisör!! Jag bokade via deras hemsida, valde färgning eftersom jag ville färga håret. När jag kommer dit och träffar frisören så förklarar hon direkt att hon ALDRIG hinner fixa mitt hår på 2h (hemsidan valde tiden). Hon skäller praktiskt taget ut mig i 15 min och får mig att skämmas för att jag bokade via deras hemsida! Hon kallade mitt hår mardrömshår för att mitt hår är långt och tjockt. Hon hämtade även en annan frisör för att påpeka att hon inte hinner fixa mitt hår på 2h... det slutar med att hon slingar mitt hår med tjocka GULA slingor, under tiden hon slingar mitt hår säger hon att hon INTE kommer prata med mig för hon ska koncentrera sig och berättar att hon jobbat med detta i 20 år. Hon fortsätter även att klaga på mig under dessa 2h och berättar att unga tjejer som mig kommer in till de och förväntar sig mirakel? Ville bara färga mitt hår...Rekommenderar INTE denna salong då de är sjukt otrevliga och tar överpriser!
Wilma Daréus
30.07.2023
Serenity Stockholm AB
Fruktansvärt. Om du, trots allt, ska klippa dig här så rekommenderar jag att boka hos en frisör som du litar på och har hört bra om. Gick hit och bad om att färga en bayalage, dvs att få behålla min naturliga hårfärg i botten men få betydligt ljusare längder. Det ända frisören lyssnade på var att jag ville behålla en del av min egna färg. Han la i obeskrivligt lite färg och lät den värka i oerhört kort tid. Ifrågasatte redan där och då men han sa till mig att det stämde och att det var rätt utfört. Efteråt så såg jag en skillnad, men en betydligt mer minimal sådan om man jämför med vad jag hade förväntat mig. Ungefär 2,5 vecka efter besöket så var all färg borta, mitt hår såg likadant ut som innan. Detta trots att jag betalat 2000 kr för mitt besök. Ringde därför dit och frågade hur dom tänkte återgärda detta. Dom gav mig en ny tid, och väl där så sa jag att jag denna gång ville se en markant skillnad i längderna men att jag fortfarande ville behålla min naturliga hårfärg i botten för att slippa utväxt. Frisören färgar då hela håret blondt, trots att det ända jag bad om var att få behålla min egen färg i botten för att slippa en ful utväxt. Utöver detta så sätter frisören mig, som kund, helt ensam i en stol efter att ha tvättat mitt hår och ber mig borsta och föna mitt eget hår för att han själv inte hinner. Helt fruktansvärt. Ändå erbjuder dom inte några pengar tillbaka. Rekommenderar inte detta ställe. Lyssnar inte på kunden och extremt dåligt utfört.

Lägg till recension

Karta

Riddargatan 20, 114 51 Stockholm
Serenity Stockholm AB