Solhem Inredning Dagsverksvägen 251, 163 08 Spånga

Solhem Inredning



76 Recensioner
  • lördag09–14
  • söndagStängt
  • måndag10–16:30
  • tisdag10–16:30
  • onsdag10–16:30
  • torsdag10–16:30
  • fredag10–16:30


Solhem Inredning Dagsverksvägen 251, 163 08 Spånga


Om företaget

|

Kontakter

Ring oss
08361239
Dagsverksvägen 251, 163 08 Spånga

Timmar

  • lördag09–14
  • söndagStängt
  • måndag10–16:30
  • tisdag10–16:30
  • onsdag10–16:30
  • torsdag10–16:30
  • fredag10–16:30

Funktioner

  • Hemkörning
  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Leverans samma dag
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering
  • Rullstolsanpassade sittplatser
  • Hämtning utanför
  • Identifierar sig som ägt av kvinnor
  • Glödlampor
  • Elektronik
  • Bläckpatroner
  • Metallburkar


Rekommenderade recensioner

linda Folkesson
04.10.2023
Solhem Inredning
Beställde mina varor med 1-2 veckor leveranstid för mer 6 veckor sedan. Under tiden när jag har frågat när mina varor blir levererade så har jag flertalet gånger fått som svar nästa vecka. När jag sedan ringer och frågar varför jag inte får mina varor så svarar en oerhört otrevlig människa mig att jag ska förstå att dom inte kan leverera. När jag frågar varför så skriker hon och sen slänger hon på luren och säger att hon kommer annullera min order. Nu väntar vi fortfarande på vår beställning.. med spänning.
ayna aydogdyeva
29.09.2023
Solhem Inredning
Min upplevelse som kund hos Solhem.Jag beställde två barnstolar av varumärket Nofred via Solhem. Jag hade bråttom med stolarna och var positivt överraskad när Solhem visade sig inte bara vara billigaste sidan att köpa stolarna på men också hade en leveranstid på 2-4 dagar.Varorna kom inte 4 dagar efter (väntade dessutom 4 arbetsdagar) men efter två samtal till Solhem där kundtjänst svarade blixtsnabbt skickades ordern samma dag. Jag fick till svar för förseningen att leverantören (Nofred) vad sen med sin leverans, men jag misstänker att Solhem bara glömde att skicka vidare min order när de kommit till deras lager. För vad är oddsen att jag ringer samma dag som varorna anländer till dem så att dessa kan skickas samma dag?Hur som, samma dag som kundtjänst mailade om att varorna var skickade fick jag avisering från postnord om att varor frånSolhem var på väg till mig och dagen efter kom paketet. Mycket fina stolar!Att Solhem glömt skicka vidare min order är bara en mänsklig faktor och det löste sig mycket snabbt. Kundtjänstpersonalen var mycket trevliga och även Postnord var mycket snabba, så stolarna kom fram i tid för mig.
Angelica
16.09.2023
Solhem Inredning
Så dålig och oseriös kundservice. Sätter sina egna regler för returer som är väldigt oklara och gör det omöjligt för kund att kunna returnera en produkt. Rekommenderar ingen att handla på denna butik. Aldrig varit med om så dåligt bemötande.
Hannah Flyborg
12.09.2023
Solhem Inredning
Katastrofal service och kundtjänst, otroligt sega och oprofessionellt betömande! Rekommenderar ingen att köpa från Solhem Inredning. Kör på Länna, Rum21 eller Nordiska Galleriet istället.Helt otroligt att ni fortsatt står på er att ni har rätt och kunden har fel. Ni har gjort precis likadant i alla dåliga recensioner här nedan. Bara det säger så mycket om er.
Josefine L
08.09.2023
Solhem Inredning
Värdelös kundservice.Beställde två stolar från No Fred 25/1. Efter fem dagar utan information ringer jag upp butiken och får ett väldigt oförstående bemötande när jag förklarar att jag som kund vill få löpande information om att leveransen är försenad pga att de inte ens hade två stolar inne utan hade behövt beställa en från Danmark. Inget svar på när den stolen skulle komma.Svarar inte på mejl, verkar vara totalt ointresserade av att vårda kundrelationer eller agera professionellt. Kommer aldrig handla på Solhem inredning igen, och kommer varna för denna butik i inredningskretsar.
Maria Gustafsdottir
06.09.2023
Solhem Inredning
Fantastiskt bemötande och underbart sortiment.Jag återkommer.
Helena Sandgren
04.08.2023
Solhem Inredning
Väldigt dålig information om möbeln jag köpte på deras hemsida. Trots att jag haft möbeln i skyddat läge på uteplats under tak och det står att ”möbeln bör tas in över vintern” (utgår då från att den kan hänga ute i skyddat läge under sommarmånaderna), möbeln har hunnit bli väldigt ful Och ytan har släppt samt blivit svartprickig. När jag påpekar detta för kundtjänst svarar de att jag borde ha vetat bättre själv? Och att det står mig fritt att välja vart jag vill ha den. Ville jag ha den i ett äppelträd utsatt för regn och extrem sol så var det mitt val? Då skulle stolen ”ändra karaktär” som det så fint hette. Saken är bara den att jag haft den under tak i skyddat läge på min uteplats och inte under ett äppelträd som de helt irrelevant skriver om? Jättetråkigt och nonchalant bemötande av kundtjänst och en dyr hängstol som nu är väldigt ful. Handlar aldrig mer här!
Anders Ullvin
03.08.2023
Solhem Inredning
Bästa arbetsgivaren, värdesätter erfarenhet och noggrannhet.
Johan Jönsson
02.08.2023
Solhem Inredning
Detta är tyvärr den mest bedrövliga service jag varit med om! Beställde konsoler 2021-01-02. Leveranstid 2-4 dagar står det på hemsidan. Får också info från fraktbolag att de ska hämta konsolerna, så förväntar mig att de ska komma när som. Den 15:e får jag reda på att de inte har konsoler i lager alls. Dessa är under produktion. Det tog tydligen 2 veckor att komma fram till detta. Jag erbjuds att få köpa butikens visningsex om det var bråttom. Jag svarar samma dag att ja, det är bråttom och att vi kan tänka oss butikens visningsexemplar. Får ingen feedback på mejlet.Jag svarar igen både den 19:e och 23:e och undrar hur det går. Inget svar.Idag ringer jag och undrar hur det går. Får till svar att de brukar svara alla kunder samma dag som mejl kommer. De hittar mitt mejl från den 23:e, men kan inte förklara varför jag inte fått svar på något av mina mejl.När jag undrar om de inte tycker att det kan vara rimligt med någon kompensation, t.ex. halva priset, när jag fått vänta nästan en månad istället för 2-4 dagar då jag dessutom accepterar att få visningsex samt inte fått svar på något av mina mejl hänvisar de till att det tyvärr inte är möjligt och att de faktiskt måste anstränga sig jättemycket för att skicka de från butiken och att jag får vara nöjd med det. När jag undrar om det verkligen är det bästa de kan göra (börjar bli irriterad här, vilket förstås inte är okej, men jag har svårt att acceptera att de menar att ansträngningen att montera ner och skicka begagnade konsoler ska tas som kompensation) får jag istället höra att jag inte ska få några konsoler alls. När jag frågar om det finns någon annan jag kan få prata med så finns inte det. Här får jag luren slängd i örat på mig och sekunden senare får jag mejl om att de makulerat min order. Super, tack för ett toppen-bemötande!! Tyvärr finns produkten bara hos Solhem, annars hade jag kunnat lösa detta med annan butik redan när de kom på att de inte hade varan i lager efter två veckor...MVHJohanEdit efter svar från butiken: kul att skylla detta endast på kunden. Ansvarstagande från er sida = 0. Imponerande! Jag var supertydlig i vårt samtal att det inte på något vis var att se som ett hot" utan bara ett faktum att er undermåliga service skulle belysas till andra eventuella kunder. Detta var långt efter det var aktuellt med någon räddning från er sida. Att jag hade ett förslag på kompensation kan ju verka rimligt när det enda ni var upptagna med var bortförklaringar. Tonen från er sida var riktigt otrevlig också

Lägg till recension

Karta

Dagsverksvägen 251, 163 08 Spånga
Solhem Inredning