Vardagshjälten Skåne AB Lodjursgatan 4A, 261 44 Landskrona

Vardagshjälten Skåne AB



34 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag08–16
  • tisdag08–16
  • onsdag08–16
  • torsdag08–16
  • fredag08–16


Vardagshjälten Skåne AB Lodjursgatan 4A, 261 44 Landskrona


Om företaget

Startsida | Vardagshjälten | Städning med nöjd-kund-garanti

Kontakter

Ring oss
+46101470717
Lodjursgatan 4A, 261 44 Landskrona

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag08–16
  • tisdag08–16
  • onsdag08–16
  • torsdag08–16
  • fredag08–16

Funktioner

  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Angelica Möller
28.10.2023
Vardagshjälten Skåne AB
Deras städning är professionell och personalen är fantastisk!Super nöjd.
Linnea Kléen
16.10.2023
Vardagshjälten Skåne AB
Strulade. Så fort de bytte städare så glömdes det larma bla, dåliga rutiner när det kom in vikarier. Skulle inte rekommendera.
Thomas Book
15.10.2023
Vardagshjälten Skåne AB
Precis beställt hemstäd varit här en gång hittills nöjd
marie Svensson
17.09.2023
Vardagshjälten Skåne AB
Noggranna, proffsiga och väldigt trevliga!
Annelie Gefvert
19.08.2023
Vardagshjälten Skåne AB
Mycket bra företag, bra städat och trevlig personal.
Marie Nilsson
06.08.2023
Vardagshjälten Skåne AB
Mycket trevlig personal!
Solveig Bengtsson
03.08.2023
Vardagshjälten Skåne AB
Telefonen är det viktigaste pratar hela tiden städningen kommer i 3 hand
Knut Knutte
31.07.2023
Vardagshjälten Skåne AB
Väldigt oprofessionella.Bland annat tar de betalt för mycket mer tid än du får, håller aldrig tiderna (inte ens i närheten), klagomål/missnöje verkar bara rinna av och inte alls tas på allvar.Hade inte anlitat igen.Städerskan gjorde dock ett bra jobb den tid hon väl va här.
Jenny Löyskä
30.07.2023
Vardagshjälten Skåne AB
Svarar inte på förfrågningar via sin hemsida. Aldrig fått svar. Letade upp ett nytt företag.
Miguel Lopes
30.07.2023
Vardagshjälten Skåne AB
Hur kan en standardiserad städning som vanligtvis tar tre timmar helst plötsligt enbart ta en timme och 50 minuter att utföra?Fram till den 12/1 var allt frid och fröjd och vi var huvudsakligen nöjda med städningen förutom vid ett tillfälle när vi påtalade att vi inte var riktigt nöjda med denna inne i badrummet. Tiden vi fakturerades för ständigt standadiserade utförda städningar, dvs, enbart ytor utan någon som helst bortplockning av föremål var mestadels tre timmar. Städningen utfördes dagtid när såväl jag som min fru arbetade, vilket passade oss mycket bra.Den 12/1 i år då det på nytt var dags veckostädning var jag inte i tjänst men höll mig påpassligt nära vår bostad för att ha koll på när städningen de facto påbörjades och avslutades. Jag har inga som helst invändningar mot att man börjar städa lite tidigare eller senare än det som angivits så länge arbetet blir väl utfört och jag blir fakturerad för den faktiska tiden städningen har tagit att utföra. Vid detta städtillfälle tog städningen en timme och 50 minuter, således långtifrån de tre timmar vi huvudsakligen fakturerats för tidigare. Vi inväntande med spänning fakturan där städtillfället den ingick 12/1 och som vanligt uppgick den fakturerade tiden till tre timmar. Självklart kan den mänskliga faktorn ha gjort att det skett en miss och att man missat fakturera in korrekt tid. Detta påtalade även städbolaget. Det jag under inga som helst omständigheter fortfarande lyckats förstå är följande.Hur kan en standardiserad städning som vanligtvis tar tre timmar helst plötsligt enbart ta en timme och 50 minuter att utföra? Jag har ännu inte fått ett tillfredsställande svar från städbolaget och dess VD Jenny Lilja. Det handlar alltså om standardiserade städtillfällen. Förklaringen jag hittills har fått och jag citerar VD Jenny Lilja ”Anledningen till att vår personal skyndade på städningen är ni väl införstådda med och hon gjorde detta med omtanke om Er på eget initiativ”. Jag var inte på något sätt införstådd med det Jenny Lilja skrev och hade ingalunda haft någon som helst önskemål om att städningen skulle utföras snabbare än vanligt.Jag bad Vardagshjälten att korrigera fakturan och samtliga hittills utförda städtillfällen till en timme och 50 minuter vilket Jenny Lilja besvarar enligt följande ”Om man ska göra en städning med bibehållen kvalitet enligt vår städstandard, faller det på sin egen orimlighet att göra detta på den tid du anger.” Tiden per utförd städtillfälle jag bett Vardagshjälten göra en justering på är inget påhitt. Det är ingen fiktiv tid. Det är ingen fantasi. Det är den tiden det tog deras personal att utföra städningen av vår lägenhet med bibehållen kvalité.Jag hade haft förståelse om städningen tagit 15 minuter mer eller mindre. Men hur gör man för att skynda på en städning som vanligtvis tar tre timmar att utföra med hela en timme och 10 minuter? Svaret på detta har jag ännu inte fått Vardagshjälten. De har ej heller korrigerat våra fakturor.Svar till VD Jenny Lilja. I dagens läge behöver man vabba även med friskt barn när denna nyligen varit sjuk, 48 timmar innan det får återgå till skola. Om jag ansett att jag det varit för ansträngande för mitt barn att vara utanför hemmet hade väl jag i egenskap av förälder själv kunnat avgöra dagen innan om städningen skulle avbokas eller ej. Du frångår själva sakfrågan och den jag de facto avser att förmedla genom min recension. Hur effektiviserar man 1 timme 10 minuter? Hur lyckas man göra det med bibehållen kvalité?

Lägg till recension

Karta

Lodjursgatan 4A, 261 44 Landskrona
Vardagshjälten Skåne AB