Hair & Cosmetic Liljeholmstorget 5, Plan 2, 117 63 Stockholm

Hair & Cosmetic



145 Recensioner
  • lördag10–18
  • söndag10–18
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20


Hair & Cosmetic Liljeholmstorget 5, Plan 2, 117 63 Stockholm


Om företaget

Hair&Cosmetic Liljeholmen | Bokning | Hair&Cosmetic Liljeholmen Bokning.

Kontakter

Ring oss
+4686451732
Liljeholmstorget 5, Plan 2, 117 63 Stockholm

Timmar

  • lördag10–18
  • söndag10–18
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Hbtq+-vänlig
  • Betalkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering
  • Rullstolsanpassad toalett
  • Toalett
  • Endast kontanter


Rekommenderade recensioner

Cecilia Stadvall
31.10.2023
Hair & Cosmetic
Otåligt och otroligt opedagogist.Ryckte i barnens huvud fram och tillbaka under klippningen....Försökte även ta betalt för en dyrare klippning.Blir inga mera klippningar där för mina barn..
Rikard Berglund
30.10.2023
Hair & Cosmetic
Jag har klippt mig här i 10 års tid. Det har alltid blivit bra men så i söndags fick jag en frisyr som inte passade alls. Jag var missnöjd så jag ringde dagen efter o sa det. Jag fick komma tillbaka och få det fixat av en annan frisör. Det vart mycket bra och noggrant gjort. Frisören var mycket mån om att jag skulle bli nöjd dock med förmaningen att jag borde sagt till redan då jag satt där första gången. Kan han ju ha rätt i. Han gav mig en flaska hårsprej när jag gick.Fint gjort av dem tycker jag. Föredömlig kundvård!Jag tackar o bockar.
Maria Raymondsdotter
27.10.2023
Hair & Cosmetic
Frisören lyssnade inte, jag ville ha uppklippt med volym, fick höra att det inte passar mig. Hon klippte istället rakt, fast ojämnt! utan uppklippning. Ledsen!
Helen Van
27.10.2023
Hair & Cosmetic
OPROFFSIGT BEMÖTANDE. Fortfarande i stor chock över hur jag blev behandlad.. Kom dit fem minuter innan min bokning och det första som personen i kassan sa till mig, ”du har tjockt hår, jag kommer inte hinna/kunna klippa dig. Du skulle ha skrivit det i kommentarsfältet. Jag har bara 30 min till dig och behöver 45 min. Du får boka om.” Jag förklarade att jag inte såg någon notis om detta. Om det nu stod det där så tar jag naturligtvis på mig det.Oavsett vem som har rätt eller fel så var tonfallet och hur hon la skulden på mig på ett väldigt otrevligt sätt - även när hon pratade om mitt hår. Jag såg inga problem med att komma tillbaka för att få en ordentlig klippning men baserat på bemötandet var jag tvungen att skriva denna recension.Som egenföretagare vet jag hur viktigt det är med återkommande kunder och word of mouth så här är mina tips på hur ni kan utveckla er service (tyvärr så kan jag bara skriva om mina 2 minuters bemötande):1. Ett trevligt hej skadar aldrig. Det ger ett bra första intryck oavsett om det är en kund eller inte :)2. Behandla människor som du själv vill bli behandlad.3. Livet är för kort för att vara bitter! Ha ett positiv mindset så lovar jag bättre perspektiv på allt.4. Bokningssystemet bör göras ännu tydligare för kundupplevelsen och för ni ska kunna planera så bra som möjligt. Tråkigt att gå miste om en ny kund när det är så enkelt att åtgärda.Jag hoppas naturligtvis att ni är duktiga på det andra ni gör och att ni kan bättra er på servicebiten för att driva och utveckla er salong vidare! Stort lycka till och från mitt hjärta hoppas jag ni tag åt er av detta!Ha en fin dag! ☀️
Lena Bjurinder
20.10.2023
Hair & Cosmetic
Skitigaste salongen jag någonsin sett. Otrevliga också.
Dj Qix
01.10.2023
Hair & Cosmetic
Helt skräp. Om du vill se ut som en clown rekommenderar jag att gå hit. Undvik till varje pris.
Hanna Björknäs
26.09.2023
Hair & Cosmetic
Jag fick betala 510 kronor istället för 400 trots att jag bokat en herrklippning och trots att den huvudsakligen klipps med maskin och tog 30 minuter som vilken herrklippning som helst. Varför? För att jag var kvinna. Ren och skär könsdiskriminering. Välj en annan salong med renhåriga värderingar.
QJ
09.09.2023
Hair & Cosmetic
Riktigt dåligt, jag bad om gardinlugg och visade även bild på hur jag ville ha den men den äldre lite större kvinnan klippte istället raklugg alldeles för kort och sa att det passade bättre för att jag har stor panna.. onödig kommentar och väldigt dåligt utförande!
Christian D
08.08.2023
Hair & Cosmetic
Bra klippning. Bra service. Trevlig personal. Väldigt nöjd kund.
Nickie Swetzén
02.08.2023
Hair & Cosmetic
Riktigt dåligt! Klippningen blev under all kritik, ojämnt och snett. Gick dit och klagade och då var dom otrevliga. Klipp er någon annanstans.

Lägg till recension

Karta

Liljeholmstorget 5, Plan 2, 117 63 Stockholm
Hair & Cosmetic