Ballingslöv Svågertorp Drakagatan 2, 215 86 Malmö

Ballingslöv Svågertorp



42 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–18
  • tisdag10–18
  • onsdag10–18
  • torsdag10–18
  • fredag10–18


Ballingslöv Svågertorp Drakagatan 2, 215 86 Malmö


Om företaget

Ballingslöv Svågertorp - kök, badrum och förvaring | I mer än 90 år har vi byggt kök och badrum med omsorg, kvalitet och stor lyhördhet.

Kontakter

Ring oss
040377890
Drakagatan 2, 215 86 Malmö

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–18
  • tisdag10–18
  • onsdag10–18
  • torsdag10–18
  • fredag10–18

Funktioner

  • Hemkörning
  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Dag Andila
28.10.2023
Ballingslöv Svågertorp
Alldeles för dåliga öppen tider. Tredje gången vi försöker besöka butiken, men stängt igen.
Lisbeth Jensen
27.10.2023
Ballingslöv Svågertorp
Här är mitt brev till förvaltningen i Ballingslöv management, de har valgt inte besvarat mit brev. Därför kan jag inte rekommendera Ballingslöv om du behöver ett nytt kök. De tar inte ansvar när de misslyckas.Kära Ballingslöv management.Jag skriver till dig, da jag inte tror att du är medveten om hur frustrerade dina kunder känner sig när de har handlat et kök från Ballingslöv. Jag vill därför be om den hjälp.Min man och jag bor i Köpenhamn. För 3 år sedan köpte vi ett kök fran Ballingslöv i gräddvit, vi var så nöjda med vårt kök. I april förra året var det en stor vattenskads i vår lägenhet i Köpenhamn och vårt kök från Ballingslöv blev helt förstört. Vi hehövde beställa ett nytt kök och körde därför till Malmö för att prata med dina säljare, ni hade då fortfarande vårt kök som utställning i butiken. Vi bestämde med säljaren att vi skulle skicka vår 3-åriga faktura som underlag för en beställning av ett nytt likadant kök, det gjordes och vårt nya kök kom til Köpenhamn.Min man har genom åren beställt många skivor från er, han har rekommenderat er till sina egna kunder eftersom vi själva har varit så entusiastiska över vårt Ballingslöv-Kök. Sammanlagt har vi under de tre senaste åren handlat för runt 550.000 kr. på Ballingslöv.När hantverkarna började sätta upp vårt nya kök kunde vi se direkt att de inte hade samma färg som köket vi beställt 3 år tidigare, detta köket var vitt och inte gräddvit. Vi tog dårför många bilder till er butik i Malmö och bad dem att skicka en säljare så att vi tilsammans kunde hitta en lösning. Säljaren förklarad att han skulle skicka all dokumentation till fabriken. Fabrikken sa att vi hade fått dett vi beställt och att de inte kommer att komma till oss i Köpenhamn för att titta på köket. Min man och jag har delar kvar från det gamla köket, vi har fått NCS-kod på det gamla och på det nya köket och det är stor färgskillnad mellan de 2 köken. Vi körde åter igen till Ballingslöv i Malmö med färgprover på de två köken. Säljaren i er butik gav oss rätt i att det var en stor färgskillnad, och förklarade att oavsett vad det gamla köket hade utsatts för så skulle det aldrig ändra så mycket i färg. Om det är en så stor färgskillnad på en 3 år gammal beställing, bliver det också problem om en kund vill beställa en enkelt skåpslucka, han var minst sagt överraskad över färgskillnaden. Vi höll up våra färgprover mod de färgprover som fanns i butikke och hittade då 3 olika gräddvit, så det var tydligt olikheter på färgerna också i butiken. Vi bestämde med säljaren, att han skulle sända våra prover til fabriken och han försäkrade oss om att vi självklart skulle hitta en lösning på problemet. Vi var positiva när vi åkte hem til Köpenhamn med medvetenheten om att vi hittat en gemensam lösning.I går fick vi samma svar från fabriken igen. Vi har fått vad vi har beställt och de anser att saken är avslutad!Vi kan inte acceptera det nya köket och den behandling vi har fått. Säljaren i er butik i Malmö skyller på fabriken som konsekvent avvisar oss utan att ta ansvar. Vi kan dokumentera att vi har fått 2 olika färger på köket. Frågan är, är det verkligen så Ballingslöv behandlar sina kunder? Önskar du verkligen att dina kunder ska känna att ingen på Ballingslöv tar ansvar, kommer det inte at leda till tvivel för kunden, även om säljaren kan se samma stora skillnad som oss. Min man skulle inte rekommendera Ballingslöv till sina kunder längre, jäg skulla inte rekommendera det til varken vänner eller famill.Om du handlar på Ballingslöv, kan du inte vara säker på att få samma färg om du köper en extra vara senare, om du vill lägga till ett extra skåp.På Ballingslöv betalar kunden oavsett om det är rätt eller inte.Lisbeth Jensen
Dan Gårdendal
17.10.2023
Ballingslöv Svågertorp
Sämsta kundbemötande någonsin, arroganta och nonchalanta. Det verkar som att dem är inte intresserade av att bemöta kundens behov. Slutsats: aldrig mer Ballingslöv! Vem tror de att de är?
Anita Engberg Onesti
14.10.2023
Ballingslöv Svågertorp
Inspirerande butik och trevligt bemötande
mihpan
13.10.2023
Ballingslöv Svågertorp
Proffsig och duktig personal!
Louise Vs
12.10.2023
Ballingslöv Svågertorp
Säljaren upprepade vid 2 tillfällen att han inte får betalt att hjälpa oss eller svara på frågor då vi inte handlar från er privat. KUND SOM KUND! Ingen annan anställd hälsade trots att vi var dom enda i butiken. Säljarna bör utbildas I kundcentrering som bör genomsyra företaget och att se från kundens perspektiv och kundresan. Köper inte från Ballingslöv svågetorp privat i framtiden!
Emelie Hogrell Anderzon
10.10.2023
Ballingslöv Svågertorp
Beställde akut handtag härifrån och säljaren lovade att de skulle komma på en vecka så att vi hann ordna köket inför besiktning. Handtagen kom inte och jag köpte andra. Efter två v ringde säljaren och sa att handtagen fanns att hämta. Förklarade då att jag behövde handtagen förra veckan som utlovat, och att jag nu fått köpa andra handtag. Säljaren förklarade då att han i samråd med butikschefen bestämt att jag trotts detta behöver betala 400 kr utan att få någon produkt. Observera att detta inte var någon specialbeställning eller så utan vanlig lagervara. Företag som behandlar sina kunder så handlar jag aldrig av igen. Det sämsta kundbemötande jag stött på!
Jockeoberg oberg
05.08.2023
Ballingslöv Svågertorp
Flaggorna utanför butiken bör hänga på halv stång. Det är ju begravningsstämmning när man kommer in och försöker få service!
Line Bo
02.08.2023
Ballingslöv Svågertorp
Har kun hørt dårlig om Ballingslöv, vil INTE REKOMANDERE Ballingslöv!!!!
auktioneronline se
01.08.2023
Ballingslöv Svågertorp
Elegant sortiment något höga priser.

Lägg till recension

Karta

Drakagatan 2, 215 86 Malmö
Ballingslöv Svågertorp