Ving AB - Huvudkontor (Ej butik) Rålambsvägen 17, 112 59 Stockholm

Ving AB - Huvudkontor (Ej butik)



90 Recensioner


Ving AB - Huvudkontor (Ej butik) Rålambsvägen 17, 112 59 Stockholm


Om företaget

Resor med Ving - Fyll livet med härliga semesterminnen! | Boka en härlig resa med Ving - Vi har allt från klassisk charter och sista minuten-resor till weekendresor, kryssningar och reguljära paketresor där du själv väljer det flyg och hotell som passar dig bäst.

Kontakter

Ring oss
+46855513200
Rålambsvägen 17, 112 59 Stockholm

Timmar

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Louise Malm
12.10.2023
Ving AB - Huvudkontor (Ej butik)
Helt ofattbart dåligt. Kundservice har noll koll, alla säger olika saker och sen tar dem tillbaka dem. Lång telefontid , visar noll mänsklighet och ingen tar ansvar för något. Vill bara tjäna pengar
cecilia bergkvist
29.09.2023
Ving AB - Huvudkontor (Ej butik)
Oerhört dålig service, Ving är bara ute efter att tjäna pengar! Vår familj köpte en dyr utflykt på resmålet som sedan ställdes in av Ving själva. Någon återbetalning har vi inte sett av, trots att det var en månad sedan vi kom hem från resmålet. Varje gång jag kontaktar Ving säger de att ”oj ärendet verkar stängt men självklart ska vi återbetala pengarna”. De pengarna kommer vi aldrig mer se röken av. Ärendet är nu anmält till ARN, kanske kan de påverka detta urusla företag mer än en enskild resenär. Vi kommer aldrig mer att resa med Ving!
Endrit Illyrianhill
05.09.2023
Ving AB - Huvudkontor (Ej butik)
Bokar en paketresa till Thailand (krabi), blir efter några veckor tvingad att betala för en nya flygbiljett till krabi eftersom man möstw stanna en dag i bangkok. Ving säljer alltså en paketresa med flyg som inte går att ta, ren bedrägeri. Lurad är vad jag känner mig.Om thailand ändrar reglern ligger de hos er som säljer paket resan. Ni kan inte tvinga mig som kund att pröjsa för en blijett som inte blir NÄR NI ARRANGERAR RESAN. Då måste ju ni STÅ FÖR KOSTNADERNA inte jag!
William Hollingworth
04.09.2023
Ving AB - Huvudkontor (Ej butik)
12 h försenat flyg, fick checka in och gå igenom säkerhetskontrollen två gånger, fick inte bokad plats för bebis på planet, missad första middag på hotellet och mycket mer. Så ger ni en dags kompensation. Värdelöst och vidrigt.
Thomas F
29.08.2023
Ving AB - Huvudkontor (Ej butik)
Ingen goodwill!Bokade resa till Madeira 8 månader innan avresa. Var tydlig med vad vi ville ha och var i kontakt med dem över telefon. Det hela blev en besvikelse när de inte kunde leverera vad som beställts. Efter klagomål så sa dom att hotellet bär ansvaret för vilket rum man får och dom har inget inflytande. Om ni ändå väljer Ving som researrangör så se till och få en skriftlig beskrivning på exakt vad ni beställt för under och efter resan så struntar de i vad ni fått. Ingen som helst goodwill eller förståelse.
Lena Hagelin
25.08.2023
Ving AB - Huvudkontor (Ej butik)
En resa där vi betalat extra för comfort på flyg ca 1200 kr/pers ersattes med 400 kr med den underliga motiveringen att vi redan fått pengar då de ändrat på resespecifikationen????
Dan Razavi
09.08.2023
Ving AB - Huvudkontor (Ej butik)
Resan kostade 65000 kr. Det saknades ett a i efternamnet på en av resenärerna på biljetten. Det uppmärksammades flera dagar före avresa och man ringde till Vings kundservice. Först ville de ha 500 kr för att korrigera det men efter lite diskussion sänkte de avgiften till 300 kr. Personalen på kundservice påpekade att det hade varit kostnadsfritt att korrigera namnet på biljetten som Ving skrivit och skickat digitalt, om man betalat för ett av-/ombokningsskydd".Småaktigt av Ving och jag kommer inte att resa med dem igen. Mvh DR"
Ted
05.08.2023
Ving AB - Huvudkontor (Ej butik)
Ving har mycket dålig koll på det mesta och uppgifter du tvingas skriva in tre gånger används ändå inte.Jag tror inte det är möjligt att ha så dålig självinsikt som ett bolag så det måste helt enkelt vara så att Ving inte bryr sig och lever på varumärket de var en gång i tiden.
Magnus Eliasson
02.08.2023
Ving AB - Huvudkontor (Ej butik)
Hur en resebyrå i Ving's storlek inte har möjlighet att skriva ut dokument på Engelska utan bara på Svenska är för mig helt otroligt. Otrevlig och riktigt dålig support. Efter att ha betalat 90k för en resa och få svaret Du får anlita en översättningsbyrå" för att kunna ansöka om Visum är under all kritik!Edit och svar: Efter att kontaktat er 3 gånger så har vi vackert betalat en översättningsbyrå och fått detta löst. Dock sista gången vi reser med er då vi fick stå för detta själva. Kommer ej rekommendera er vidare till någon. Såhär kan man inte driva en verksamhet 2023"
Emil Pärnlid
31.07.2023
Ving AB - Huvudkontor (Ej butik)
Vi är fast på Mallorca i en resa som vi bokade med er. Vårt flyg hem försenas bara hela tiden, Vi får minimalt med information från er vad anledningen är. Ni hanterar det hela så dåligt. Detta var sista resan med ving.

Lägg till recension

Karta

Rålambsvägen 17, 112 59 Stockholm
Ving AB - Huvudkontor (Ej butik)