Telia Hyllie stationsväg 22, 215 32 Malmö

Telia



96 Recensioner
  • lördag10–20
  • söndag10–20
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20


Telia Hyllie stationsväg 22, 215 32 Malmö


Om företaget

5G typ överallt. Det är Telia. - Telia.se | En operatör som har 5G typ överallt och ligger i topp på Sustainable Brand Index. Men ändå ogärna skryter.

Kontakter

Ring oss
+46104571140
Hyllie stationsväg 22, 215 32 Malmö

Timmar

  • lördag10–20
  • söndag10–20
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20

Funktioner

  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering
  • Wifi


Rekommenderade recensioner

Rosita Esgard
29.10.2023
Telia
Trevlig personal och bra ställe för att kolla på mobiler, men det är bättre att ringa 90200 eller till webbsidan för att handla.
Kenan Ömer
14.10.2023
Telia
Professionell personal med trevligt bemötande. Personalen jag pratade med gav mig verkligen den bästa lösningen för min familj. Har kommit tillbaka till butiken med småfrågor och personalen har alltid ställt upp! :)
Therés Silvia
02.10.2023
Telia
Inte den servicen jag är vad vid när det kommer till att fråga om hjälp om aktuellt ab.. De ville hellre sälja in ett nytt än att hjälpa mig med mitt befintliga som är jag nöjd med.. (anledningen de ville sälja var att mitt går ut om 2 månader vid den tidpunkten.)
jimmy palmqvist
13.09.2023
Telia
Försöker att nå butiken via telefon, men det är omöjligt att komma fram.
erik lindgren
08.09.2023
Telia
Mycket nöjd. Hade låga förväntningar men fick hjälp med allt jag behövde utan problem.
Tomas Vittmo
02.09.2023
Telia
Mannen i butiken var trevlig och hjälpsam. Tyvärr kunde han inte hjälpa oss så mycket eftersom han inte hade samma information som den vi fått över chatten med telia ett par timmar tidigare. Men det kan kanske inte han hjälpa.
Måns Kristiansson
20.08.2023
Telia
Skulle köpa ett kontantkort då jag skulle vandra i fjällen. Besöker butiken på Emporia och får då svaret i butiken att han inte vet hur man gör eller om de ens säljer det. Rätt imponerande av ett företag att inte ens erbjuda sina egna produkter de är nog få företag som kan utmana Telia på den fronten. Om reglerna är att alla butiker skall sälja det. Då är det nog dags att utlysa nya platsannonser för att anställa nya människor till det kontoret och säga upp vissa av dem andra anställda där.Däremot fick jag jättebra hjälp och service på trianglen så stort tack till dem som jobbade där idag den 7/7(: . Dem hade inga problem att sälja ett kontant kort och fixade hela den processen. Så stort tack till er (:
Rosie Pallin
03.08.2023
Telia
Vill lämna in min mobil för lagning. Gick in berätta felet, istället för kolla själv så bad de mig gå till Apple store som jag gjorde. Gick tillbaka till Telia efter och va bemött väldigt kallt av en tjej, som inte kunde svara på när min abonnemang sluta eller varför jag fortfarande betala 600 för min iPhone 7. Sen efter hon har fyllt ut skadeanmälan så säger hon att hon inte kan skicka in den för det är röd dag ( vet ej varför de inte sad den innan) jag skulle iallafall komma tillbaka nästa dag för då skulle det gå.Går in nästa dag och kan fortfarande inte skicka in den tills jag har fått mejl vilket jag heller inte fick veta dagen innan. Åkte hem igen, fick mejl och ser skadeanmälan som hon inte fråga mig om, missar information om skadan jag har berättat och den skrev hon att anledningen va för att jag hade tappat den vilket a) hon aldrig fråga och b) skadan va inte pga av att jag hade tappat denÅker in för 3de gången och ska skicka iväg den, får en mobil jag kan låna så länge för jag hade frågat om det. Kommer ut ur butiken och så funkar inte mobilen som den ska. Tillbaka till Telia igen, ingen annan mobil jag kan låna, får tillbaka mig gamla mobil och behöver åka till mobila, nej tack. Jag byter till telenorHelt absurt
Helen Johansson
03.08.2023
Telia
Idag fick min 89 åriga pappa äntligen hjälp med alla felaktigheter som uppstått efter att han tackat ja till att ersätta den fasta telefonin med en dorotelefon.Samtidigt som han gjorde detta skaffade han också en mobiltelefon där han sedan felaktigt stod registrerad för 2 abonnemang. Många gånger har han försökt ringa till Telia men utan framgång.Allt är extra svårt för en äldre människa utan bank.id.Både jag och min far tackar av hela vårt hjärta den professionella säljaren Anneli på emporia som löste alla problem.
Britt Wolf
31.07.2023
Telia
Det var intressant att upptäcka det som att sälja, alltså det som är aktuellt för telefoner i olika grader" alltså enkla telefoner till telefoner som har mer program att använda."

Lägg till recension

Karta

Hyllie stationsväg 22, 215 32 Malmö
Telia