Motala energi Björnvägen, 591 52 Motala

Motala energi



88 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–12, 13–16
  • tisdag09–12, 13–16
  • onsdag09–12, 13–16
  • torsdag09–12, 13–16
  • fredag09–12, 13–16


Motala energi Björnvägen, 591 52 Motala


Om företaget

Välkommen - Motala Energi | Som kund hos Motala Energi ska du alltid känna dig trygg med vetskapen om att du får rimliga elavtal. Vi erbjuder avtal med fast eller rörligt elpris samt ...

Kontakter

Ring oss
+46141250255
Björnvägen, 591 52 Motala

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–12, 13–16
  • tisdag09–12, 13–16
  • onsdag09–12, 13–16
  • torsdag09–12, 13–16
  • fredag09–12, 13–16

Funktioner

  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Mohamad Khosroanjam
02.11.2023
Motala energi
en dag ringde mig en seljare som heter Elias Johansson frrån Motala energi han sade att om du göra ett avtall med oss får du ha ett fast pris på sommar och vinter på ca 300 och lurade mig och gjorde ett avtall får 5år bindningstid. nu kan jag inte byta mitt avtall och arje månader får jag en faktura som kostar mer än 1200 kr, och de säger El kostnader höjde men i telefone samtalet han sade bara du får betala ca 300 kr per månad. vara försiktigt att de lura inte er.
Dennis Beats
25.10.2023
Motala energi
Tack för det trevliga bemötandet av Kundservice och hjälpen med att sätta upp rätt elavtal.Rekommenderar starkt, hade fått 10 stjärnor om det gått.
Anneli Olsson
25.10.2023
Motala energi
Mina upplevelser om att ha Motala energi som elbolag är helt förkastat.Jag är fruktansvärt besviken, både då det gäller kundkontakter och även deras priser.Jag gick tillbaka till Fortum som jag hade innan.Motala energi godkände inte Fortums förflyttning för mig genom Fortums regler. Jag var tvungen som kund att medla mellan företagen enligt Motala.
Hannes Hazzan Larsson
11.10.2023
Motala energi
Världens sämsta företag. Rörligt avtal" med fast pris bra mycket över marknadspriset på el. Försäljare säger att det inte är någon bindningstid men nu får jag en avgift på 3000 kr för att jag byter el leverantör!? Rekommenderar starkt att man håller sig borta från dessa. Tjuvar och banditer är komplimanger i jämförelse med denna horribla organisation."
Kristoffer Brandin
04.10.2023
Motala energi
har vid flera tillfällen fått fakturor på posten veckor efter det i fakturan angivna utskriftsdatumet, för att sedan direkt få en faktura med inkasso och påminnelseavgift daterad samma datum som fakturan förfaller, där Motala energi också ser ut att vara de som står som inkassobolag. Undvik!
Ingela Renström
21.09.2023
Motala energi
Bland den sämsta kundservice som jag har upplevt! Utför inte uppgifter som de är ålagda samt debiterar för fler kilowatt-timmar än vad nätleverantören anger i faktura. Trots upprepade kontakter med Motala energi så vägrar man korrigera.Dessutom använder man ett språk i sina mejlkontakter som kan skrämma vilken svensklärare som helst. Det ökar tyvärr inte förtroendet för företaget. Men det viktiga är att Motala energi använder sig av direkt felaktiga uppgifter - utan någon ambition att göra om och göra rätt.Blir man lurad på ett område - hur ska man kunna lita på att siffror inte friseras" på flera områden...?!"
Doaa Juhi
02.09.2023
Motala energi
Värsta bolag jag vet inte hur är den tillåten som lagligt bolag i Sverige! Jag blev luren av er hela min lön går till era fakturor plus ni svara aldrig när jag ringer. Tack o lov jag byt min el till Eon istället
Emil Carlsson
25.08.2023
Motala energi
Nu tycker jag de är bättre ni är ärliga o går ut öppet att ni endast är ute efter o lura så mycket folk ni kan… lägg ner eran bedrägeri
Agneta Tillberg
04.08.2023
Motala energi
Verkligen Dyrt Bolag! Gick med sjöstadsmixern vinterhalvåret fast och rörligt under sommaren. Ingen uppgav dom förhandlar om priset för varje säsong. Betalar 5ggr mer nu än tidigare!!Kommer bryta mitt avtal men dom kan inte ens ge mig en fast kostnad för brytningsavgift utan skriver minst 2490:- Minst vad är det för svar?? Varning Anlita dom inte.. 2490:- fick säkert telefonsäljaren som sålde Abonnemanget på 36månader.Minus stjärna minst 5 st från mig..
Erik Numan
30.07.2023
Motala energi
Jag hade redan ett autogiro hos Motala Energi när ett nytt avtal började. Det visade sig inte fungera eftersom det gällde en annan anläggning, men kundtjänst erbjöd sig ta bort inkassoavgiften och starta autogiro mot den nya anläggningen. Det visade sig inte fungera. När jag tog ytterligare kontakt med kundtjänst lovar de återigen att autogiro ska fungera till nästa faktura. Nya brev med påminnelseavgifter och inkassoavgifter trillar in och de är daterade 10–15 dagar innan de kommer fram. Kundtjänst har varit lätt att få tag i och de har varit tillmötesgående i telefon, men inget har hänt. Extraavgifterna har återkommit på nästa faktura trots att de lovat ta bort dem. Jag fattar inte varför jag ska betala 60+180 kr extra på varje faktura för att Motala Energi har så dålig koll på sitt autogiro. Värdelöst bolag, jag byter omgående och kommer aldrig mer anlita ME.

Lägg till recension

Karta

Björnvägen, 591 52 Motala
Motala energi