Swedbank Repslagaregatan 23A, 582 22 Linköping

Swedbank



94 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–13
  • tisdag10–13
  • onsdag10–13
  • torsdag10–18
  • fredag10–13


Swedbank Repslagaregatan 23A, 582 22 Linköping


Om företaget

Linköping | Swedbank | Letar du efter Swedbank i Linköping? Här finns kontorets öppettider, adress och kort information om våra tjänster.

Kontakter

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–13
  • tisdag10–13
  • onsdag10–13
  • torsdag10–18
  • fredag10–13

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång


Rekommenderade recensioner

Jasminka Rasic
25.10.2023
Swedbank
Banken är urdålig för vanliga människor! Långa väntetider både på kontoret och i telefon! Jag och säkert många har en känsla av att Banken har blivit endast för rika!
Ingrid M. Swartling
11.10.2023
Swedbank
Bedrövlig verksamhet som de kallar bank! Osmidiga oinformerade om lagar och regler som gäller inom EU.Dåligt kundbemötande! Arrogans...../ IM Swartling journalist
Anne-Louise Borg
10.10.2023
Swedbank
Jag brukar inte tänka så mycket på banken man hämtar bara pengar där
Antonia Calen
07.10.2023
Swedbank
Träffade en sjukt otrevlig kvinna som inte var särskilt villig att hjälpa mig. Dålig attityd, och inprincip dumförklarade hon mig för att jag inte förstod hur jag skulle gå tillväga för att lösa ut en check i min dotters namn. Kvinnan hade inte så stort engagemang för att genuint vilja hjälpa mig med mitt ärende. Påtalade att jag fick återkomma och att hon faktiskt har fler kunder att ta hand om. Tror kvinnan hette Sandra.
Alexander Grawé
26.09.2023
Swedbank
Undvik denna bankVarför?1 Banken vill automatisera processer vilket innebär att den personliga kontakten har försvunnit. Det innebär att de har svårt att individualisera processer eller anpassa sig för dig. Du behöver anpassa dig för hur deras system fungerar.2 dålig Inter kommunikation. De olika avdelningarna i banken, har svårt att kommunicera med varandra. Det innebär låååååånga handläggningstider ifall flera avd är inblandade. De bli ofta fel.3 centraliserad beslutfattning. Den person du samtalar, såvida det inte är någon i chefsposition, får inte fatta några beslut. Det behöver dubbelkolla uppåt.4 dålig företagskultur. När jag läser recensioner här på Google. Är det samma kritik som uppkommer år efter år. Det innebär att samtalsämnet ” vanligt folk” är inte direkt någon samtalspunkt på veckomöte.De har tappat känslan av att de har en viktigt uppgift i samhället och behöver underlätta för sina kunder.5 Ni som ej tror på mig. Ring växel och be dem koppla dig en person som du har haft kontakt med på banken. Jag lovar att du kommer få svaret ” det går inte”.Swedbank måste då vara världen ända företag som har en växel som ej kan koppla. Det är bättre att de säger sanningen. ” pågrund av våra interna policy, får jag inte koppla”. Det de förmedlar är ” Du får inte bestämma när du skall prata med oss, vi pratar med dig när vi kan och vill” . Om du har tur ringer någon upp.Undra hur samtalen gick när denna policy infördes?-DU!!! kunder är ju jäklig jobbiga, de gnäller och är bara allmänt jobbiga.-Jag vet!! Vi slutar svara i telefon, då slipper vi ju samtala med dem. Så kan vi välja själv vilka vi ringer till.-Bra idé!! Det gör viVäldigt konstig inställning måste jag säga och översittaraktigt.Det finnas andra Banker som har utvecklat detta bättre och har en bättre företagskultur. Välj dem.Som svar kommer jag säkert få ett standardiserat svar som slutar med att” vi tar till oss”
Mary B
14.09.2023
Swedbank
Linköping Repslagargatan. Öppettider 10-13, som i Sovjet. 4 personal som går oavbrutet fram och tillbaka utan att beta av kunder, ser trötta ut, två extra som tar hand om nummerlappar och ser jättepigga ut och berättar fiskehistorier för varann. Efter 15 minuter så har de 4 kassorna klarat av en kund. Jag måste verkligen byta bank.
Jörgen Larsson
27.08.2023
Swedbank
Beskriver ärendet noggrant för nummerlappsutlämnarna, en timmas väntan, blir sedan nekad att att få göra ärendet (220 kr som ej skulle tas ut utan stanna i banken) utan att kontakt tas med de två som välkomnade mig med nummerlapp.Bankbyte är under övervägande här också!!
Magdalena Druga
06.08.2023
Swedbank
Hej! Jag måste skriva det för att jag såg bara negativa feedback här och måste skriva vad är det som har hänt. Jag var idag till Swedbank och jag har träffat två jättetrevliga kvinnor som hjälpte mig. Jag vet inte om bara jag var lycklig idag, eller hur ska vara i framtiden. En av de hjälpte mig till entrén och den andra där som finns datorer. Stor tack för hjälpen.
Moh Mahran
05.08.2023
Swedbank
värsta service, low IQ personal. kommer all byta banken, hade nogg

Lägg till recension

Karta

Repslagaregatan 23A, 582 22 Linköping
Swedbank