Swedbank AB Gullmarsplan 10, 121 40 Johanneshov

Swedbank AB



65 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–18
  • tisdag10–15
  • onsdag10–15
  • torsdag10–15
  • fredag10–15


Swedbank AB Gullmarsplan 10, 121 40 Johanneshov


Om företaget

Stockholm - Gullmarsplan | Swedbank | Letar du efter Swedbank i Stockholm, Gullmarsplan? Här finns kontorets öppettider, adress och kort information om våra tjänster.

Kontakter

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–18
  • tisdag10–15
  • onsdag10–15
  • torsdag10–15
  • fredag10–15

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Robert Ekman
21.10.2023
Swedbank AB
Hade ett obokat besök tillika ärende där jag fick ett 100% professionellt bemötande och hjälp av personalen att lösa. Ingen väntetid. 15 min tidsåtgång.
Namn Efternamn
02.10.2023
Swedbank AB
Absolut sämsta bemötandet på ett bankkontor någonsin. Sjukt otrevlig och oengagerad personal. Snorkig brud i dörren. Tyvärr kan man inte ge 0 stjärnor.
Stigge Sameland
18.09.2023
Swedbank AB
Ett trevligt kontor med mycket kompetent personal. Eftersom jag är utvandrad från Sverige är det en hel del krångel med både hantering av debitkort och KYC men personalen löste allt smidigt och professionellt. Tack!
Johan Sääf
14.09.2023
Swedbank AB
Krävs mycket tålamod för att uträtta sitt ärende. 80% av den synliga personalen verkar inte vara till nytta.Men bra kompetent hjälp efter låååååång väntan. Därför två stjärnor istället för ingen.Gör er av med de onödiga och anställ människor som kan hjälpa till med annat än ge dig en kölapp som du själv kan ta från en automat.
Ulrika Malmros
25.08.2023
Swedbank AB
Togs emot av en kundvärd som frågade vad jag ville ha hjälp med. Jag svarade bankdosa och bads då att sitta ner. Efter 45 minuter (när kundvärden huvudsakligen suttit på en pall bredvid kassapersonen och tittat på) blir det äntligen min tur. Först då får jag informationen om att det kostar 250 kronor att få en ny bankdosa om jag inte har med mig min gamla trasiga.Otroligt slappt att ha en kundvärd" som inte ens kan passa på att upplysa kunderna om det mest basic gällande deras ärenden. Att ha tillräckligt många anställda för att ta emot kunderna antar jag är helt passé men att de som faktiskt är där och jobbar gör något vettigt känns inte helt orimligt."
Ord Skrift
05.08.2023
Swedbank AB
Katastrofalt. Efter mycket dividerande bakom disken blev resultatet att personalen lyckades få mig blockerad från alla mina bankfunktioner online. Okunniga klantskallar. En halvtimmes väntan på bankkontoret och sedan 45 minuter i telefonkö för att reda ut det de ställt till med
Dan Olsberg
02.08.2023
Swedbank AB
Kunde jag ge en överkorsad stjärna skulle jag göra det. Kunder tvingas stå i timslång kö UTANFÖR kontoret. Ovärdigt bemötande!
Rabeya Gaffar
02.08.2023
Swedbank AB
Väldigt dåligt service. Idag besökte jag banken att få information om bolån. En tjej sa mig att kolla på wesida där får du all information. De borde forklara hur Kan man ansöka for lånelöfte och sånt. Ganska otrevlig tyckar jag.
Edvin Granlund
01.08.2023
Swedbank AB
Långsam och ineffektiv service. Flera anställda på plats men bara en av dem som faktiskt hjäpte kunder. Fick vibbar av kommunalt vägarbete. Skickade ej ut sms när det var ens tur trots att de lovat det...
Lisa Tillema
31.07.2023
Swedbank AB
22/4 har banken ff pandemirestriktioner. Lång kö utanför. En person tar hand om kunderna, två andra småpratar med varandra. Tur man inte har den här banken. Ska för min förenings verksamhet hämta dosa. Har väntat 30 min nu.

Lägg till recension

Karta

Gullmarsplan 10, 121 40 Johanneshov
Swedbank AB