TUI Söder Mälarstrand 27, 118 25 Stockholm

TUI



325 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag08–17
  • tisdag08–17
  • onsdag08–17
  • torsdag08–17
  • fredag08–17


TUI Söder Mälarstrand 27, 118 25 Stockholm


Om företaget

Boka din drömresa med TUI – flyg, hotell, kryssning & charter. | Sol & bad. Weekendresor och kryssningar. Charterresor och sista minuten. Vem du än är och var du än vill åka har vi en resa för dig. Välkommen till TUI!

Kontakter

Webbplats
Ring oss
+46771840100
Söder Mälarstrand 27, 118 25 Stockholm

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag08–17
  • tisdag08–17
  • onsdag08–17
  • torsdag08–17
  • fredag08–17

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Eva Hansson
02.10.2023
TUI
Dåligt bemött av tui på plats-både info om utflykt och om hemresan var saktfärdig och osaklig.Planet för hemresa försenat ”på obestämd tid” -fick hämta info på expressen och swedavia om tid för hemresa!Fakturerad flera tusen för en utflykt som inte fanns!Vem vill vänta 55min på transfer kl. 1 på natten? Varför ha transfer som tar 2 tim och vara på pytteflygplatsen över 4 timmar innan-orimligt och ingen check-in öppen ens!Vill inte ge någon stjärna alls, blir Apollo nästa år!
Julia Ripa
03.09.2023
TUI
Sämsta kundservice jag har varit med om! Fruktansvärt! De är helt inkompetenta och kan ingenting. Det enda de säger är att man ska ringa ett annat nummer, vi ringde i cirklar i flera dagar och de klarade inte av att hjälpa oss med ett simpelt ärende. Mycket bättre att boka direkt själv med flyg och hotell!
Jonathan Grennäs
01.09.2023
TUI
Min väska kom aldrig fram vid hemkomsten, vilket ledde till att jag behövde köpa nya kläder och förnödenheter. Efter ett par dagar när väl inköpen var gjorda meddelar TUI att den bortglömda väskan ska levereras hem till min adress. Fick ingen kompensation för förseningen eller för de utlägg jag behövde göra på grund av att det inte var klart än om jag skulle få tillbaka väskan eller inte. I övrigt, dålig kommunikation, hela tiden nytt folk som svarar eller chattbottar. När väskan väl kom fram var den trasig i dragkedjan och går inte att använda igen. Även ett riktigt bra lås som jag var rädd om var borta.
Pär fugelstad
18.08.2023
TUI
Ej som aviserat i marknadsföring. I princip ej badbar strand spec utan badskor.Matsalarna var som gigantiska skolmatsalar medi princip dålig matSpecial restauranger skräp förutom japanska.Mycket stort hotel komplex med fin park pooler och en trevlig liten vatten led som man kunderna runt i .
Larsjocke
04.08.2023
TUI
Efter en vecka i fullt kaos på Rhodos där Tui inte haft någon koll på vart vi varit trots att vi berättat det flera gånger för dem och där de vägrade fixa transport som vi betalt över 4000kr för totalt så fick vi boka egen taxi, de har inte varit det minsta hjälpsamma och nu säger de att det tar 6 veckor för jag måstereklamera... bättre o boka allt själv för när man väl behöver resebolagen så struntar de i en
Martin Widegren
02.08.2023
TUI
Återbetalar inte resa som är bekräftad som avbokad för 6 veckor sedan (pratar om automatiska processer för återbetalning), har aldrig hört om en automatisk process som tar mer än några dagar. Har inget förtroende kvar för detta företag. Har varit i kontakt med ekonomi-chefen i Norden, men även han lägger locket på. Avråder alla från att boka en resa med detta företag...
Marja Fugelstad
31.07.2023
TUI
24 timmars försening. Kom fram mitt i natt till mexico. Minibaren var tom. Ingen i personalen ville hjälpa till. Tui guider fnissade när vi ville ha hjälp. Tråkig resa. Rummet var så lyhört att vi inte kunde sova. Fick 20 min tid att tömma rummet och sedan vänta flera timmar på ett nytt rum. Jag är reumatiker och har svårt med händerna. Min man är diabetiker och vi räknade med att det fanns dricka i minbaren. . När vi framförde detta till tui var svaret från Virve att sådant bryr vi oss inte om. Fick en utflykt som kompensation som skulle innehålla paradisstrand och snorkling. Inget fanns med. Strand där man knappt kunde stå upp för alla människor. Misstänker att tui har seriösa probllem. Otrevligt bemötande. Boka inte med dem om ni inte vill ha högt blodtryck vid hemkomsten.
Jojo p
31.07.2023
TUI
Synd att Tui, ett av Sveriges mest populära reseföretag, har fått över 70 miljoner kronor i coronastöd. Samtidigt är moderbolagets största ägare en rysk Putinvänlig oligark.Skrivit över sitt innehav på en dotter nu efter kritik.
Helen Wolffelt
31.07.2023
TUI
Vi råkade boka fel datum och upptäcker det efter vi betalt anmälan på 4 000 sek. Vi ringer kundtjänst, står i kö 30 min, kommer fram till en medarbetare som ska kolla, blir bortkopplad. Ringer igen och får uppgift att de ska boka om och flytta pengarna. Får ett nytt bokningsnummer via mail. Allt ok tror vi. Sen efter några dagar kommer ett mail som säger att den andra resan med nytt bokningsnummer resan är avbokad. Ringer igen och de kan inte se att de försökt boka om, konstigt när vi har fått 2 olika bokningsnummer. Ringer igen och kommer fram efter ca 25 min, hon ska kolla och ber mig vänta. Väntemusiken kan göra en tokig, upprepande musik....hon kommer tillbaka och säger att hon kan tyvärr inte hjälpa utan det ser ut som vi har den felaktiga resan bokad och för att få tillbaka pengarna måste vi gå vidare inom TUI typ. Kommer försöka undvika TUI hädanefter.

Lägg till recension

Karta

Söder Mälarstrand 27, 118 25 Stockholm
TUI