Fyndab Tumstocksvägen 11B, 187 66 Täby

Fyndab



231 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag08–17
  • tisdag08–17
  • onsdag08–17
  • torsdag08–17
  • fredag08–17


Fyndab Tumstocksvägen 11B, 187 66 Täby


Om företaget

403 – Ej tillåtet: Åtkomst nekad. |

Kontakter

Ring oss
+46855922260
Tumstocksvägen 11B, 187 66 Täby

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag08–17
  • tisdag08–17
  • onsdag08–17
  • torsdag08–17
  • fredag08–17

Funktioner

  • Hemkörning
  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Leverans samma dag
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Rickard
28.08.2023
Fyndab
Är omöjliga att få tag på!Rekommenderar starkt att inte köpa av dem!Behöver du få tag på dem...Lycka till!
MrJohnnypuma
26.08.2023
Fyndab
Jag beställde ett släp med avhämtning i Karlstad. På reklamskylten stod det att efter man betalat via hemsidan får man ett ordernr som man ringer och uppger så kan man åka iväg med släpet, men detta stämde inte utan det skulle ta flera dagar innan man kunde hämta släpet. Dålig info och otrevligt bemötande, jag kan tyvärr inte rek fyndab efter detta men kanske var detta en tillfällighet och andra har haft en bättre upplevelse och ett bättre bemötande.Fyndab kontaktade mig efter detta vilket jag tyckte var positivt och förklarade på ett mycket trevligt sätt varför det inte stämde med uppgifterna på skylten och berättade att nya skyltar var på gång. Även om det ställde till det lite för mig så tycker jag kundservice efter detta är bra. Har ändrat åsikt och kan tänka mig att handla av Fyndab om jag skulle behöva någon produkt som dem har.//Johnny
Andreas Adlertz
18.08.2023
Fyndab
Köpte ett MC släp, smidigt och snabbt, och nöjd med produkten, det enda som var ett litet minus va att när jag skulle hämta släpet på deras gör det själv lager" i Eskilstuna va det inte superlätt att hitta
Pelle Nordh
09.08.2023
Fyndab
Beställde 4 stolar. Fick två sms om att boka leveransdag men då jag läste meddelandet var det sent på kvällen varför jag avvaktade innan jag ringde för att boka utkörning.Under samtalet får jag besked om att de ska debitera mig för några dagars lagerhållning vilket jag aldrig tidigare har varit med om när jag har handlat hos andra butiker.Meddelade företagets representant att jag gärna köper varorna men utan att bli debiterad för ett par dagars lagerhållning. Då Fyndab insisterade på att debitera lagerhållningen åberopade jag min ångerrätt och leveransen fick gå i retur.Jag tycker att man som näringsidkare ska ge tydligare information om extra kostnader innan kunden bokar sin beställning.Tråkigt att inte fullfölja köpet men jag vill inte handla av ett företag som väljer att ge sina kunder dålig service.Har nu betalat 1678 kr för lagerhållningen och valt att beställa likadana stolar från ett annat företag där jag fick trevligt bemötande, bra service och problemfri leverans utan några extra kostnader.
Bernardo Diaz
06.08.2023
Fyndab
Jag köpte en bäddsoffa för två år sedan.Jag använde inte partiet man drar ut bäddsoffan under första året.Andra året hyrde jag ut min lägenhet och min hyresgäst hade skrapat upp vardagsrumsgolvet där bäddsoffan dras ut.En mekanism i axelskenan som drar ut bäddsoffan sitter fel och skär upp golvet varje gång man drar ut den.Jag var tvungen att byta golv. Vilket alla vet kostar pengar.När jag tog kontakt med Fyndab för att se om problemet med bäddsoffan kunde åtgärdas och förklarade vad som hänt (10 juli) svarade dem efter 8 dagar att de ville att jag skulle fotografera hur det såg ut.Jag skickade foton och fick vänta ytterligare 10 dagar utan svar. Jag kontaktade de återigen (18 juli) och fick vänta TRE veckor (6 augusti) för att få detta svar:Hej.Tackar
Åsa Boholm
03.08.2023
Fyndab
Beställde två skåp i december. Fick leverans i april. Flera av delarna var skadade. Efter mycket mailande fram och tillbaka (de är inte heller direkt snabba att svara) fick jag möjlighet att plocka ihop ett komplett skåp av delarna från de båda och lovades ett nytt skåp i början av juni. Detta blev försenat till slutet av juni, sedan början av juli och sedan till september. Jag erbjöd mig att behålla de skadade delarna och få ett rejält avdrag på fakturan istället. De erbjöd mig 250 kr... Så vansinnigt besviken på detta företag och kommer definitivt aldrig att handla där igen. Även om det är pandemitider tycker jag att man kan förvänta sig bättre behandling än så här.
حجت شهاب
03.08.2023
Fyndab
De har inget ansvar och de skickade ett trasigt produkt till mig.
monica stendahl
03.08.2023
Fyndab
Kommer inte att handla här igen. Har lärt mig att man alltid ska googla företag innan man beställer.
Tobias Blom Hilbig
31.07.2023
Fyndab
Väldigt positivt överraskad!Bordet kom både tidigare än vad jag räknat med och höll betydligt högre kvalitet! Varje del kom förpackad med skyddsplast runt! Bättre än IKEA om det nu säger något.
Matting
30.07.2023
Fyndab
Beställde en båttrailer, men ringde innan för att försäkra mig om att den fanns klar för omedelbar leverans. Fick bekräftat att så var fallet. Efter betalning berättade dom att jag skulle få vänta upp till en vecka på leverans. Jag annullerade köpet direkt och kommer inte att handla där igen.

Lägg till recension

Karta

Tumstocksvägen 11B, 187 66 Täby
Fyndab