Sephora Biblioteksgatan 4 Ground Floor, 111 46 Stockholm

Sephora



992 Recensioner
$
  • lördag10–18
  • söndag12–17
  • måndag10–19
  • tisdag10–19
  • onsdag10–19
  • torsdag10–19
  • fredag10–19


Sephora Biblioteksgatan 4 Ground Floor, 111 46 Stockholm


Om företaget

Access Denied |

Kontakter

Ring oss
+46774218877
Biblioteksgatan 4 Ground Floor, 111 46 Stockholm

Timmar

  • lördag10–18
  • söndag12–17
  • måndag10–19
  • tisdag10–19
  • onsdag10–19
  • torsdag10–19
  • fredag10–19

Funktioner

  • Hemkörning
  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Hbtq+-vänlig
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • Rullstolsanpassad parkering
  • Wifi
  • Endast kontanter


Rekommenderade recensioner

NinaSArtWork S
26.10.2023
Sephora
Handlar här på Sephora nästan varje vecka och är alltid nöjd med mina köp och hjälpen man får av personalen. Dem är super duktiga mer att rekommendera produkter som passar ens hudval, personliga val etc. Dem hjälper gärna med att applicera produkterna åt en så man kan se hur det ser ut. Jag gillar verkligen att dem inte pushar på saker så att man ska köpa dem utan att man kan ta sin tid och tänka
Hanna
19.10.2023
Sephora
Jag vill ge stor eloge till Nicole som jobbar på biblioteksgatan. Jag kom in som en helt förvirrad kund och behövde i princip uppdatera hela min sminkväska. Hon tog verkligen sin tid för att hitta rätt produkter och trots att det var mycket kunder i butiken fick hon mig att känna mig sedd och i fokus!! Sån personal är svår att hitta, hon får ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Livia Emilia Nilsson
20.09.2023
Sephora
Dålig kundklubb, man får nästan aldrig sina utlovade gåvor!
ÅSA Johansson
13.09.2023
Sephora
Rörigt och smutsigt och allt är redan provat och uppbrutet. Blä
Anna Åström
04.09.2023
Sephora
Dottern var i paradiset med flera olika märken och produkter.
Shuka
28.08.2023
Sephora
Säljer öppnade produkter och deras telefonnummer är till en ai som pratar indiska
LO
20.08.2023
Sephora
Jag är så otroligt ledsen! Jag testade en hårspray i butiken. De flesta var prover men hade otur och det stod inte tester på denna. Då kommer en arg medarbetare till mig och säger att jag måste betala för produkten eftersom att det inte var en tester. Jag sa förlåt så mycket, det var ett misstag. Berättade att jag inte hade mycket pengar men hon tvingade mig ändå att köpa den. Får man verkligen göra så här?Förstår att jag gjorde ett misstag men tycker ändå Sephora borde vara en butik som förlåter folk och förstår de gör misstag. Vill nu inte handla där på grund av det dåliga kundbemötandet.Önskar kompensation eller pengar tillbaka men antar att jag inte får det.Jag var även på väg till flygplatsen efter detta, så var tvungen att slänga hårsprayen då den var över 100 ml. Berättade detta men de brydde sig inte.Jag fick inget kvitto heller vilket egentligen är olagligt. De sa argt att de trodde att jag då kunde gå och lämna tillbaka produkten senare. Så absurt, dåligt bemötande. Jag grät när jag gick därifrån och gråter oftast inte…
Cristina Longo
05.08.2023
Sephora
Jätte trevlig personal som hjälpte oss att välja smink men butiken var överfull
mina kim
05.08.2023
Sephora
Jag tappade en av mina AirPods idag. det är mitt misstag. All personal som passerade mig försökte hjälpa mig, de var riktigt trevliga! Jag fick tillbaka mina AirPods. Tack alla!❤️
Le Libra
02.08.2023
Sephora
Har besökt butiken för första gången, blev rekommenderad bara dyraste märken, inga tester kunde man få med sig hem på concealer eller foundation.Blev rekommenderad att köpa bland annat en fixeringsspray för 360kr. från HudaBeauty som jag var naiv att köpa.När Corona slagit genom behövde jag prioritera min hyra och kom tillbaka för att returnera oöppnad spray men blev nekad då den inte är plomberad. Fick höra ”det är en hygien-vara och jag har eventuellt kladdat/förstört den med baciller” (?!)1) Vem som helst kunde kladda produkten innan den var köpt av mig eftersom den inte var plomberad samt stått på en öppen hylla i butiken. Och det visar sig vara okey(?)2) Jag kom med en oanvänd och oöppnad spray (man kan se tydligt i fall den var använd), det går inte komma åt innehållet då det är en aerosol spray (!) som till och med innehåller lika mycket ALKOHOL som en handsprit!Sprayen som är menad att användas på ansiktet har till och med VARNING på baksidan att den inte ska appliceras direkt på ögonen & läppar (?!)3) Recensioner visar att många får allergier och irritation just på grund av att sprayen har en extremt stark parfym samt väldigt hög mängd av alkohol. Säljaren struntade i att jag har känslig hud vilket jag har nämt flera gånger.4) När jag köpte den var jag inte bekant med märket eller produkten, inte heller kunde föreställa att det blir problem att returnera en oöppnad aerosol/alkohol-spray.Åhlens t.ex. plomberar inte hygien varor och tar emot returer när det är tydligt att dessa är oöppnade.5) Har man sådana ”hygien-krav” då måste man som butiksägaren plombera alla sina varor i förväg för att sälja dessa bacillfria !För att se texten på kvittot om plomberingar betyder att man måste först köpa varan = ren bedrägeri!Rekommenderar inte denna butik, läs en massa recensioner på trustpilot innan du köper grejer på Sephora ..önskar jag hade läst.Kommer aldrig tillbaka!P.s. ”Ägaren” läs vänligen hela recensionen först, för att ert svar visar ännu en gång på att ni struntar i vad väldigt många upplever.

Lägg till recension

Karta

Biblioteksgatan 4 Ground Floor, 111 46 Stockholm
Sephora