SJ AB Stockholm Vasagatan 10, 111 20 Stockholm

SJ AB Stockholm



227 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–15
  • tisdag10–15
  • onsdag10–15
  • torsdag10–15
  • fredag10–15


SJ AB Stockholm Vasagatan 10, 111 20 Stockholm


Om företaget

|

Kontakter

Webbplats
Ring oss
0771757575
Vasagatan 10, 111 20 Stockholm

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–15
  • tisdag10–15
  • onsdag10–15
  • torsdag10–15
  • fredag10–15

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Anita Moraeus
02.11.2023
SJ AB Stockholm
Åkt Stockholm-Umeå tur och retur i dagarna, helt i tid , vi har till och med kommit fram tidigare. Suttit i tyst 2 klass , väldigt bra. Restaurangvagn , mat helt okej.
Mort Rashbin
20.10.2023
SJ AB Stockholm
Konduktören på tåget mot Duved från Stockholm 13:11. Du behöver jobba på din attityd. Och du är skyldig mig 100 spänn.
niklas färnstrand
13.10.2023
SJ AB Stockholm
Väldigt nöjd med mina resor jag gjorde mellan gävle - skövde och bussanslutning till Skara busstation 9/3Rekomenderar 2klass tyst kupé det var lugnt och skönt. Enklare frukost ingick macka juice och sen ingick kaffe hela resan.Goda räksmörgåsar som man valde som tillägg under resans bokning..Trevlig och serviceinriktad personalLätt att boka och betala resan.Det ena minus jag kan säga är priset 1000kr per person tycker jag är saftigt.Jag skulle åka ännu mer tåg oftare om det var billigare att åka snabbtåg.Ivarjefall tack SJ för en smidig Resa
Ben M
08.10.2023
SJ AB Stockholm
Tusan, jag slänger till med fyra stjärnor. Uppdaterar senare om det sker nåt. Men hoppas ingen kommer hata mig för detta. Vi får se om jag ändrar till en stjärna sen, kanske får mina fyra stjärnor bli kvar?Bokningssidan känns bra ändå, enkel att förstå och hantera. Vi ska ju inte boka nån julresa, så sidan strular inte pga det iallafall.Känns läskigt att boka resa efter allt man har läst här. Men vissa är helt ute och cyklar, faktiskt bokstavligen. Andra förstår man frustrationen hos till 110%, det måste ha varit ett mindre h-vete. Vill ändå försöka hålla uppe min förväntan, tänka att det här är riktigt bra för miljön, förlorar relativt lite tid gentemot flyg, eller kanske ingen alls. Vår resa ser på pappret ut att vara enklare rälsledes, det är det jag hoppas på. Har inte haft anledning att åka längre sträckor med fjärrtåg i Sverige än, det har faktiskt varit fysiskt omöjligt på alla mina resor inom landet. Kanske ingen gourmetmat, kanske doftar på toaletten, skräpigt i gångarna, stimmigt...? Men vi kommer inte byta till flyg. Säger jag lite kaxigt nu. Vi åker inte i sista sekunden så vi kommer nog fram i tid till det vi ska göra. Har säkert någon reseförsäkring, så en ev försening drabbar kanske så mycket ekonomiskt, får tänka att vi får se på fler människor om inte annat. Det måste finnas värre saker i världen, vi har det kanske ganska bra ändå här i Sverige?Jag är rätt bra på att förstå saker, ska bli väldigt intressant att se vilka av mina medkritiker jag kommer förstå.
Kateryna Azarova
23.09.2023
SJ AB Stockholm
Jag skulle vilja tacka era tågvärdar för att de upprätthåller lugnet i den tysta vagnen.
Kaley Kisaragi
27.08.2023
SJ AB Stockholm
Vidrigt företag. Alltid sent, alltid inställt. Är så illa tvungen att åka med detta helvete för många gånger än vad jag vill och det är ALLTID problem.
Mani
24.08.2023
SJ AB Stockholm
9 av 10 gånger är tåget försenat eller inställt. Tågbiljetter som är dyrare än flygbiljetter. Kundsupport som icke är behjälpliga. Undvik SJ så mycket ni kan.
Peter HS
17.08.2023
SJ AB Stockholm
Ett företag som till synes specialiserar i att få fram sina kunder efter utsatt tid. Förseningar kommer med åtminstone en 50% chans att drabba dig.
Hreinn Juliusson
01.08.2023
SJ AB Stockholm
Dyrare än att flyga och dyrare än att ta bilen. Tåget är nästan alltid försenat. Jag har haft bättre tågupplevelse i alla andra länder jag har åkt tåg i. Hur kan ni både vara så dåliga och så dyra???

Lägg till recension

Karta

Vasagatan 10, 111 20 Stockholm
SJ AB Stockholm