FlixBus Sverige AB Sveavägen 155, 113 46 Stockholm

FlixBus Sverige AB



162 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag09–18
  • tisdag09–18
  • onsdag09–18
  • torsdag09–18
  • fredag09–18


FlixBus Sverige AB Sveavägen 155, 113 46 Stockholm


Om företaget

Res billigt med buss | FlixBus |

Kontakter

Ring oss
+46812411600
Sveavägen 155, 113 46 Stockholm

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag09–18
  • tisdag09–18
  • onsdag09–18
  • torsdag09–18
  • fredag09–18

Funktioner

  • Hbtq+-vänlig
  • Trygg plats för transpersoner
  • Rullstolsanpassad toalett
  • Rullstolsanpassade sittplatser


Rekommenderade recensioner

Rebecka
31.10.2023
FlixBus Sverige AB
Chauffören som körde sträckan Linköping - Stockholm med ankomsttid kl 19:20 igår den 13 mars, vilken otroligt fin medmänniska! Åker sällan buss men han fick mig att vilja åka oftare - han spred en sån go stämning att jag är tvungen att skriva en recension.
Zeljko Tipura
27.10.2023
FlixBus Sverige AB
Tyvärr på senare tid går det inte att skriva recensioner och förklara erfarenhet. Här ska jag skriva riktigt dåligt att man köper biljett bara via mobiltelefon eller dator.
Ewa Tuneback
22.10.2023
FlixBus Sverige AB
fel på appen för bokning, skickar ut meddelande att betalningen inte gått igenom. Försökte nå dem via både chatt och telefon utan få kontakt så jag prövade att betala igen och det lyckades. MEN nu hade jag plötsligt två bokningar och 2x1248 kr har debiterats mitt konto. Avbokar en bokning men får till svar att man inte får pengar tillbaka. Man kan ite ångra en resa! Vem tror att jag bokar en resa för mig i samma buss, samma tider, samma dagar, tur och retur. Synd att jag inte bara bokade enkelresan. Det är ju FLIXbus app som inte fungerade och som gav mig fel svar. FLIX vägrar, bryr sig inte om sina kunder. En seriös kundtjänst på ett annat bolag skulle raskt fixa detta!
Zandra
22.10.2023
FlixBus Sverige AB
HJÄLP vilket sunkigt tåg !!!Ingen ac så värden sa att fönstrena fick öppnas under resan, det lät förskräckligt när man åkte. Folk höll på att svettas bort, trångt och smutsigt. Inget eluttag för laddning av mobilen.Förstår nu varför detta tåg var så billigtJämfört med MTR är det här helt fruktansvärt låg standard ! Skäms
Robert Bäckerås
20.10.2023
FlixBus Sverige AB
CHAUFFÖR SOM KOLLAR PÅ MOBILPasserade en Flixbuss med reg nr YDA905 på R40 Borås 16:55 den 21/7 där chauffören satt och titta på sin mobil flertal gånger och körde samtidigt. Varken tryggt eller ansvarsfullt - hänvisar till er hemsida som berättar om er säkerhet, där ni skriver ”-att ni gör ert yttersta för att resenären skall känna sig trygg när de reser med er”. Försökte hitta något telefonnummer som jag kunde ringa, men det verkade vara omöjligt att nå er.
Anja Bjerleus
19.10.2023
FlixBus Sverige AB
Bokade och betalda för två säten (ett extra) för min resa till Stockholm och plötsligt får jag besked att min hemresa från Stockholm har fått ny plats. Det spelar ingen roll, men vad jag då upptäckte var att min extraplats på ditresan var bortplockad. Har ringt kundtjänst (i övrigt trevliga) som kan bekräfta detta - de ser att jag bokade och betalade men de ser också att sätet plockats bort från min beställning, men de kan inte hjälpa till att lägga tillbaka bokning på detta extra sätet då de har bytt buss. Jag betalar alltså för något som inte ens finns! FY SÅ DÅLIGT! Jag kan inte ha någon sittandes bredvid mig då jag ska jobba. Därav köpte det extra sätet. Hur värdelöst är detta!?!?
Eva Persson
18.09.2023
FlixBus Sverige AB
Reser just nu Gbg-Malmö. Världens äckligaste buss. Det var länge sedan den blev städad. Bävar för när jag blir tvungen att uppsöka toaletten. - Har nu varit på toaletten. Den var värre än befarad. Stank som ett gammaldags utedass, så den tanken har inte varit tömd på länge. Samt inget vatten, så man kunde tvätta händerna.
Micaela Svensson Erlandsson
21.08.2023
FlixBus Sverige AB
Förbannade as!Bussen försenad två timmar.Nu står sonen och väntar och missar kanske sitt flyg till USA.Är det inte egentligen så att bussen inte var fullbokad och därför valde ni att helt enkel ställa in den turen och låta betalande kunder vänta på nästa tur.Vill man vara säker på att komma fram skall man inte välja detta bolaget
Lukas Ozer
06.08.2023
FlixBus Sverige AB
Väldigt tråkigt att ni inte tillåter hundar/husdjur (inte på någon avgång överhuvudtaget, enligt chauffören).
inger qvennerstedt
01.08.2023
FlixBus Sverige AB
Behövde avboka resan 2 dgr innan (700kr) Får bara tillgodopoäng, inga pengar. Uselt mot fattiga ungdomar som aldrig mer kommer boka ngt med detta bolag. De svarar inte på telefon eller mejl. Res inte med detta bolag, någonsin. Gynna dem inte.....

Lägg till recension

Karta

Sveavägen 155, 113 46 Stockholm
FlixBus Sverige AB