BAUHAUS Svågertorp Nornegatan 8, 215 86 Malmö

BAUHAUS Svågertorp



4940 Recensioner
  • lördag09–18
  • söndag09–18
  • måndag06:30–20
  • tisdag06:30–20
  • onsdag06:30–20
  • torsdag06:30–20
  • fredag06:30–20


BAUHAUS Svågertorp Nornegatan 8, 215 86 Malmö


Om företaget

BAUHAUS Malmö, Svågertorp | Din specialist inom bygg, badrum, färg, trädgård, verkstad och belysning. Köp online med hemleverans eller hämta i varuhus.

Kontakter

Ring oss
+46101801800
Nornegatan 8, 215 86 Malmö

Timmar

  • lördag09–18
  • söndag09–18
  • måndag06:30–20
  • tisdag06:30–20
  • onsdag06:30–20
  • torsdag06:30–20
  • fredag06:30–20

Funktioner

  • Hemkörning
  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Leverans samma dag
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering
  • Hämtning utanför
  • Rullstolsanpassad hiss


Rekommenderade recensioner

M. Ekstrand
08.10.2023
BAUHAUS Svågertorp
Vi åkte till Bauhaus Svågertorp för att köpa mdf-skivor och få dem uppsågade. Vi fick hjälp av Lamin som med stort tålamod och lyhördhet tittade på våra ritningar och hjälpte oss att såga upp ca 50 snitt och 10 skivor. Lamin gav mycket god service.
Billy Sand
22.09.2023
BAUHAUS Svågertorp
Handlar nästan dagligen på Bauhaus, bästa bemötande och service jag har fått från en speciell anställd LAMIN, Han kan allt inom material och sammanställer snabbt och enkelt när man behöver hjälp, alltid glad och trevlig med ett leende på läpparna! Riktigt bra service och bemötande från LAMIN! Klar 10/10 från mig!
Sabina Larsson
02.09.2023
BAUHAUS Svågertorp
Uruselt bemötande i servicedisken.Kommer in för att byta ut tre dörrar då vi köpt fel storlek.Personalen i servicedisken pratar i telefon under hela kundmötet och bemödar sig inte att lägga på luren, utan ger oss ett tillgodokvitto och omber oss att ställa tillbaka dörrarna på sin plats.Tillbaka i kassan med tre nya dörrar och det visar sig att hon endast har registrerat två. Förklarar för kassapersonalen att vi lämnat tre stycken och inte två. Vi blir inte trodda utan får tillsägelse att stanna kvar så att dem kan kontrollera övervakningskamerorna.Konfronterar personen som gav ut tillgodokvittot, denna påstår sig bara ha bara sett två. Inte så konstigt då uppmärksamheten liksom serviceförmågan fattades. Nonchalant och arrogant uppträdande.Överbevakningsfilmen visade naturligtvis att tre dörrar återlämnats. Ingen ursäkt, inget beklagande utan total likgiltighet för hur dåligt deras kollega skött" sitt jobb.Daniella i servicedisken borde skämmas då hon är fruktansvärt inkompetent och skulle inte få jobba inom serviceyrket.Ansvarig butikschef kommer att kontaktas."
Edwin Henriksson
23.08.2023
BAUHAUS Svågertorp
Jag var först riktigt besviken och irriterad på Bauhaus Svågertorp, då jag tycker att jag blev bemött med sarkasm och brist på engagemang hos tjejen i färgdisken som förklarade för mig ”Det finns ingen ström” och därför kan hon inte hjälpa mig med mattorna. Hon förklarade det på ett sätt som att det var ”självklart” att jag borde känna till det eftersom det satt en skylt uppe som informerade om det.Hon märkte sen att skylten faktiskt inte satt uppe utan låg bakom hennes egna disk.Jag blev ist skickad till Bernstorp med ett löfte om att där fanns det gott om min produkt i lager.Efter att jag har åkt hela vägen till Bernstorp så möts jag av att det inte alls finns tillräckligt i lager, så det var bara att vända hem igen.Eftersom jag var i desperat behov av mattan så bestämde jag mig för att göra ett sista försök.Jag åkte tillbaka till Svågertorp och blev denna gång betjänad av två stycken mycket trevliga tjejer vid namn Monika & Nurzan.De visade vad som var fel och förklarade varför det blivit så, samt tog ett initiativ att vi tillsammans alla tre kanske kunde lösa det om vi ansträngde oss lite.Sagt och gjort så hjälptes vi åt och snurrade mattan manuellt runt en rulle och efter 5 min så var mattan ihoprullad och klar.De var sprudlande glada hela tiden och riktigt serviceminded. De vände en mycket missnöjd kund till en glad ambassadör.Grymt jobbat!
Felix Sjögren
22.08.2023
BAUHAUS Svågertorp
Stort sortiment men att få tag i en säljare är hopplöst. Kan lätt få vänta i 30-60 min för en fråga.Dessutom värdelös kundservice. Vissa säljare och viss kassapersonal är serviceminded och toppen, medan andra nog aldrig hört talas om konceptet.
Gordana Tadic
15.08.2023
BAUHAUS Svågertorp
Fick bästa hjälpen på järnavdelningen av Basil - vilken kompetent säljare! Wow! Han hjälpte mig inte bara på Järn, utan även vidare på flera avdelningar där han guidade mig och svarade på mina frågor. Så kunning och professionell! Nästa gång jag kommer till Bauhaus Svågertorp ska jag fråga direkt efter Basil i kundtjänst. Vill ha Basils expertis med mig - säljare som gör skillnad för mig som kund - får rätt saker köpta och så mycket tid som jag sparar!
Selim Timocin
05.08.2023
BAUHAUS Svågertorp
Lamin vat en stjärna! Jag kommer komma hit fler gånger!
Pernilla Strandqvist
02.08.2023
BAUHAUS Svågertorp
Otroligt rörig butik, skulle även ställa en fråga till personal ang målning!hinner ställa halva frågan!! Plötsligt tränger hennes kollega sig emellan och drar i henne jag pratar med.Blir irriterad och säger ursäkta men jag pratade här .. får två olika svar på min fråga av dom innan dom rusar iväg runt hörnet och står och pratar... Blev verkligen förbannad över deras kundbemötande....
Ewa Berg
31.07.2023
BAUHAUS Svågertorp
Jag har kört efter EN och SAMMA vara TVÅ gånger till butiken på Svågertorp och UTAN att kunna köpa produkten. Först efter felaktigt information om lager status på internet; dagen efter pga en felaktig information on varuleverans från den ansvarige för lager status butik medarbetaren i den respektive måleri-disken! Trots att det var 100% säkert att han visste vilken exakt vara jag frågar efter och trots min envisa krav att dubbelkolla. Jag bor långt ifrån butiken. På internet är felaktig gång nummer och hyllnummer uppgivet. Mycket besviken kund.

Lägg till recension

Karta

Nornegatan 8, 215 86 Malmö
BAUHAUS Svågertorp