Skandiabanken Ab (Publ) Lindhagensgatan 86, 112 18 Stockholm

Skandiabanken Ab (Publ)



37 Recensioner


Skandiabanken Ab (Publ) Lindhagensgatan 86, 112 18 Stockholm


Om företaget

|

Kontakter

Webbplats
Ring oss
Lindhagensgatan 86, 112 18 Stockholm

Timmar

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång


Rekommenderade recensioner

Margareta Karlsson Agefjord
22.09.2023
Skandiabanken Ab (Publ)
Förvånad över tidigare negativa omdömen. Har varit kund många år, alltid fungerat perfekt.
Niclas Forsvall
06.09.2023
Skandiabanken Ab (Publ)
Banken skulle hjälpa till med ett kontanttillträde och fick all dokumentation den 22/12-2022. Det tog 19 dagar att handlägga det, och bara 3 dagar innan tillträdet. Trots dagliga uppdateringar, kunde de inte öppna och handlägga det. Först när chef involverade sig löste det sig. Bara tur att jag fick tag i den personen, för i annat fall hade jag nog tappat lägenheten.
Nitzan Granger
27.08.2023
Skandiabanken Ab (Publ)
Skandiabanken är tekniskt helt förlegad, de förtjänar NOLL stjärnorDet är fel på skandiaappen under ”kommande betalningar” syns varken autogirobetalningar eller överföringar till andra konton.För att se korrekt uppifter måste man logga in på banken via hemsida. Jag tycker det här är en väldigt stor brist då fel information presenteras och kan göra att man har otillräckligt med medel på kontot etc.Varför är det såhär och när kan ni åtgärda det?
Kerstin Strömberg
21.08.2023
Skandiabanken Ab (Publ)
Service och tid har jag olika betydelse det ska inte vara normalt väntar så länge!
Git Skog
19.08.2023
Skandiabanken Ab (Publ)
Usel service och otrevlig kundservice. En handläggare tog bort mitt betalkort utan att jag bett om det. Sen började hon tjafsa emot drygt och sa att jag inte hade något kort. Tillslut insåg hon att det var hon som gjort fel. Ingen ursäkt dock 500 kr i ersättning. Sedan minst 5 dagar att få kortet vilket innebär att jag inte kan betala. Har nu gått två veckor och inget kort har kommit. Har kontaktat dem flera gånger men får svaret att vänta. Under all kritik. Funderar på att byta bank.
Anders Kihlberg
09.08.2023
Skandiabanken Ab (Publ)
Hade Nordea innan som måste vara norra Europas sämsta bank.Bytte till Skandia och det är något av det bästa jag har gjort, bra internet, trevlig kundservice via telefon jag har alltid fått professionell hjälp oerhört sällan banken har problem.
Charlotte Törnblom
08.08.2023
Skandiabanken Ab (Publ)
Bedrövligt. Ska avsluta mina engagemang i skandia banken som jag har haft i över 25 år. Då ska de debitera avgift för att flytta min värdepappersdepå.Det har dessutom varit otroligt krångligt att avsluta detta. Min nya bank kunde avsluta endel och flytta vissa konton. Sedan tog det stopp. Nu har jag ringt och måste alltså efter att erlagt flyttavgifter ringa ytterligare en gång.
M
05.08.2023
Skandiabanken Ab (Publ)
Alltid svårt att komma i kontakt med kundservice. Chatten brukar balla ur med ”Ett tekniskt fel har uppstått” sen blir man utkickad. Inte ovanligt med minst en timme i telefonkö. Dolda avgifter när man avslutar konton/försäkringar. Rekommenderar annan bank.
Adrian Culafic
01.08.2023
Skandiabanken Ab (Publ)
Värdelös bank. Har en skvätt tjänstepension som jag blev tvungen att ha via dem när jag arbetade en kort stund åt ett bolag. Omöjlig att flyta och de tar runt 6% avgift på dessa pengar. Katastrof och mer eller mindre bedrägeri i mina ögon.

Lägg till recension

Karta

Lindhagensgatan 86, 112 18 Stockholm
Skandiabanken Ab (Publ)