Tele2 Sverige AB Torshamnsgatan 17, 164 40 Kista

Tele2 Sverige AB



725 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10:45–13
  • tisdag10:45–13
  • onsdag10:45–13
  • torsdag10:45–13
  • fredag10:45–13


Tele2 Sverige AB Torshamnsgatan 17, 164 40 Kista


Om företaget

Mobiltelefoner, abonnemang, bredband, tv & play - Tele2 | Vi tror på att ge våra kunder obegränsad uppkoppling och erbjuder kompletta tjänster för mobilabonnemang, mobilt bredband, fast bredband, tv & play. Söker du information om bredband och tv från Com Hem har du också kommit till rätt ställe. Välkommen in!

Kontakter

Ring oss
+464690222
Torshamnsgatan 17, 164 40 Kista

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10:45–13
  • tisdag10:45–13
  • onsdag10:45–13
  • torsdag10:45–13
  • fredag10:45–13

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Peter Malm
14.10.2023
Tele2 Sverige AB
VARNING till ALLA som tänker byta eller ansluta sig till Tele2 ...gör det INTE för ni kommer bara bli besvikna!!!.Inget fungerar och ingen återkommer när de säger att de ska göra det. Har försökt få mitt ärende löst via kundtjänst och har inte lyckats den vägen och nu förökt ringa till huvudkontoret via deras växel men där påstår man att de inte kan koppla" samtal till ansvariga. Bara det....att sitta i en officiell växel o säga att man inte kan koppla fram ett samtal tyder ju på att det är många fel hos Tele2. Värdelöst är ett milt utryck!!!"
Jonas Isacson
29.09.2023
Tele2 Sverige AB
Gör inte det dem säger att de ska göra. Inte speciellt behjälpliga heller.
fjallvagnen 520
29.09.2023
Tele2 Sverige AB
Vedervärdigt företag, hävdar att bredbandsavtal tecknats i 12 månader trots att det aldrig nämnts eller beställts, kundtjänst svarar sällan på mail, och gör det det får man bara arrgoanta svar utan underskrift. Sedan skickar det ärendet till inkasso och Kronofogden trots att fakturorna har bestridits.Helt oacceptabelt beteeende, fattar inte vad agendan är , lura folk och göra folk missnöjda? Knappast ett hållbart koncept. men har man någon slags monopolställning kan man tydligen bete sig hursomhelst.
Robert Andersson
31.08.2023
Tele2 Sverige AB
Det blev katastrof sedan Tele2 köpte upp Comhem. Deras TV-hub är rena skämtet. Att gå över från Tivo-boxen till deras hub blev en mardröm. Det visade sig dessutom att de vill ha Tivo-boxen i retur. Rena turen att jag inte lämnat den på återvinning innan det uppdagades. Tivo-boxen skickades tillbaka till Tele2 för 6 veckor sedan och fortfarande står det på fakturan att jag ska ersätta den med 3.495 kr. Som tur var sparade jag inlämningskvittot. Har nu ringt 3 gånger och uppgett kollinummer men ännu ingen rättning.Tele2 är ett bolag som inte bryr sig om sina kunder men väl om aktieägarna och största möjliga vinst till vilket pris som helst. Kunderna manglas. Undvik Tele2 är ett gott råd. Behåll Tivio om ni är gamla Comhem-kunder är nästa goda råd.
Julia
22.08.2023
Tele2 Sverige AB
Hade Comhem som mobilleverantör och tidigare även bredbandsleverantör. Har alltid varit supernöjd, men sen Tele2 köpte upp dem har det skett en otrolig försämring. Tele2:s support är ett skämt. Har väntat i 3 veckor på att de ska lösa ett problem som gör att jag över huvud taget inte kan använda mitt abonnemang. Ingen som helst återkoppling utan att jag jagar dem och enormt nonchalant bemötande när man väl når dem. En av de absolut sämsta kundupplevelser jag haft. Aldrig mer Tele2.Edit/tillägg: gav upp och sa upp mitt abonnemang efter ytterligare någon veckas väntan på att Tele2 skulle åtgärda felet eller åtminstone återkoppla till mig. För att göra det fick jag dock prata med en mästrande, otrevlig medarbetare som frågade varför jag ville avsluta mitt abonnemang. När jag sa som det var blev jag utskälld och idiotförklarad. Jag var i chock efter samtalet. Aldrig varit med om något liknande.
Keit K
19.08.2023
Tele2 Sverige AB
Beställde ny telefon i phone 13 pro max för 7 veckor sen och min son skulle få min gamla. Han har varit utan telefon i två månader. När jag ringer för att fråga vart den är så får man svar tyvärr vi kan inte leverera det. Varför har ingen hört av sig ? Här hsr man gått och väntat i onödan. Så dålig service.
Martin Märgelbrink
18.08.2023
Tele2 Sverige AB
Jäkligt taskiga och vill inte rätta till fel. Jag har skrivit två brev där jag påtalar att det blivit fel pris på mina tjänster, mot vad jag och kundtjänst kom överens om. Vid telefonsamtal idag vill de fortfarande inte rätta till felet. Superdåligt Tele2!!
Karolina
06.08.2023
Tele2 Sverige AB
Tycker det är dåligt när man är trogen kund sedan många år så har de mage att höja 50 kr för ingenting.

Lägg till recension

Karta

Torshamnsgatan 17, 164 40 Kista
Tele2 Sverige AB