Vällingby Blommor Vällingbyplan 30, 162 65 Vällingby

Vällingby Blommor



44 Recensioner
  • lördag10–18
  • söndag11–18
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20


Vällingby Blommor Vällingbyplan 30, 162 65 Vällingby


Om företaget

Blomsteraffärer nära dig | Hitta närmaste Interflorabutik | Hitta en blomsteraffär nära dig genom Interflora. Vi har blombutiker över hela landet och blombud för att skicka blommor med Blommogram!

Kontakter

Ring oss
08268396
Vällingbyplan 30, 162 65 Vällingby

Timmar

  • lördag10–18
  • söndag11–18
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20

Funktioner

  • Hemkörning
  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Leverans samma dag
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Erica Cardelius
09.10.2023
Vällingby Blommor
Väldigt otrevligt bemötande av blomsterbudet! Vi saknar husnummer då huset är nyproduktion. Vad som skulle ha varit en gratulation blev en utskällning av budet även om vi svarade direkt på telefon och gick ut på gatan och tog emot blommorna. Välj en annan affär!
Annika Persson
05.10.2023
Vällingby Blommor
3 buketter beställda och de har varit de minsta buketterna jag sett och inte snyggt ihopsatta. Knappt ngt att hålla i o mer pinsamt att ge bort. Denna butik borde ej vara ombud åt interflora. Utkörning var dessutom försenad 1 dag. Ett skämt.
Agneta Rudolfson
28.09.2023
Vällingby Blommor
Fick ett vackert blomsterarrangemang till min födelsedag. Hämtade den själv 30/9 för jag var inte hemma när den skulle levereras. Den är fortfarande jättevacker!!!! Tack. Mvh Agneta
Malin Fagerholm
21.09.2023
Vällingby Blommor
Exceptionellt dålig service. Fruktansvärd attityd och inte service minded för fem öre. Tre gånger har jag gått dit men aldrig mer. Alla i min närhet upplever samma otrevliga stämning. Be för all del inte om hjälp, om du inte vill bli snäst åt vill säga. Rekommenderar att köpa växter på torget istället. Bättre på både kvalité och pris dessutom.
Mikael Ahlqvist
21.09.2023
Vällingby Blommor
Fick blommor hembudade vid jul. Blommorna kommer fram tilltufsade och frostskadade. Tar kontakt med butiken som tycker det är trist och säger att man har haft problem med buden tidigare.. inte tal om någon kompensation som helst utan att säger att man skall tala med budfirman... hjälper inte oss som fått en taskig leverans. Har hänt förut med dem tyvärr.
Per Westblom
17.09.2023
Vällingby Blommor
Var inne och köpte en påskgrupp för 450 kr. Frågade hur de skulle skötas och fick bara svaret att de inte skulle vattnas annat än mycket sparsamt om en vecka. Redan efter två dagar hade påskliljorna blivit fula. Återvände till butiken där jag fick ett skeptiskt bemötande. De hade stått fel i lägenheten. De planterade lite motvilligt om påskliljorna. Vi har en lägenhet med stort ljusinsläpp. Men vi försökte ställa dem så mörkt som möjligt. Återigen dröjde det inte så lång tid innan påskliljorna (inte det övriga) började vissna. Nu är blommorna väldigt fula. Känns väldigt tråkigt och jag har ingen lust att gå dit igen utifrån det bemötande jag fick sist.
Elisabet Leijon
07.09.2023
Vällingby Blommor
Räkna med att deras rosor kommer att sloka inom ett dygn. Mycket oproffsigt bemötande. Har vid 3 tillfällen fått hjälp av Interflora centralt. Nu sluthandlat i Vällingby!
Pontus Wennergren
16.08.2023
Vällingby Blommor
Otroligt bra service och utbud. Kunnig personal som gärna sätter ihop efter önskemål och pris. Handlar här minst två gånger om året när frun fyller år och vi firar bröllopsdag.
Johanna
05.08.2023
Vällingby Blommor
Personalen sa inte hej när jag kom in utan pratade bara med varandra. När jag skulle betala fick jag själv påkalla deras uppmärksamhet trots att jag stod precis framför dem vid kassan. Köpte två fina tulpanbuketter, så det får ge 2 stjärnor. Handlar i en annan affär nästa gång.
Monika Boden
03.08.2023
Vällingby Blommor
En släkting, 91 år, går in och säger att han vill ha två stora fina buketter. ”De dyraste och finaste”. Tjejen slänger till honom en folder med bilder och han pekar på den dyraste buketten och beställer två, med skrivna små kort i. Vet inte hur buketten såg ut på bilden men den var stor och kostade ca 500:-/st. Exakt belopp vet jag inte men totalt över 1000:- fick han betala iaf. Den ena buketten var till mig. Har själv arbetat i blomsteraffär och detta var nog bland det värsta jag sett under alla år. Ihopsatt var en lilja, tre lejongap med bruna vissna blommor längst ner, två långa rosor som var nerklippta och förstörda med små korta snitt, två kryss fula och massor av utstickande pinnar (blommor som gått av) samt något grönt. Gräsliga färger och absolut inte gjord av en florist. Skulle skämmas att lämna ut en sådan bukett. Aldrig igen!

Lägg till recension

Karta

Vällingbyplan 30, 162 65 Vällingby
Vällingby Blommor