3Butiken Gränby Marknadsgatan 1, 754 60 Uppsala

3Butiken Gränby



76 Recensioner
  • lördag10–20
  • söndag10–20
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20


3Butiken Gränby Marknadsgatan 1, 754 60 Uppsala


Om företaget

Mobiloperatören Tre - Det är Trevligt! | Tre |

Kontakter

Ring oss
+46735191747
Marknadsgatan 1, 754 60 Uppsala

Timmar

  • lördag10–20
  • söndag10–20
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20

Funktioner

  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Anki Draken
22.10.2023
3Butiken Gränby
Personalen på 3 butiken i gränby staden är oseriösa och lurar på äldre abonemang dom ej behöver och tar emot telefoner utan att lämna ett inlämnings bevis för att dom ville behålla den tasiga mobilen självDet här har hänt en vän till mig hade jag kunat hade dom fått minus - 10 stjärnor för dom är oseriösa
Elena Nordlinder
05.10.2023
3Butiken Gränby
För en månad sedan köpte jag en mobiltelefon, men en månad senare fick jag en räkning för två telefoner! På något sätt lade säljaren till en andra telefon som jag inte visste om och som inte var signerat till mitt abonnemang. Jag känner mig lurad och konstig.Problemet inte löst ännu!Jag fick ringa Tre hela tiden och gå till affären flera gånger för att hitta säljaren som sålde telefonen till mig. Säljaren förklarade inte varför det hände och bad inte om ursäkt.Var försiktig när du köper en mobiltelefon!
Malin W
05.10.2023
3Butiken Gränby
Säljaren lade till bindningstid och försäkring (den var ju gratis!) utan att informera. Fick gå tillbaka flera ggr för att ta bort. Nu senast löfte om att allt extra var borta. Idag ser jag på räkningen att den ”gratis” försäkringen inte är gratis och fortfarande ligger kvar, trots löfte om att den inte skulle det.Otroligt missnöjd.
Linda Faltin
01.10.2023
3Butiken Gränby
Jag följde med en släkting till denna butik.Min släkting hade fått ett pris på en mobil (hon har mkt annat hos 3) och i butiken uppstod en diskussion då priset där skulle bli ett annat än det utlovade på telefonen.Efter en ganska lång stund så kom säljaren på att han missat att räkna med en rabatt som min släkting skulle ha.Det löste sig men det blev en mindre pers mitt i den sista julhandeln.Kunden har inte alltid rätt MEN om kunden fått ett pris av Er på telefonen så utgå inte från att kunden ljuger/har förstått fel utan börja med att se över Er egen uträkning innan det uppstår en lite obehaglig stämning mellan kund och säljare.I detta fall sa säljaren det är jag som räknat fel
Fredrik Andersson
31.08.2023
3Butiken Gränby
Var dit efter haft problem med nedkopplade samtal, en jättetrevlig tjej hjälpte till, börjar med att byta simkort, hoppas på det bästa.
Leif Johansson
20.08.2023
3Butiken Gränby
Lite jobbig personal, vill tvinga på mig ett abonnemang som jag inte vill ha.
cma we
04.08.2023
3Butiken Gränby
Otrevlig personal inte det minsta service vänliga,
H. Utkan Aydin
02.08.2023
3Butiken Gränby
Fick ett trasigt simkort när jag köpte ett nytt nummer. Kan hända såklart. Viktor var verkligen hjälpsam att ersätta med en ny.
Krister Soderstrom
30.07.2023
3Butiken Gränby
Jag behövde ett nytt SIM-kort vilket personalen snabbt fixade utan några krusseduller och naturligtvis helt gratis. Bra service som alltid på 3.
Ann-sofie Molin
30.07.2023
3Butiken Gränby
Tydligen så var det inte så populärt att ha egna åsikter om hur mycket surf man vill ha i sitt abonnemang.En manlig försäljare undrade om jag inte ville ha lite godis, och betedde sig allmänt nedlåtande. Trist bemötande av en väldigt trogen kund!Jag ångrade köpet och bad dom ta bort min beställning, då jag hellre ville ha en annan via hemsidan. Han sa att det inte var några problem eftersom beställningen inte var gjord än. Dagen efter när jag skulle göra beställningen via hemsidan så gick inte det och när jag ringde så sa dom att det var för att beställningen fortfarande låg kvar, vilket innebär att jag får skicka tillbaka telefonen för att beställa en exakt likadan, sen igen. Många dagars onödig irritation för alla. Börjar att överväga att ta Telia istället, efter detta.

Lägg till recension

Karta

Marknadsgatan 1, 754 60 Uppsala
3Butiken Gränby