LUFTMILJÖBUTIKEN Birger Jarlsgatan 83, 113 56 Stockholm

LUFTMILJÖBUTIKEN



46 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–12, 13–18
  • tisdag10–12, 13–18
  • onsdag10–12, 13–18
  • torsdag10–12, 13–18
  • fredag10–12, 13–16


LUFTMILJÖBUTIKEN Birger Jarlsgatan 83, 113 56 Stockholm


Om företaget

Värmepump, luftkonditionering eller luftrenare | Värmepump, luftkonditionering och luftrenare finns hos Luftmiljöbutiken till bra priser, här hittar du de bästa produkterna från kända märken

Kontakter

Ring oss
+4686128770
Birger Jarlsgatan 83, 113 56 Stockholm

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag10–12, 13–18
  • tisdag10–12, 13–18
  • onsdag10–12, 13–18
  • torsdag10–12, 13–18
  • fredag10–12, 13–16

Funktioner

  • Tjänster på plats
  • Onlineofferter
  • Tidsbokning krävs


Rekommenderade recensioner

Emelie Svarvén
29.09.2023
LUFTMILJÖBUTIKEN
Precis haft en kille på min frisörsalong som hjälpte oss att rengöra o fixa ordning våran AC. Vi är så nöjda, fick snabbt hjälp o så trevligt bemötande!!
Tobias Evers
13.09.2023
LUFTMILJÖBUTIKEN
Uppdatering:Efter två veckor utan respons (se recension nedan) fick jag respons här inom 12 timmar efter att min recension publicerades. Bedrövligt att det ska krävas för att få uppmärksamhet.De hänvisar till en kontakt som vi hade i höstas och att de då svarade omgående. Det har dock ingenting att göra med detta ärende som gäller en produkt som köptes i april 2019. Med andra ord var de snabba på att svara en presumtiv kund, men ignorerade en kund som redan köpt en vara.Vidare menar butiken att pga det varma vädret har de haft så mycket att göra så att de inte hinner svara på mejl. Tveksam ursäkt, det har knappast varit en konstant värmebölja de senaste två veckorna (1-21 maj 2019). Har för övrigt fortfarande inte fått något svar på min mejlkontakt.Originalrecension:Vill varna presumtiva kunder för denna butik. Personalen är definitivt kunnig och de har ett utbud av produkter som är svårt att hitta på andra ställen.Men om du gör misstaget att köpa något från dem så får du hoppas att inget går fel. För när det gör det, då är det hopplöst att få någon kontakt med butiken. Jag köpte en produkt som saknade en del, tog kontakt via mejl och bad dem komplettera. Fick ett första svar efter några dagar, när jag sedan ställde följdfrågor och stod fast vid mitt krav blev det tyst. Veckor gick utan svar trots upprepade påstötningar.Med tanke på detta oproffsiga bemötande avråder jag från att handla här. De säljer gärna varan men sen struntar de i uppföljning och kundservice. Med tanke på att majoriteten av produkterna de säljer är relativt dyra är det inte värt att ta risken av att bli lämnad i sticket i händelse av det blir problem eller butiken gör fel. Bättre då vända sig till någon annan återförsäljare i Sverige eller utomlands.
christer ahlgren
08.09.2023
LUFTMILJÖBUTIKEN
Ofta skriver man kanske inte recensioner om allt varit enligt plan; för mig gäller det diskussion och därefter installationen av en CTC panna. Femman förtjänar de tack vare Jens som tålmodigt guidade mig genom uppföljande justeringar via telefon.
Malin Nilsson
08.09.2023
LUFTMILJÖBUTIKEN
Otroligt otrevligt och överlägset bemötande!!Ringde för att ställa frågor om deras produkter, jag hittat en luftrenare på nätet som jag tyckte verkade bra och undrade om dom hade något liknande för jag heller skulle vilja köpa direkt av butik med en personlig kundkontakt än via nätet.Säljaren var arrogant och hånade mina frågor och var väldigt överlägsen i sin ton.Inget köp där ifrån!!!
James Lorentzon
21.08.2023
LUFTMILJÖBUTIKEN
Kortfattat!!!Betala INTE hela fakturan förens jobbet är helt utfört. Vi väntar fortfarande på kompletteringar mer än 1år efter avslutat arbete. Klåpare!!
Bengt Mellgren
03.08.2023
LUFTMILJÖBUTIKEN
Ert svar stämmer men detta gäller min flickvän.Så missförstånd var det ej. Men efter någon timme efter jag skrev nedan har flickvännen fåt ett mail (Kors i taket) av ett obehaglig mail där äntligen ska årterbetala och skriva om betyget. Ni hade så mycket jobb o omöjligt att hantera ordrar. Ingen ursäkt alls och bra att de det faktum att ni helt plödsligt åtgärdar dett ovh har tväroll på betygssidan ska jag då tro att vi är liten firma omöjligt att hinna återbetalningar" ganska genomskinligt.Ointressant för mig att upplysa att inte fixar dett
Karin Ryd
02.08.2023
LUFTMILJÖBUTIKEN
Den värsta erfarenheten jag har haft i en butik. Så otrevlig jag lämnade butiken gråtande. Jag hade köpt en luftkonditionering från en annan butik men letade för ett tillbehör som jag såg Luftmiljöbutiken hade på deras hemsida. Dem va inte alls intresserad att hjälpa mig och mer eller mindre kastade mig ut mig av butiken. Baserat på hemsidan och eran autosvar på telefon stänger ni 18:00, men på dörren står det är ni stänger 17:00. Jag va i butiken 17:10 så jag kan förstå att säljaren vilde vidare, men det är ingen ursäkt att vara otrevlig.
Peter Molander
01.08.2023
LUFTMILJÖBUTIKEN
Bra och snabb service, även om klockan var innan öppning kl 10:00. Första intrycket av servicen var lite fyrkantigt / buligt" men efter ett tag vänlig och kunnig. Överlag
Mikael Lind
01.08.2023
LUFTMILJÖBUTIKEN
Svårt att hitta en firma med sämre koll. Allt som sker är en enda stor röra så lita inte på några priser eller liknande de anger för i slutändan kommer det att bli något helt annat. Underleverantörerna som de använder är helt ok och kan kanske få ihop jobbet om du själv håller i att styra det, men vad man ska med luftmiljöbutiken till är då en bra fråga. Spar dig själv huvudvärk och gå någon annan stans.
David
31.07.2023
LUFTMILJÖBUTIKEN
Installationen blev väldigt bra trots att den skulle vara så dold som möjligt. Efter installation har de alltid varit hjälpsamma om något behövt lösas.

Lägg till recension

Karta

Birger Jarlsgatan 83, 113 56 Stockholm
LUFTMILJÖBUTIKEN