Telenor Sverige Västra Mårtensgatan 2, 223 51 Lund

Telenor Sverige



123 Recensioner
  • lördag10–16
  • söndagStängt
  • måndag10–18
  • tisdag10–18
  • onsdag10–18
  • torsdag10–18
  • fredag10–18


Telenor Sverige Västra Mårtensgatan 2, 223 51 Lund


Om företaget

|

Kontakter

Webbplats
Ring oss
+4620222222
Västra Mårtensgatan 2, 223 51 Lund

Timmar

  • lördag10–16
  • söndagStängt
  • måndag10–18
  • tisdag10–18
  • onsdag10–18
  • torsdag10–18
  • fredag10–18

Funktioner

  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Malte Lewan
23.10.2023
Telenor Sverige
Trevligt bemötande igår. Men det är väl stor omsättning på personal kantänka. En stjärna bort för att dessa butiker generellt inte har traditionell kundtjänst för abonnemangskunder.
Alice Tilley
19.10.2023
Telenor Sverige
I received excellent service at the store. I had incredible trouble with a rival, and sought help here to set up a wifi connection and phone contract. Everything was sorted incredibly quickly, within a week, and was managed incredibly professionally and I was kept in the loop of the process throughout. I cannot thank the staff here enough after my stressful experience at a rival company!
Muayad Aljafar
16.10.2023
Telenor Sverige
Good service helpful staff.
Anders Magnusson
10.10.2023
Telenor Sverige
Tyvärr kan man inte få hjälp i butik eller kundtjänst när det gäller befintliga abonnemang utan allt ska lösas via en app☹
Bo Silborn Polhemskolan
25.09.2023
Telenor Sverige
Jag har TV, telefoni och bredband via Telenor och brukar även köpa mina telefoner i Telenorbutiken i Lund. Senast köpte jag dock endast en laddningssladd som kostade dubbelt så mycket som på Kjell & Compani men jag fick två års garanti så jag tyckte det var värt det. Dessvärre gick sladden sönder redan efter ett halvår men då jag besökte butiken för att utnyttja garantin fick jag veta att jag måste ha brutit sönder den medvetet eller genom ovarsamhet och att jag ljög om jag inte erkände det, att den annars inte hade gått sönder. Eftersom felet låg hos mig gällde inte garantin, fick jag veta. Jag har naturligtvis inte förstört en sladd vare sig medvetet eller oaktsamt, varför skulle jag det, utan bara använt den helt normalt och den största belastning sladden fått är tyngden hos mobilen. Jag fick ingen ny sladd på garantin så jag lämnade butiken och köpte en likadan för mindre än halva priset på Tiger. Jag kommer inte köpa något i denna butik fler gånger, inte heller någon mer ny telefon när det blir dags. Jag har här gjort mitt sista besök. NOLL STJÄRNOR!
maxangelin33
08.09.2023
Telenor Sverige
Var inne först och fick bra hjälp av en säljare med ett simkort, tyvärr blev något fel och fick gå tillbaka några dagar senare för att få det åtgärdat. Denne säljare var inte intresserad av att hjälpa till pga vi stänger snart" ca 20 min innan stängning. Förmodligen inte lika kul att byta simkortsnummer som att sälja nya abonnemang i 30 min för kunden innan. Tur att ni har kompetenta kollegor i er kundtjänst som kunde fixa simkortsskiftet på under 3 minuter."
Ulf Tornstad
24.08.2023
Telenor Sverige
Oså var det igång igen... Telenor kundtjänst. Alltså där måste vara något fel.. Ringer dit för en fråga ang abonnemang. Får bra svar... Veckan efter dimper det ned brev som inte innehåller helt annat än vad överens kommit. Ringer igen och dem vet inte vad. Kollar efter o ger ett annat svar.. Aså, den ena vet inte vad den andra gör osv. Hur svårt kan det vara att kolla upp!
Thomas Mårtensson
07.08.2023
Telenor Sverige
Vilken skillnad jämfört med Burlöv Centrum!
Andreas Palmqvist
05.08.2023
Telenor Sverige
Bra och kunnig personal. Långa väntetider ibland.
Eva Johansson
02.08.2023
Telenor Sverige
Säljaren försökte få mig att köpa ett abonnemang som jag inte ville ha genom att ge felaktig info. Det blev till slut otrevligt.

Lägg till recension

Karta

Västra Mårtensgatan 2, 223 51 Lund
Telenor Sverige