SEB Sjödalstorget 5, 141 47 Huddinge

SEB



67 Recensioner
  • lördagÖppet dygnet runt
  • söndagÖppet dygnet runt
  • måndagÖppet dygnet runt
  • tisdagÖppet dygnet runt
  • onsdagÖppet dygnet runt
  • torsdagÖppet dygnet runt
  • fredagÖppet dygnet runt


SEB Sjödalstorget 5, 141 47 Huddinge


Om företaget

Kontorsinformation | SEB |

Kontakter

Timmar

  • lördagÖppet dygnet runt
  • söndagÖppet dygnet runt
  • måndagÖppet dygnet runt
  • tisdagÖppet dygnet runt
  • onsdagÖppet dygnet runt
  • torsdagÖppet dygnet runt
  • fredagÖppet dygnet runt

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering
  • Tidsbokning krävs


Rekommenderade recensioner

Tatsiana Haisa
06.10.2023
SEB
Jag är så nöjd med bemötande och servisen! Var där för att öppna bankkonto och fick väldigt bra hjälp med ärendet. Det gick snabbt och smidigt!
Elillan J
24.09.2023
SEB
En bank som verkligen behöver se till sina rutiner. Hela familjen åkte in 31/10 för att fixa bankärenden till barnen. Hade gått in på hemsidan och noterat att man stängde kl. 15. Döm om min förvåning när bankpersonalen stängde mitt framför näsan på oss kl 13! När vi påpekade att öppettiden skulle vara till kl 15 så hänvisade man till en fasttejpad papperslapp på dörren där man informerade om en tidigare stängning. Den tyckte personalen att vi skulle ha uppmärksammat innan vi kom? Hallå, det är väl 2018 vi lever i och inte på 90-talet. Och inte åker man innan bankbesöket och kollar upp vilka öppettider som gäller.Nästa besök kunde vi först ta på mellandagarna. Vi kom in efter alla juldagar och det var smockat med folk. Endast 2 kassor var öppna och personalen arbetade väldigt långsamt. Vi fick vänta i 1 timme och 30 minuter innan det var vår tur. Under tiden så var det ett antal kunder som inte fick den tid de hade bokat med banken samt andra problem som uppstod. Bland annat så funkade inte deras dator helt plötsligt och då var vi tvungna att byta banktjänsteman och gör om några procedurer. Om bankerna tjänar storkovan på oss kunder borde de banne mig har en högre bemanning vid klämdagar och rusningstider ex vid lunch!
Gusa Marius Eugen
23.09.2023
SEB
Inkompetent personal på plats och på telefon. Skulle skaffa swish eller öppna bankkonto åt min dotter och frågade om jag behöver fullmakt eller ta andra vårdnadshavare med mig. De svarade att jag behöver inte . Vid besök sa personalen att jag måste boka om. Så stort inkompetens av SEB.
salam istefan
07.09.2023
SEB
Stort tack till Ferhat i SEB Huddinge kontor!Han är kunnig, professional och väldigt hjälpsam !Han förklarar allt .Rekommenderar honom starkt!
fdssd
06.09.2023
SEB
Svarar sällan, ohjälpsamma och otrevlig personal. Kan verkligen inte rekommendera denna bank.
Susanna Bergqvist
24.08.2023
SEB
Har varit inne på kontoret två gånger den senaste månaden, första gången orkade jag inte vänta kvar alls. Enorm kö och långsam hantering på de två kassor som var öppna. Idag väntade jag kvar och efter 40 min blev det min tur. Under tiden jag väntade bevittnade jag förvirrade, osäkra och okunniga anställda, väldigt långsam hantering av varje kund. När jag skulle få hjälp med mitt ärende fick jag bla höra att jag kunde ”aktivera” mitt mobila bank-id genom att komma tillbaka dit till kontoret så hon kunde göra det manuellt. Det gick ju givetvis att göra väldigt enkelt på hemsidan med en engångskod som skickades på sms. Mitt konto som är avslutat hade plötsligt några hundra kr insatt på det, hon kunde dock inte säga något alls om vart de kom ifrån. Om jag ville ha pengarna kunde jag åka till Vasagatan och ta ut dem mot en avgift, eller så kunde hon föra över dem till min nuvarande bank mot en avgift. Hon skojade och sa att jag kunde låta pengarna sitta kvar där och ”växa” när jag undrade hur jag då skulle få ut dem. När jag kom hem gjorde jag själv en överföring till min nuvarande bank online hur enkelt som helst, trots att jag alltså inte är kund där längre. När jag frågade om ett gammalt IPS-konto så visste hon inte om jag kunde byta fonder på det, eller om jag kunde föra över dem till min nuvarande bank. Eftersom jag inte är en aktiv kund där. Återigen, online kunde jag hur lätt som helst byta fonder. Man måste alltså ha bättre koll själv på vad SEB har för tjänster än vad deras anställda har kunskap om, trots att jag inte är kund! Jag är så glad över att jag har bytt bank vad det gäller lönekonton och internetbank osv! Det här är så låg nivå.
Kristina Joelsson
12.08.2023
SEB
Jag måste lösa in ett utbetalningskort, samma dag. Fick vänta 55min, och personalen låter som det är mitt fel att jag är där. Funderar på att byta bank efter 30 år....
Oliver Lind
30.07.2023
SEB
Helt sjukt! försökte för 2 månader sedan nå dessa för att öppna upp ett konto för ideell förening. Har sedan 1.5 vecka sedan fått berättat för mig på SEB central kontor att de satt mitt ärende på Akut. trots detta har jag inte fått någon återkoppling!

Lägg till recension

Karta

Sjödalstorget 5, 141 47 Huddinge
SEB