Hertz Sverige Gyldéngatan 6, 113 27 Stockholm

Hertz Sverige



11 Recensioner
  • lördag06–22
  • söndag06–22
  • måndag06–22
  • tisdag06–22
  • onsdag06–22
  • torsdag06–22
  • fredag06–22


Hertz Sverige Gyldéngatan 6, 113 27 Stockholm


Om företaget

Hyra bil - Boka hyrbil direkt på nätet | Hertz Biluthyrning | När du ska hyra bil gör du det enkelt på Hertz.se. Bilen hämtar du på något av våra 215 uthyrningskontor i Sverige. Boka din hyrbil online nu!

Kontakter

Ring oss
+46812051474
Gyldéngatan 6, 113 27 Stockholm

Timmar

  • lördag06–22
  • söndag06–22
  • måndag06–22
  • tisdag06–22
  • onsdag06–22
  • torsdag06–22
  • fredag06–22

Funktioner

  • Hbtq+-vänlig
  • Trygg plats för transpersoner


Rekommenderade recensioner

Lucie Beaulac
01.11.2023
Hertz Sverige
No one in the office, elevator did not work and self service machine just says we have no car. Took multiple calls, and 40 minutes in we still not have our car.
Peter Fredriksson
06.10.2023
Hertz Sverige
Efter 40 minuter i telefonkö och flera olika samtal står man fortfarande utan bil som är bokad sen en tid tillbaks. Finns ingen som jobbar i kontoret på plats... Slefservice kiosken är aldrig funkat när jag hyrt, detta va sista gången! Om ni inte har 1h att slå ihjäl hyr bil annanstans.
Alex Bikazzan
01.10.2023
Hertz Sverige
Great selection of cars and customer service is great. But I had some technical issues with the self-service check-in.
Ivan
20.09.2023
Hertz Sverige
Ingen på kontoret, ingen svarar i telefonen, ingen i garaget på plan -3. Jag väntade 30 minuter på att personalen skulle komma.
stefano santucci
04.08.2023
Hertz Sverige
Never experienced such poor service as here. Simply embarrassing! No one knows what to do and no one take responsibility. Pls use other rental company
Eric Goran
31.07.2023
Hertz Sverige
Något av det mest bisarra vi varit med om. En kompis bokade via ”Hertz Freerider” för många dagar sedan och bilen var bokad och klar, när han senare kommer till utlämningsstället säger personalen att det inte ”finns någon bil” och att han ”borde blivit informerad”. Man skyller på att det är fel i systemet och att det är därför inget mail har kommit. Borde man kanske inte ringa eller försäkra sig om att man informerat sin kund om detta. Väl på utlämningsstället med 6 väskor säger personalen att dom inte kan göra någonting och vi blir helt utelämnade här.. 0 kompensation, helt absurt dåligt kundbemötande. Skam

Lägg till recension

Karta

Gyldéngatan 6, 113 27 Stockholm
Hertz Sverige