Teknikmagasinet Karlaplan 13, 115 20 Stockholm

Teknikmagasinet



64 Recensioner
  • lördag10–18
  • söndag11–17
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20


Teknikmagasinet Karlaplan 13, 115 20 Stockholm


Om företaget

TM540 Fältöversten |

Kontakter

Ring oss
+46107053340
Karlaplan 13, 115 20 Stockholm

Timmar

  • lördag10–18
  • söndag11–17
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20

Funktioner

  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Monteringsservice
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Reparationstjänster


Rekommenderade recensioner

Christer Jegbert
22.10.2023
Teknikmagasinet
Köper en mus för 300kr. Får paketet av den unga manliga expediten. när jag kommer hem och tar ut den inser jag att den är begagnad (!). Den har gjorts ren, men undertill ser man hur den är sliten. Någon har gjort sig besvär att rengöra en mus och byta ut den i en ny förpackningen. Man blir mållös av hur fräck någon kan vara. ALDRIG MER TEKNIKMAGASINET!!!
Johanna Hägg
27.09.2023
Teknikmagasinet
Sjukt dålig service okunniga och ovilliga att hjälpa skulle gett 0 stjärnor om jag kunde
Rickard Björklund
16.09.2023
Teknikmagasinet
Teknikmagasinet har alltid varit en besvikelse och denna affär är inget undantag. Mycket billig kinaplast som ingen någonsin behöver för obegripligt höga priser. Personalen är oftast trevlig och försöker hjälpa till, men med ett så spretigt och dåligt utbud är det svårt att tillfredsställa någon kund.
Travellers From Estonia
09.09.2023
Teknikmagasinet
Not the best one but sometimes you can get there also great stuff.
Leo Koskela
02.09.2023
Teknikmagasinet
Generellt bra om man saknar någon grej, men mycket som är bättre att slänga(onödiga saker)
Barbrolouise Severyd
27.08.2023
Teknikmagasinet
Service och trevlig personal
Prakash Khatri Chhetri
05.08.2023
Teknikmagasinet
Onödigt mycket strul efter att vi behövde reklamera en Fitbit Alta HR som inte ens höll i 3 månader. Armbandet hade börjat lossna och när vi kom in till butiken så blev vi bemötta med likgiltighet och fick förklarat att Fitbit inte tar det på garanti utan att man som kund själv måste kontakta dem. Butiksbiträdet började sedan skrapa med en tapetserar-kniv på metallbiten för att säkerställa att det inte var problemet, för att sedan förklara att det saknades en bit i gummit på armbandet. Butikschefen sa slutligen att butiken skulle ta hand om själva ärendet med att kontakta Fitbit för en reklamation och sedan skicka hem ett nytt armband till oss, vilket kanske var det enda plus:et med hela denna upplevelse. Men blev nu precis uppringd av ännu en likgiltig person som förklarade att vi själva behöver kontakta Fitbit. Undviker teknikmagasinet från och med nu.
Bobo Fransén
02.08.2023
Teknikmagasinet
Mycket hjälpsam och trevlig personal i butiken som har det mesta inom lek och gaming. Bra priser också. Väl värt ett besök (efter pandemin)...
Kris Brodstrom
31.07.2023
Teknikmagasinet
Bought the earlphones (brand Mobique) for 299 kr.The quality is extremely poor. No environmental noise cancelling at all, so it is impossible to hear any music or sounds outside (even if it says on the box that there is this feature). The music stops every 10 minutes, and you must tap play repeatedly.The customer care of TeknikMagasinet could have helped or listened to the problem. They said - we cannot help, sorry.Selling the brands and products expensively with poor quality and ignoring the customer issues is this shop's main feature. Avoid. There are plenty of other options that are fairer.

Lägg till recension

Karta

Karlaplan 13, 115 20 Stockholm
Teknikmagasinet