Lynk & Co Club Ekelundsgatan 4, 411 18 Göteborg

Lynk & Co Club



32 Recensioner
  • lördag11–16
  • söndagStängt
  • måndag10–18
  • tisdag10–18
  • onsdag10–18
  • torsdag10–18
  • fredag10–18


Lynk & Co Club Ekelundsgatan 4, 411 18 Göteborg


Om företaget

Simple, Flexible, Shareable | Lynk & Co | We started with the idea that mobility can be better. That’s why our membership plans give you exactly as much car as you want and the ability to share with your friends and family.

Kontakter

Ring oss
Ekelundsgatan 4, 411 18 Göteborg

Timmar

  • lördag11–16
  • söndagStängt
  • måndag10–18
  • tisdag10–18
  • onsdag10–18
  • torsdag10–18
  • fredag10–18

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Marcus Nilsson
11.10.2023
Lynk & Co Club
Trevlig bil som känns väl byggd. Dock har man snålar med it infra och gjort dåliga val som inte lirar. Många onödiga fel och buggar.*Appen fungerar inte.*Bildelningen fungerar inte.*Uppkopplingen fungerar ibland.*Kundservice återkopplar aldrig.*Uppdatering fungerar inte utan verkstadsbesök*fick odubbade däck när jag beställde med dubb.*vindljud från rutorna*taklucka som bara går att använda i städer då vindljudet blir olidligt annars.*man loggas ut ur bilen titt som tätt.*laddar långsamt jämfört med andra hybriderHoppa geely löser detta snart
Lars Raner
30.09.2023
Lynk & Co Club
Kundservicen är usel!Jag har haft min bil i 1 månad, halva tiden har den stått på verkstaden.Det började med att bakre passagerardörren indikerar att den är öppen trots att den är stängd, så det plingade konstant när man kör bilen, sådant kan såklart hända.Ringde då kundservice som bokade in upphämtning på fredagen samma vecka. Fredagen kom, men ingen dök upp och hämtade bilen. Ringde då tillbaka till kundtjänst som sade att det skett ett misstag och bokade om till på måndagen efter helgen.Måndagen kom och då kom det en person och hämtade bilen, samma person ringde efter 1 timme och undrade vart han skulle göra av bilen, detta då kundservice hade bokat upphämtning av bilen, men ingen tid på verkstaden som då vägrade ta emot den.Fick då själv ringa till kundservice och jaga dem, (omöjligt att få tag på då kundservice inte får koppla till tekniska avdelningen och tekniska avdelningen ringer inte upp). Men efter mycket om och men får jag tag på dem. De säger att ännu en gång så har det skett ett misstag och bokar om bilen till verkstad 1,5 vecka senare vilket skulle varit igår 13/6. Ser i appen att bilen inte flyttats och att den fortsatt indikerar att bakre dörren är öppen så anar igen oråd och ringer kundtjänst. Mycket riktigt, det har skett ett misstag IGEN. Man har tydigen beställt en helt ny dörr enligt kundtjänst, så de skall återkomma. Detta lät dock som en dålig ursäkt då de skulle göra en felsökning av bilen, och det kan de göra ändå men inte gjort. Nu sitter jag och väntar på att bli uppringd, vilket inte kommer att ske.Har under hela tiden inte fått någon information, utan har fått ringa och jaga dem för info och återkoppling.Tilläggas kan göras att de ersätter samma bil eller mindre som hyrbil. Eftersom inte deras bil finns på hyrbilsfirmor betyder det med andra ord att man får en mindre, vilket är väldigt jobbigt med två barn, dubbelvagnar osv. Detta trots att man betalas fullt för den bilen på verkstad som är större, mer utrustad mm.Har bett om kompensation för detta och skulle bli uppringd förra veckan, men fortfarande inte någon som återkommit.Fick även dubbla besked gällande hyrbil i början av processen, först skulle jag få hyrbil, sedan ringde jag upp igen och dubbelkollade, då fick jag beskedet av en annan att det skett ett misstag och att jag inte skulle få en hyrbil. Men efter att de missade att hämta bilen första gången så ändrade de sig.Kort sagt, om något sker med bilen, bespara dig huvudvärken och säg upp bilen för att sedan beställa en ny. Hanteringen av kundservice är inte värt det.Känns som att man är med i dolda kameran eller något liknande, för det är som att kundservicen anstränger sig för att vara urkass.
Nathan LAMBERT
28.09.2023
Lynk & Co Club
nice people and nice car
husa elkusa
23.09.2023
Lynk & Co Club
Worst customer service ever . You ruined my experience with this nice car . Avoid it , it not worth it
Anders Petrini
05.09.2023
Lynk & Co Club
Trevlig personal och snyggt ställe. Bilen ser och känns toppen. Hade jag inte precis köpt en bil så hade det lätt kunnat bli en sådan här. Nästa gång så är den klart med på listan.
Irek Irus Kasztelan
01.09.2023
Lynk & Co Club
Igår hämtade jag bilen. Jag önskar att allt i livet var så enkelt och roligt. Hjälpsam personal. Fint ställe. Enkla regler. Välkommen till framtiden kan man säga.
Alessia Loreley Ombrella (alessialoreley)
18.08.2023
Lynk & Co Club
Sweet staff and super nice showroom!
Rifat Memis
03.08.2023
Lynk & Co Club
I really liked the car and price performance actually great, now the only thing is ordering one!
Oskar
02.08.2023
Lynk & Co Club
Sämst kommunikation och tomma löften.Kundtjänst säger olika saker beroende vem man pratar med. Leveranstiden stämmer inte överhuvudtaget, extremt oseriös känsla.

Lägg till recension

Karta

Ekelundsgatan 4, 411 18 Göteborg
Lynk & Co Club