MotorMäklaren Liljeholmstorget Galleria - Våning 1, Nybohovsbacken 30, 117 63 Stockholm

MotorMäklaren



22 Recensioner
  • lördag10–16
  • söndagStängt
  • måndagStängt
  • tisdag10–17
  • onsdag10–17
  • torsdag10–17
  • fredag10–17


MotorMäklaren Liljeholmstorget Galleria - Våning 1, Nybohovsbacken 30, 117 63 Stockholm


Om företaget

Sälja bil | MotorMäklaren | Motormäklaren hjälper dig att sälja din bil och ser dessutom till att du får rätt pris. Slipp allt krångel! Kontakta oss idag.

Kontakter

Ring oss
+468276721
Liljeholmstorget Galleria - Våning 1, Nybohovsbacken 30, 117 63 Stockholm

Timmar

  • lördag10–16
  • söndagStängt
  • måndagStängt
  • tisdag10–17
  • onsdag10–17
  • torsdag10–17
  • fredag10–17

Funktioner

  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Dan M
14.09.2023
MotorMäklaren
Grym tjänst som verkligen överträffade mina förväntningar. Trodde aldrig jag skulle få mer betalt än om jag sålde den själv, men det fick jag! Proffsig personal som är riktigt service minded. Bilden var såld på 10 dagar och det till ett riktigt bra pris. Rekommenderar detta starkt!
Stefan Åström
14.09.2023
MotorMäklaren
Var lovad att bilen var välskött utan fel. Åkte från Göteborg och fick se en skitig bil med massor av fel. Ger en stjärna bara för att jag fick tillbaka handpenningen annars Noll !!
H. N. A.
09.09.2023
MotorMäklaren
Quick, friendly and service oriented.I will absolutely use their services again.
Mikael Eriksson
01.09.2023
MotorMäklaren
Bra service och personal
Lucas
02.08.2023
MotorMäklaren
Jag lämnade in min Skoda till Cardrop för att få den såld. Det gick lite över två månader, därefter ringde jag Kevin och sa att jag vill avbryta uppdraget och hämta bilen. Inga problem, kan du komma imorgon svarade han. Dagen efter när vi träffas får jag reda på att min bil blivit såld, även om jag dagen innan sa att jag ville avbryta uppdraget. Jag blev mest förvånad, hade ju signerat ett avtal så vad kan man göra? Jag var behov av en bil så jag köpte en BMW från samma säljare. Kanske var dumt av mig men firman verkade ju seriös. 5 månader efter så märker en kollega till mig att min bil läcker massvis med olja, tar den till verkstaden och får reda på att det är ett oljeläckage från motorn. Jag ringer Kevin och berättar vad som hänt, han säger kontakta Autoconcept (garanti) så löser de problemet. Okej, jag frågor varför inte ni kan hjälpa till och får svaret att jag haft bilen får länge. Jaha? Så efter 5 månader så känner ni att ni kan strunta i en kund? Pratar med Autoconcept och garantin täcker inte reperationen. Teckna inte denna garanti! Googla så får ni se.Mejlar Cardrop så allt finns skriftligt om vad som har hänt, hade haft bilen i 5 månader vilket räknas som ett dolt fel. Svaret jag fick var bilen du köpte var från 2007, det är sånt som kan hända.Nej, inget företag jag använder mig av igen. Om man får sin bil såld, men även ger er en chans igen och köper en annan av samma säljare, hade man hoppats på att ni tänkt långsiktig!!!

Lägg till recension

Karta

Liljeholmstorget Galleria - Våning 1, Nybohovsbacken 30, 117 63 Stockholm
MotorMäklaren