MediaMarkt Borås Ålgårdsvägen 11, 506 30 Borås

MediaMarkt Borås



885 Recensioner
  • lördag10–17
  • söndag11–17
  • måndag10–19
  • tisdag10–19
  • onsdag10–19
  • torsdag10–19
  • fredag10–19


MediaMarkt Borås Ålgårdsvägen 11, 506 30 Borås


Om företaget

MediaMarkt - Hemelektronik till superlåga priser | Enormt utbud av hemelektronik från välkända varumärken till superlåga priser. Få dina varor hemlevererade eller hämta ut dem i ditt varuhus. Fri frakt vid köp över 500 kr. Alltid 30 dagars öppet köp och Snabb leverans.

Kontakter

Ring oss
+46770778787
Ålgårdsvägen 11, 506 30 Borås

Timmar

  • lördag10–17
  • söndag11–17
  • måndag10–19
  • tisdag10–19
  • onsdag10–19
  • torsdag10–19
  • fredag10–19

Funktioner

  • Hemkörning
  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Leverans samma dag
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering
  • Rullstolsanpassad hiss


Rekommenderade recensioner

Tor-Björn Enegren
21.10.2023
MediaMarkt Borås
Det kan vara mycket bra, mycket bra service. De flesta frågor besvarade så man förstår. De visar hur grejerna funkar. Ger bra råd. Men man måste träffa rätt försäljare. Den kan svara på alla frågor. Hjälper en med allt. Om det är fel försäljare kan det bli väldigt omständligt. Priser hyfsade. Men man ska ha förberett sig. Vara en aning kunnig i det man vill ha, lite insatt. Annars blir man överkörd. Grejen är ju den att saker ska säljas. Men nu problemet. Pengar. Minsta lilla misstag så är de stenhårda. Går en sak sönder utan man köpt försäkring, så ligger man risigt till trots sina rättigheter. Att ta faktura kan leda till vad som helst. Tex får en ny bank med obegränsad kredit. Med horribla avgifter på allt där. Startar man inte deras kreditkort, så skickas sådana regelbundet. Dock relativt lätt att avsluta den där banken. Att lämna in saker på lagning är ett vågspel. Man har ingen aning ifall det går på garantin. Blir ofta, detta har du orsakat själv. Alltså två saker. Kom förberedd så får man all service. De märker att man inte ska köra med en. Tänk på det med pengar när saken är köpt. Tex ha koll på när fakturan senast ska vara betald. Tänk på tiden så du inte missar tiden som man kan lämna tillbaka varan, ångra sig. De är stenhårda. Spelar ingen roll om man tex vill byta in till något som är dyrare om man är sen. Spara noga emballage osv. Skada absolut inte varan eller att den är använd onödigt mycket. Jo som sagt, den personliga servicen kan man inte klaga på. De löser alla problem utan vidare, innan man betalt...
Ulf Edwijn
17.09.2023
MediaMarkt Borås
Bra bemötande och engagemang, från Filip på vitvaru avdelningen.
Doctapeppur
06.09.2023
MediaMarkt Borås
Riktigt kass service. Kunde inte ersätta skärmskyddet (en liten plastbit de skriver ut i butiken) jag betalade extra för när jag köpte min samsung watch, bara för att jag inte sparade den lilla plastbiten. Den anställda som först installerade skyddet satte på det dåligt och lovade att det skulle fästa bättre med tiden. Ingen nämnde att man skulle ta med denna lilla plastbiten. Dessutom riktigt otrevliga. Aldrig igen Mediamarkt.
Leif Andersson
28.08.2023
MediaMarkt Borås
MediaMarkt i Borås är den affär vi åker till när vi handlar elektronik och hushållsmaskiner. Telefoner, datorer, diskmaskiner, tvättmaskiner etc. Personalen är både kunnig och trevlig. Vi har alltid fått god hjälp vad vi än har köpt. Killen som hjälpt oss installera program i datorerna har varit mycket tillmötesgående och visat hur allt fungerar. Vi har verkligen inget att klaga på.
M N
23.08.2023
MediaMarkt Borås
Väldigt tomt med varor om man jämför mot andra mediamarkt
arre p
04.08.2023
MediaMarkt Borås
Köpte en padda och skärmen la av efter 6 månader, vi åkte dit och yrkade på garanti men de påstod att vi varit vårdslösa och därmed hävs garantin, men då undrar vi hur man har varit vårdslös när paddan haft en väska/fodral och skärmen inte är sprucken eller repad eller skadad på något sett. De ville alltså inte ens ta in den och undersöka den utan påstod blint att en padda går inte sönder efter 6 månader om man inte varit vårdslös, och arg som mor blev så slängde hon den framför dom och lämnade butiken istället för att anmäla butiken till Konsumentverket, även om det inte är värt det att driva ett så litet ärende är det riktig dålig stil som borde förhindras o varnas för andra konsumenter som kan åka på detta, ångrar att vi hade köpt en dyr tv därifrån några månader innan med. Vi ska aldrig mer handla där.
exorsten Claude Johnsson
04.08.2023
MediaMarkt Borås
Bra service av personal. Men dåligt att man inte kan få ut de man har förbokat utan man måste annullera sin order och köpa i butiken.
Miloš
30.07.2023
MediaMarkt Borås
Undvik returer och deras återbetalnigar. Blev sagt att det kommer ta 1-2 arbetsdagar till jag får min återbetalning på 7000kr. Det har gått mer än 5 veckor och har inte fått mina pengar tillbaka än. Oseriösa
Ywonne Johansson
30.07.2023
MediaMarkt Borås
De säljare jag pratat med har vart kunniga och trevliga och inte köp, köp, köp till varje pris.Hjälp har jag fått när något krånglat eller inte vet hur det/saken ska fungera. Jag hoppas och tror de bemöter alla kunder likadant!

Lägg till recension

Karta

Ålgårdsvägen 11, 506 30 Borås
MediaMarkt Borås