Em Göteborg Sisjön Datavägen 6, 436 32 Askim

Em Göteborg Sisjön



117 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndagStängt
  • tisdag10–13
  • onsdag15–18
  • torsdagStängt
  • fredagStängt


Em Göteborg Sisjön Datavägen 6, 436 32 Askim


Om företaget

Stort utbud hos Em home |

Kontakter

Ring oss
0313579500
Datavägen 6, 436 32 Askim

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndagStängt
  • tisdag10–13
  • onsdag15–18
  • torsdagStängt
  • fredagStängt

Funktioner

  • Hemkörning
  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Philippa Hjort
25.10.2023
Em Göteborg Sisjön
Tack till er för superfina möbler och service!
Albert Alexandersson
12.09.2023
Em Göteborg Sisjön
Köpte en fin och dyr soffa men tyvärr med väldigt dålig kvalitet. Vid påtalande om detta möttes vi av ett oerhört arrogant och oprofessionellt bemötande med noll intresse av att hjälpa oss.Aldrig fler möbler från detta varuhus.
Bjorn Sandahl
11.09.2023
Em Göteborg Sisjön
Reklamationsavdelning är ett skämt. Tyget som inte klarar någon form av vätska reklammerades i Augusti. Fortfarande nu i Februari har jag inte fått besked gällande varken ersättningstyg eller avslag. På riktigt helt makalöst dåligt.
Sean Kelly
01.09.2023
Em Göteborg Sisjön
Sällan jag varit med om att det varit så mycket krångel när jag beställt någonting. Beställde en skohylla och möbelolja från emhome.se och fick besked att beställningen skulle skickas veckan därpå. Fick den först en månad senare. Detta efter att ha varit i kontakt med deras kundtjänst flera gånger med olika besked varje gång. Först skulle den skickas veckan därpå och jag skulle få en bekräftelse, men det kom ingen bekräftelse. Sen kunde beställningen delas upp och jag skulle få en bekräftelse när det första paketet skickats, men det kom ingen bekräftelse. Nästa gång jag ringde visade det sig att beställningen hade skickats och sen gått i retur, utan att någon leveransbekräftelse gått ut. Slutade med att en tillmötesgående säljare från butiken körde ut skohyllan till mig för att det inte skulle bli mer krångel. När jag beskrev mitt ärende för kundtjänst och efterfrågade att de åtminstone strök fraktavgiften, så blev det ett blankt nej. Hon kunde inte se att det skett något fel från deras sida. Sista gången jag handlar från EM Home.
Ellinor Bergström
23.08.2023
Em Göteborg Sisjön
VÄRDELÖS kundtjänst vid reklamation! Köpte ett bord som inte håll vad som lovats av säljaren. Visade sig att hon som sålde bordet till oss ljugit oss rakt upp i ansiktet vad gäller kvalitet och underhåll. Vi fick vänta på svar från kundtjänst och det slutade med att vi vände oss till ARN för att få hjälp. Tyvärr stod det ord mot ord och vi fick ingen reklamation genomförd. Sista gången vi handlade där!
Harrie Akkers
22.08.2023
Em Göteborg Sisjön
Det var okMen dom har ingen toa .Dom sa att man fick go på toa i mat affären på andra sidan gatan.???
Gunilla Johansson
20.08.2023
Em Göteborg Sisjön
Ingen försäljare av 3 kom fram o frågade om vi ville ha hjälp trots att det var bara ett par till kunder i butiken. Dessutom lite rörig och det låg papper och annat så nej dit åker jag inte mer
Jennie Lindström
05.08.2023
Em Göteborg Sisjön
Köpte 6 matstolar i september där det var olika längd på benen ( tydligt på foton och vid mätning). Efter ett par långa turer där man måste skicka påminnelse för svar så var svaret att det inte stämmer utan kan bero på kyla .... orkade inte längre efter dryga tre månader. Nu ett halvår senare så är det självsprickor i två ben. Då deras reklamations service inte upprätthåller nivån 2021 så kommer jag inte handla där igen ( även om stolarna var fina)
Pia Exerman
05.08.2023
Em Göteborg Sisjön
Beställde soffa och fotpall i januari v2 - när leverensen kom i v11 så fattades stödben till soffan och fotpallen kom i fel storlek. Nu är det v22 och problemet är fortfarande inte korrigerat och har fått knapphändig info - alltid jag som fått höra av mig för att efterfråga status. Företaget saknar kundfokus då ärendet har hanterats av 2 olika personer pga 2 olika problem från deras perspektiv - medan jag som kund bara vill ha en komplett beställning = 1 problem......Dessutom är det nu diskussion om ansvar för transport tillbaks av det som levererats fel. Usel kundservice! Men soffan är fin så väldigt ledsen att de lyckats förstöra helhetsupplevelsen på detta sätt!!
Robert Johansson
03.08.2023
Em Göteborg Sisjön
Väldigt bra säljpersoner i butiken, men service efter köp är den absolut sämsta jag någonsin upplevt. Efter köpet, så har jag inte fått svar på mitt mail om när soffan kan tänkas levereras trots att man lovade 7-10 dagar. Det har nu gått två veckor. När jag ringer butiken klickar man samtalet, eller svarar inte alls. Verkar heller inte finnas någon kommunikation mellan butiken och leveransfirman för har varken fått bekräftelse av någon dag eller tid.

Lägg till recension

Karta

Datavägen 6, 436 32 Askim
Em Göteborg Sisjön