Handelsbanken Personlig service

Handelsbanken Personlig service



19 Recensioner
  • lördagÖppet dygnet runt
  • söndagÖppet dygnet runt
  • måndagÖppet dygnet runt
  • tisdagÖppet dygnet runt
  • onsdagÖppet dygnet runt
  • torsdagÖppet dygnet runt
  • fredagÖppet dygnet runt


Handelsbanken Personlig service


Om företaget

Kontakta oss på ett sätt som passar dig | Handelsbanken | Kontakta oss på ett sätt som passar dig. Ring 0771-77 88 99 för personlig service dygnet runt.

Kontakter

Timmar

  • lördagÖppet dygnet runt
  • söndagÖppet dygnet runt
  • måndagÖppet dygnet runt
  • tisdagÖppet dygnet runt
  • onsdagÖppet dygnet runt
  • torsdagÖppet dygnet runt
  • fredagÖppet dygnet runt

Funktioner

  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler


Rekommenderade recensioner

Alexander Kjeldaas
25.10.2023
Handelsbanken Personlig service
Banken stödjer inte BankID över telefon i 2019. Finns inte acceptabla ursäkter.
Lena Lövgren Eriksson
11.10.2023
Handelsbanken Personlig service
Klok, tydlig, saklig, vänlig och effektiv rådgivning och lotsning. All heder och stort TACK från senior i karamtän.
Stina Danell
19.09.2023
Handelsbanken Personlig service
Urdålig service och mjukvara.1. Hemsidan är inte mobilanpassad, detta är en storbank som kanske bör vara i framkanten, eller i vart fall hänga med i utvecklingen. Mobilanvändningen gick om stationära användningen 2014, det är 6 år sedan, häng med...2. Chattfunktionen fungerar inte helt och hållet. Man kan inte klicka på en länk som skickas via chatten från kundservice medarbetare exemeplvis. Chatten avslutas av sig själv. När man pratat med en person och chatten råkar avslutas och kommer till en annan medarbetare kan den ej skicka över en till personen man pratade med innan så man måste beskriva en kvarts chatthistorik för den nya personern som ska försöka hjälpa en. Man måste sitta och scrolla in och ut för att man ska kunna skriva/läsa vad den andra skriver via mobilen. Man blir med andra ord riktigt irriterad av att sitta med chattfunktionen i sig och försöka få hjälp via den.3. Provar ringa, det är 30 min väntan, orkar givetvis inte sitta i kö utan ber att bli uppringd. Dom ringer 1 (!!!!) signal och lägger på. Hade mobilen i handen ej ljudlöst och hann inte svara pga så kort ringförsök.Nu ger man ju givetvis upp, allt detta för att försöka komma in på sitt konto via appen som inte heller fungerar... skärpning handelsbanken, skärpning.
P E
12.09.2023
Handelsbanken Personlig service
Uruselt att handelsbanken inte har direktlinje för att hantera bedrägerier och att detta alternativ inte finns med bland valen under privatärenden. Även oacceptabelt med väntetider över 30 minuter.
T Leterious
30.08.2023
Handelsbanken Personlig service
1h väntetid i telefon och ingen uppringningsfunktion eller id med bankid.
Ajara Bapanova
29.08.2023
Handelsbanken Personlig service
Personalen är mycket vänlig. sanningen är det tog mig längre att vänta med att öppna kartan. Men arbetet blev gjort väldigt bra!
Michael Zeremariam
25.08.2023
Handelsbanken Personlig service
Bästa bank. Trevliga och hjälpsamma personal. Lätt att komma kontakt med.
Josephine Kyllerman
07.08.2023
Handelsbanken Personlig service
Att banken inte har bankID 2020 är pinsamt. Efter att stå som nr 40 i kön i 30 minuter så känner jag att jag byter bank from idag. Tragiskt.

Lägg till recension

Karta

Handelsbanken Personlig service