Norrmalms Möbler Karlbergsvägen 29B, 113 27 Stockholm

Norrmalms Möbler



48 Recensioner
  • lördag11–16
  • söndag11–16
  • måndag10–18
  • tisdag10–18
  • onsdag10–18
  • torsdag10–18
  • fredag10–18


Norrmalms Möbler Karlbergsvägen 29B, 113 27 Stockholm


Om företaget

Hem - Norrmalms Möbler |

Kontakter

Ring oss
+468327283
Karlbergsvägen 29B, 113 27 Stockholm

Timmar

  • lördag11–16
  • söndag11–16
  • måndag10–18
  • tisdag10–18
  • onsdag10–18
  • torsdag10–18
  • fredag10–18

Funktioner

  • Hemkörning
  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Leverans samma dag
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Monteringsservice
  • Betalkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Hämtning utanför
  • Wifi


Rekommenderade recensioner

Inger Hellman
29.10.2023
Norrmalms Möbler
Beställde bord o hylla efter våra mått.Bordet o hyllan var ok, men hyllplanen passade ej i hyllan. De var för små o vingliga.Snickeriet gjorde om dem, vi fick nya hyllor, men de passade inte heller, även om de var aningen bättre. Vi har haft hyllor från Jysk och Ikea som passat mycket bättre, så man tycker en måttbeställd hylla för över 16 000 kr ska passa! Nu har vi varit tvungna att sätta vinkeljärn under hyllorna så de håller......trist!Ingen idé att måttbeställa om det inte blir så!
Annette Fransson
28.10.2023
Norrmalms Möbler
Helt sjukt lång leveranstid, den flyttas fram hela tiden med 10 veckor!!Jag gav upp och och bad dem ta bort orden. Köper mina stolar någon annanstans.
Malin Olander
15.10.2023
Norrmalms Möbler
Fantastiskt bra service och snabb återkoppling! Vid min första beställning upptäckte jag en skada på produkten och gjorde en reklamation. Jag fick svar samma dag och problemet löstes snabbt och på ett bra sätt.
Bengt Ekenberg
05.10.2023
Norrmalms Möbler
Mycket att se på, speglar skärmar byråer bord - går att 'skräddarsy' bänkar/byråer
Magnus Rosberg
22.08.2023
Norrmalms Möbler
Beställde 2 klädbetjänter, den ena var komplett men står ojämnt, den andra står stadigt men sakande 6 brickor som jag istället fick köpa på den lokala byggmarknaden. Ser fram emot kompensation för felaktigheterna. I övrigt nöjd med leverans och två snygga klädbetjänter.Hej!Monteringen är det inget fel på då båda är monterade exakt likadant och den ena är perfekt och den andra ojämn. Skillnaden på benparen är mätbar till 0,5 cm, vilket nu lösts med två möbeltassar!Vad gäller att köpa brickor på den lokala byggmarknaden fanns inget alternativ då sovrummet skulle färdigställas en lördag. Oavsett eran snabba leverans har jag svårt att tro att ni skulle fixa expressleverans inom 24 timmar när det är helg.Men skicka gärna de 8 brickorna så kan jag byta till rätt sort.Att skriva att ojämnheten beror på vårat montage är på gränsen till oförskämt!Önskar ni återkommande kunder får ni nog bättra på eran reklamationshantering och hur ni bemöter kunder vid eventuella fel.// Magnus
Jonas Köhlström
05.08.2023
Norrmalms Möbler
Två trasiga bord leverades i olika omgångar. Visst, felet var hos DHL men ingen som helst ersättning erbjöds för förlorad arbetstid och flera veckors tragglande fram och tillbaka med att ta emot och skicka trasiga varor. Jag hade blivit nöjd med en symbolisk ersättning men dom vägrade som sagt. Undvik!/Jonas
Tomas Kjellstrand
04.08.2023
Norrmalms Möbler
En firma som lovar mycket men fixar inget av vad de lovar, tex fri frakt över hela Sverige och om du handlar för första gången skulle man få 10% men icke. Som tur e så finnes det andra möbelaffärer som är billigare på samma sak som jag skulle ha plus fri hemkörning
Bo Griphult
03.08.2023
Norrmalms Möbler
Beställde två små vägghyllor. Beställning, orderbekräftelse liksom fakturering fungerade bra. Det som gör att betyget blir 3* i stället för 5* är den otroligt dåliga packningen av godset! Det märks att den som utfört jobbet inte ens begriper grunderna i hur man packar! Hyllorna låg lösa i en stor kartong (inget packmaterial) så de hade legat och slagit mot varandra och även gjort hål i kartongen (från insidan) och detta kan INTE skyllas på transportören DHL.
Erika Troeng
02.08.2023
Norrmalms Möbler
Varning!!! Vi beställde ett bord via deras näthandel. Bordet kostade över 8000 kr på kampanj och över 9000 kr i ordinariepris. Bordet vi fick var undermåligt, i den vitpigmenterade ekskivan har 10-20 cm stora lagningar gjorts med ett mörkgrått spackel som ser helt förfärligt ut. Dessa ”lagningar” går dessutom på härs och tvärs över träts naturliga ådringar. Bordskivan ser ut som att någon försökt måla tigerränder på en träskiva. Även den anställde på Norrmalmsmöbler vi talade med i telefon erkände att bordets ”lagningar” inte såg snygga ut.. Norrmalmsmöbler hade >ingen< information om detta på sin hemsida och bilden de visar på produkten ser radikalt annorlunda ut. Tyvärr tar Norrmalmsmöbler inget ansvar för den undermåliga produkt de säljer utan hänvisar till leverantören samt kräver oss på en returavgift på över 2000 kr, dvs 1/4-del av priset! Jag är oerhört besviken och hade väntat mig ett bättre bemötande och mer seriös hantering av sina kunder. Det var första och sista beställningen vi gjorde från detta företag!
Jean Pierre Diaz
30.07.2023
Norrmalms Möbler
Oseriöst att stänga tidigare än vad det står på hemsidan. Drabbar kunder som får åka en längre sträcka i onödan.

Lägg till recension

Karta

Karlbergsvägen 29B, 113 27 Stockholm
Norrmalms Möbler