Elgiganten Phonehouse Lidaleden 12, 603 59 Norrköping

Elgiganten Phonehouse



147 Recensioner
  • lördag10–18
  • söndag10–18
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20


Elgiganten Phonehouse Lidaleden 12, 603 59 Norrköping


Om företaget

Elgiganten - Hemelektronik & teknik till låga priser! | Stort utbud av hemelektronik och vitvaror till låga priser. 30 dagars öppet köp utan kartong. Handla som privatkund eller företagare.

Kontakter

Ring oss
+46771115115
Lidaleden 12, 603 59 Norrköping

Timmar

  • lördag10–18
  • söndag10–18
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20

Funktioner

  • Hemkörning
  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Leverans samma dag
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering
  • Rullstolsanpassad hiss


Rekommenderade recensioner

Wilma Johansson
13.10.2023
Elgiganten Phonehouse
Marjan Idic är trevlig och mycket bra försäljare (butiks cheft)Han har ett gott bemötandeOch jag har varit kund hos Phone houe i många år och är väldigt nöjd med service
Yvonne Eriksson
04.10.2023
Elgiganten Phonehouse
Efter att stått i kö ca 30 minuter så blir jag först artigt bemött. Men när jag hade diverse frågor om ett nytt abonnemang som han erbjöd mig så blev han otålig och nonchalant och sa att nu fick jag minsann bestämma mig eftersom kön växte. Jag replikerade med att jag själv stått i kö 30 min. Sedan lämnade jag butiken utan att göra någon affär.Att bli betraktad som en barnunge bara för att man inte är expert på hur avtal och liknande fungerar känns inte ok.Rekommenderar INTE denna butik!
Don John
27.09.2023
Elgiganten Phonehouse
Totalt ointresserade säljare som inte vill veta av att andra har billigare och bättre erbjudanden speciellt comviq. Väldigt likt begagnad bilhandlare, allt är bara fula trick. Känns inte som en stor butikskedja med dom taktikerna. Kolla på nätet och bestäm dig där istället. Finns inga fördelar med att köpa i såna sliskiga butiker.
Kenny Sandberg
24.09.2023
Elgiganten Phonehouse
VARNING för den här butiken. Jag har aldrig som konsument blivit behandlat så dåligt. Åkte hit då det var den enda butiken som var öppen vid det potentiella köptillfället, efter att ha väntat i 15 minuter på kunden framför så får jag till mig från butiksarbetaren att han inte kan larma av några produkter i butiken då han har avlarmningsdosan är hemma hos honom. Han frågar om jag vill köpa några hörlurar som inte bär larm (jag var på jakt efter ett par WF-1000XM3) eller om han skall be sin fru komma med avlarmningsdosan. Med tanke på produkten som jag hade för avsikt att köpa så faller det sig naturligt att jag inte vill ha några budgetlurar. Jag ber honom be sin fru komma med dosan och att jag är villig att vänta ytterligare 15-20 minuter, lätt irriterad. Han berättar att då att dosan kanske inte är laddad och att han ändå inte kommer att kunna larma av några produkter, jag svarar med att jag tycker det är besynnerligt att en sån kritisk detalj i affären borde vara på plats så att de kan sälja de varor som finns. Han blir då så arg att han kastar diverse tillmälen i ansiktet på mig och avslutningsvis säger att han inte kommer att sälja till mig" och ber mig lämna butiken.Med det som bakgrund så kan jag inte under några omständigheter rekommendera den här butiken till någon
Sophie Pie
23.09.2023
Elgiganten Phonehouse
Stötte på en väldigt ouppmärksam och arrogant säljare som jämförde mina nuvarande abonnemang hos 3 med Telias familje lösningar (inga andra operatörer utan uteslutande enbart Telia, så det var ingen rättvis jämförelse) och försökte pracka på mig dessa ”bättre lösningar” hela tiden utan att ta hänsyn till det faktum att jag vid flera tillfällen sa att jag INTE ville ha nya abonnemang eller byta över till en annan operatör då jag är nöjd med 3. Hans svar va: ”ahh fast Telia är ju bättre”. Det spelar INGEN ROLL ifall dom är lite bättre eller har något billigare total lösning, det handlar om HELHETEN, och kan man inte se det som säljare ska man nog byta jobb.Det svartnade i ögonen på mig när han totalt nonchalerade vad jag sa, för oavsett vad Telia har att erbjuda så är det inte bara pris jag går efter utan även SERVICE, och den upplevelsen dödade han direkt på plats med sitt tjat.jag ville enbart förlänga ett redan befintligt abonnemang som jag har hos 3 och köpa till en padda. Simpelt!Det hela resulterade i sura miner då jag minst sagt blev väldigt irriterad på den säljaren.(Jag är nämligen säljare själv och jag tycker inte att man ger personlig service genom att aktivt försöka sälja in en och samma operatör till kunder när man har flera, framförallt om kunden inte själv efterfrågar en jämförelse ifrån början. Det är jätte viktigt att man lyssnar, annars får man ingen långsiktig relation. Men jag antar att han fick provision eller nått om han sålde många av Telias kampanjer, vad vet jag, skiter i vilket gör jag också)Så det blev helt enkelt ingen förlängning eller något köp av ny padda hos elgiganten som jag hade hoppats från början, då enda anledning till att jag egentligen gick in var för att jag ville få hem produkten samma dag till min son och för att 3 butiken inte längre finns i Mirum tyvärr.Helt ärligt så kommer jag aldrig mer sätta min fot hos Elgiganten igen tack vare säljarens oproffsiga sätt att hantera mitt ärende.Det blev istället en förlängning direkt från 3:s kundservice dagen efter och jag får vänta några dagar extra på paddan, men det var det värt efter det här extremt dåliga bemötandet som vi fick i butiken. No more!
Margareta Johnsson
13.08.2023
Elgiganten Phonehouse
Mycket bra. Ligger i Mirum galleria ,man kan göra en beställning på nätet och hämta varan där väldigt snabbt.
niclas lindman
06.08.2023
Elgiganten Phonehouse
Om du behöver hjälp få tag i t ex sladd till ngt köpt där å ej har det i butik s0 förvänta dig inte då ngn hjälp är bara sälja fgår få hjäkp med .Den nonchans å Flin fick om frågade vad ska göra om nobil går sönder å ber er om hjälp var svar Ja säg det" Så avråder starkt handla var i måndags fick detta svar i ansiktet med ett Flin så om behövet tiklbehöe köpt på phonehouse höelurar bluetooth å kabel behövs orginal så får de ej bwställa dessa från tillverkare enligt honom emot Phone house policy att inte får ens ringa Elgigant fråga är utanför deras uppgifter trodde tillhöede Elgiganten på så sätt kunnat fråga men tydligt bara vill sälja.För be om hjäkp är väldig nonchalans å sista gång köps ngt ifrån den kedjan då tänkt men vet nu bättre att Inte är Elgiganten service är bara dålig såsan när får problem med vara .så vlir Telenor butik sedan klagat till Elgigant direkt för vissa ska inte arbeta med detta om så nonchalanta i hjälpa till är också så får visst ta kontakt med Sony vilket fått Svar från Både Sony
Åsa Birgersson
05.08.2023
Elgiganten Phonehouse
Marjan IdicToppenbra hjälp med ett fel som jag inte kunde avhjälpa själv. Här får man alltid bra service !!
Inger Skarin
03.08.2023
Elgiganten Phonehouse
Marjan är bästa säljare och människa. Har handlat av honom i 15år. Har ett hjärta av guld. Krom Inger

Lägg till recension

Karta

Lidaleden 12, 603 59 Norrköping
Elgiganten Phonehouse