Söderlings Pink Store Vällingbyplan 3, 162 65 Vällingby

Söderlings Pink Store



64 Recensioner
  • lördag10–18
  • söndag11–18
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20


Söderlings Pink Store Vällingbyplan 3, 162 65 Vällingby


Om företaget

|

Kontakter

Webbplats
Ring oss
+468370058
Vällingbyplan 3, 162 65 Vällingby

Timmar

  • lördag10–18
  • söndag11–18
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20

Funktioner

  • Betalkort
  • Kreditkort
  • Toalett


Rekommenderade recensioner

Annika Ellström
31.10.2023
Söderlings Pink Store
Mycket nöjd med dotterns hår. Vi hade bokat slingor men den väldigt trevliga frisören (som jag inte vet namnet på tyvärr), avrådde eftersom håret var flerfärgat. Hon rekommenderade toning denna gång och återbesök. Dottern blev jättenöjd!
Marie Zazza
12.09.2023
Söderlings Pink Store
Ringde nu ! En som jobbar där genom att svara Hallo Pinkstore.Frågar vänligt vem jag pratar medHon säger igen ,Hurså" frågar vänligt igen vem pratar jag med?Var på hon säger
Matilda Gezelius
05.08.2023
Söderlings Pink Store
Mycket nöjd med naglarna och de håller bra, trots att jag bitit på mina naturliga. Skulle dock vara roligare om de hade fler färger att välja på!
santasnaglar
05.08.2023
Söderlings Pink Store
Mycket smutsigt arbetsplats,bord,uv lampor. Verktyg och nagelfiler som användes av en annan person desinficerades inte och användes för mig. Nagel fil bits först användes på mig sedan utan att desinfiseras på en annan kund som sat vid bordet bredvid.Mig som kund har ni tyvärt förlorat!
M
03.08.2023
Söderlings Pink Store
Värsta bemötandet jag varit med om. De bokade in mig för att ta bort mina naglar, först och främst så bokar de om min tid dagen innan. Hon som jag pratade med i telefon då verkade allmänt förvirrad och det verkade inte som att hon hade någon kunskap om ifall det gick att fylla på gelé på mina akryl naglar eller inte. Efter många om och men bokar jag in att endast ta bort mina naglar. Då de säger att det inte blir 100% bra när man fyller på med gelé. När jag kommer på plats säger de att de inte tar bort akryl naglar trots att jag hade sagt att jag hade det på telefon. Hon börjar ta bort dem men får mig att känna mig osäker på om hon gör det på rätt sätt, sedan säger hon att det är mitt val om jag vill testa ta bort dem hemma med aceton och att de ej gör det i den här butiken . Jag avbryter mitt i - då hon filat så att mina nagelband blöder och min nagel känns super skör. Skulle gett 0 stjärnor om det gick. Otroligt rutten attityd genom hela behandlingen och tjafsa emot så fort jag försökte förklara vad jag tyckte borde ha gjorts annorlunda t.e.x att de bokat in påfyllning trots att jag sade att jag endast ville ta bort. Känner mig väldigt besviken på att ens ha betalt hälften av vad det skulle kostat. Aldrig varit med om något sådant tidigare.
Kicki Palm
03.08.2023
Söderlings Pink Store
Magda är en super duktig frisör på alla sätt. Professionell och trevlig samt service minded.Tyvärr är ägaren samt frun Lucy fruktansvärt otrevliga och oprofessionella. Vi bokade med ett pris men när betalning skulle ske var priset 200 kr dyrare. Man kan inte komma i efterhand och säga att priset är höjt!Undvik detta ställe! Se övriga negativa bedömningar.2 missnöjda kunder som ej kommer tillbaka .Svar till LucyZeki och LucyFörst måste vi reda ut ett missförstånd. Min dotter heter Elvira och inget annat !Hon har inte skrivit något på Er hemsida. Så uppenbart är det fler som är missnöjda.Min dotter bokade en tid och fick besked att det kostar 1200 .Detta är då ett avtalat pris!På plats på salongen under behandling får hon besked att priset är höjt till 1400 kr för att ägaren Zeki plötsligt bestämt detta. Hon bestrider detta då det finns ett avtalat pris och INGEN stans står att priserna är höjda! Hon tvingas trots detta betala det högre priset. INTE OK.Dessutom ringer ägaren Zeki upp mig, mamma till Elvira kl 17.36 på hemligt nummer och är upprörd över att jag givit dem dåliga resentioner på deras hemsida . Han säger bla att han har så höga kostnader, avslutar med att skrika att jag är en idiot och därefter slänger på luren. Kundvård hm patetiskt. Gå ej dit!
Amanda Gustavsson
02.08.2023
Söderlings Pink Store
Det här var den sämsta frisör jag gått till. Hade bokat färg och klippning men gick därifrån efter färgningen. Färgningen var ett skämt och jag vågade inte låta personen klippa mig. Kändes inte som personen hade någon som helst utbildning. Råder ingen att gå hit - undvik!(Eftersom det inte står namn på frisören vet jag inte vad hon hette. Kanske finns andra frisörer där som kan sin sak men den här kvinnan var inte en av dem)
Niclas Sandqvist
02.08.2023
Söderlings Pink Store
Min flickvän gjorde gelénaglar här förut och vi kan båda konstatera att de är totalt inkompetenta. De tog 800/900kr betalt för naglar som höll en och en halv vecka. Hon som gjorde dem var extremt slarvig och filade sönder fingrarna samtidigt som hon klippte i nagelbanden så resultatet var att hennes fingrar var fulla av blödande sår.Förstår verkligen inte hur man kan vara så otroligt dålig på sitt jobb. De förtjänar inte ens 1 stjärna i betyg men det är tyvärr det lägsta.
M M
01.08.2023
Söderlings Pink Store
Service av världsklass! Vi firade en möhippa på deras privata spa-avdelning och blev glatt överraskad av personalens vänlighet som verkligen överträffade våra förväntningar. Personalen gjorde allt och lite till för att vi skulle ha det bra. Många tack till er! Rekommenderar starkt!!!!
Olivia B
30.07.2023
Söderlings Pink Store
Otrevlig stämning/ oproffsigt utförtande av tjänster. Förrut (vet inte om nu)så hade de outbildade nagelteknologer i salongen som gjorde naglar.Nja jag skulle rekommendera att man skippar de och går någon annanstans.Samt sjukt otrevliga svar som ägaren ger till kunderna, varför skulle man vilja stödja det?

Lägg till recension

Karta

Vällingbyplan 3, 162 65 Vällingby
Söderlings Pink Store