HYMER Center Umeå Godsvägen 13, 901 33 Umeå

HYMER Center Umeå



146 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag09–17
  • tisdag09–17
  • onsdag09–17
  • torsdag09–17
  • fredag09–17


HYMER Center Umeå Godsvägen 13, 901 33 Umeå


Om företaget

HYMER Center - Sveriges ledande fullserviceleverantör av husbilar |

Kontakter

Ring oss
+4690188440
Godsvägen 13, 901 33 Umeå

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag09–17
  • tisdag09–17
  • onsdag09–17
  • torsdag09–17
  • fredag09–17

Funktioner

  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering
  • Oljebyte


Rekommenderade recensioner

Christina Edler
14.10.2023
HYMER Center Umeå
Brukar bara byta gasolflaska där och blir alltid väl bemött.
Jörgen Karlsson
10.10.2023
HYMER Center Umeå
Bra utbud i mina ögon! Sökte det jag fann och köpte det!
Ella Åhs
25.09.2023
HYMER Center Umeå
Fick bra hjälp när vi var där Trevlig personal
Kay Karlsson
14.09.2023
HYMER Center Umeå
Framme för agilitytävlingar under några dagar konstaterade vi att ingen gasol nådde spis eller kyl/frys. Hymer i Umeå med lördagsöppet och suverän service fixade kontrollvägning av gasolflaska, slang och reducerinsventil samt lånade ut verktyg. De räddade såväl helgen som maten. Stort tack
Helle Pedersen
08.09.2023
HYMER Center Umeå
Fantastisk service. Fixade bromsarna samma dag.
Niclas Berglund
18.08.2023
HYMER Center Umeå
Totalt grundlurade känns det som med vårt husvagnsköp för ett par år sedan. Fick åka in med vagnen ett antal gånger och de åtgärdade" felet men lika fullt har den fortsatt krångla på samma sätt. Rent bedrövligt. Nä
Caravan Center
03.08.2023
HYMER Center Umeå
Hej Camilla!Vi förstår att ni är besvikna, för ingen ska behöva vänta närmare 1 år på att få sitt fordon lagat. Vi vill därför kort förklara varför det tagit sådan tid.Ni anmälde skadan till oss 150723 och vi förklarade i samband med detta att plåtbyten och större tidskrävande jobb sker under vintertid/lågsäsong. För att alla våra kunder ska kunna njuta av sina fordon under vår absolut mest hektiska tid, sommaren, så måste vi prioritera de mest akuta jobben just då. Därför bokade vi in jobbet i slutet av januari så att ni skulle kunna ha den klar innan maj. Reservdelarna beställdes 151229 med en beräknad leveranstid på ca 2 veckor för listerna medan plåten var i slutet av januari.Plåten och listerna kom tyvärr inte under den beräknade leveranstiden och vi har varit på leverantören flera gånger och fått olika besked. Allt från det att leveranstiden flyttats framåt, problem med tillverkningen i Tyskland till att Dethleffs leverantör har haft problem med lacken på dessa plåtar i Danmark. Precis som ni, är vi också frustrerade över denna situation! Vi försöker i alla lägen att ge våra kunder så god service som möjligt, men i ett sådant här fall så är det omöjligt att göra er så nöjda som ni förtjänar att vara. Vi har gjort precis allt som står i våran makt men om vi inte får några reservdelar från leverantör (den enda som har dessa delar) är det omöjligt att laga skadan.I all olycka så kom plåten igår, fraktskadat. Vi jobbar fortfarande på att rätta till detta.Vi vet inte om det dåliga bemötandet hade med själva skadan som inte blev lagad att göra eller om ni tycker att vi har varit otillräckliga på något sätt i kundbemötandet. Självklart strävar i efter att ha 100% nöjda kunder, men ibland kan vi inte råda över situationen. Vi har sökt dig, så hör gärna av dig så kan boka in ett personligt möte. /Caravan Center

Lägg till recension

Karta

Godsvägen 13, 901 33 Umeå
HYMER Center Umeå