Specsavers Stockholm Hornsgatan Hornsgatan 88, 118 21 Stockholm

Specsavers Stockholm Hornsgatan



31 Recensioner
  • lördag10–16
  • söndagStängt
  • måndag09–18
  • tisdag09–18
  • onsdag09–18
  • torsdag09–18
  • fredag09–18


Specsavers Stockholm Hornsgatan Hornsgatan 88, 118 21 Stockholm


Om företaget

Just a moment... |

Kontakter

Timmar

  • lördag10–16
  • söndagStängt
  • måndag09–18
  • tisdag09–18
  • onsdag09–18
  • torsdag09–18
  • fredag09–18

Funktioner

  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort


Rekommenderade recensioner

ehandelslösningar -
03.11.2023
Specsavers Stockholm Hornsgatan
Jag var inne på Specsavers på Götgatan idag och fick fantastiskt hjälp med mina glasögon och så hade jag köpt linser för 20 år sedan som jag inte använt, men idag gav de mig linser och jag fick en upprättelse. Keivan som hjälpte mig är verkligen en godhjärtad person som verkligen hjälper sina kunder. Jag har haft lite problem och märkt hur de ansträngt sig för att hjälpa mig med lösningar. Tack ni är den bästa optikern i stan! Mvh Simon Blomqvist
Dennis Johansson
30.09.2023
Specsavers Stockholm Hornsgatan
Jättetrevlig och hjälpsam personal här alltså!! Fick jättebra hjälp och hon som justerade bågarna efter mitt huvud var jätteduktig! Bäst!
Stefan häge
13.09.2023
Specsavers Stockholm Hornsgatan
dåligt att de inte svarar. Har försökt ringa flera gånger utan svar...
Johan Sundholm
12.09.2023
Specsavers Stockholm Hornsgatan
Amazing Grace hjälpte mig hitta mina första bågar! Tusen tack <3*Allt från inskrivning till undersökning och val av bågar var exemplariskt
E
26.08.2023
Specsavers Stockholm Hornsgatan
Köpte graderade och progressiva glas till mina egna bågar för 3500kr. Jag fick ingen eller liten rabatt även fast jag hade egna bågar. Förklaringen jag fick var att de inte tjänar pengar om jag kommer med egna bågar. När glasen väl kommer är graderingen fel. Det är knappt någon gradering. Glasen är mörka förutom en liten linje längst ner på glaset. Jag förklarar att jag köpte glasögonen till jobbet och att jag inte kan använda dessa eftersom de ser ut som vanliga solglasögon. Personalen ber mig prova ändå eftersom de inte kan göra något åt felet utan måste beställa nya. Jag återkommer till specsavers efter två veckor och får samma svar. Specsavers ber mig återkomma senare. Jag ber specsavers ringa mig när de nya glasen kommer. Ingen ringer. Jag har nu köpt bensinmacksglasögon och använder glasen jag fick från specsavers som solglas. Jag har nu flyttat från området och har inte vägarna förbi butiken varje dag. Idag har jag vägarna förbi butiken. Jag talar med en kvinna om mitt problem. Hon ber om att få tala med chefen. Efter samtal med chefen kommer hon ut säger att det gått för lång tid. Jag ber att få tala med chefen och upplyser henne om att detta är tredje gången jag reklamerar samma köp. Chefen går i försvar direkt och berättar för mig hur hon applicerar konsumentköplagen på sin arbetsplats. Hon påpekar även att jag stört henne i lunchen. Jag säger ok och meddelar att jag vill köpa nya glasögon av henne om vi löser detta med felaktig gradering på gamla glasen. Chefen på specsavers hornsgatan missar köpsignalen totalt. Chefen på specsavers börjar tala om min attityd. Jag ber henne bortse från min attityd och koncentrera sig på att jag är en missnöjd kund med en produkt jag reklamerat från dag ett. Hon fortsätter tala om min personlighet. Jag upplyser chefen på soecsavers om att hon ska koncentrera sig på den felaktiga produkten och inte min personlighet. Jag upplyser henne om att jag tycker hon behandlar mig som ett barn och att jag blir kränkt. Jag ber henne vänligt men bestämt att koncentrera sig på sak och inte min personlighet. Hon upprepar att jag inte låter henne tala Jag upprepar att hon ska sluta tala om mig och koncentrera sig på sitt jobb. Hon ber mig vara tyst. Jag är tyst. Då börjar hon tala om min personlighet igen. Jag avbryter och ber henne vara tyst i 30 sekunder så att jag kan framföra min reklamation. Hon bortser från det och säger att hon vill att vi ska träffas senare. Jag meddelar att detta är min lediga dag och att vi måste lösa detta idag samt att jag vill lägga en ny beställning på glasögon. Hon fortsätter att tala om min personlighet. Jag meddelar att jag känner mig kränkt och att det är lite bissart att hon inte koncentrerar sig på min reklamation och (som pågått i ett år) fortsätter tala om min personlighet. Nu börjar chefen för Specsavers Hornsgatan meddela att hon vill avsluta mötet och be mig återkomma en fjärde gång. Jag frågar om hon skämtar. Det gör hon inte. Chefen för specsavers hornsgatan går mot dörren, håller upp dörren, och ber mig lämna butiken. På väg ut hör jag en anställd vara i infekterad diskussion med äldre dam. Det är inget fel med Specsavers. Men i detta fall är det uppenbart att de som jobbar på specsavers hornsgatan inte fattar att hen ska lyssna på kunden. Chefen på specsavers hornsgatan bad mig lämna butiken innan hon ens fattade att jag ville köpa fler glasögon. Jag ser ingen lösning på detta. Jag kommer inte beställa fler glasögon av specsavers. Soecsavers tar inte ansvar för sin fel (alla gör misstag) och behandlar kunder som dagisbarn.
Margaretha A
19.08.2023
Specsavers Stockholm Hornsgatan
Jättetrevlig och kunnig personal. Väldigt serviceminded när jag hade svårt att bestämma mig om bågar och passform.
Andreas Dahlström
01.08.2023
Specsavers Stockholm Hornsgatan
Otroligt strulig butik som lovar massor men missar helt att leverera flera gånger trots upprepade löften om motsatsen. Dessutom väldigt svåra att få tag på via telefon.
Peter Bjöns
31.07.2023
Specsavers Stockholm Hornsgatan
Nödställd man med borttappad lins blev räddad av glad och trevlig personal. Tack du kvinna på specsavers!
Mathilda Appleton
30.07.2023
Specsavers Stockholm Hornsgatan
Jag fått prova 20-tals olika linser för hitta de perfekta! Har gått hos dom i flera år. köper även alla mina glasögon här - till bra pris.

Lägg till recension

Karta

Hornsgatan 88, 118 21 Stockholm
Specsavers Stockholm Hornsgatan