Borlänge Energi Nygårdsvägen 9, 781 70 Borlänge

Borlänge Energi



64 Recensioner
  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag08–16:30
  • tisdag08–16:30
  • onsdag08–16:30
  • torsdag08–16:30
  • fredag08–16:30


Borlänge Energi Nygårdsvägen 9, 781 70 Borlänge


Om företaget

Borlänge Energi | Borlänge Energi | Välkommen till Borlänge energi!

Kontakter

Ring oss
+4624373000
Nygårdsvägen 9, 781 70 Borlänge

Timmar

  • lördagStängt
  • söndagStängt
  • måndag08–16:30
  • tisdag08–16:30
  • onsdag08–16:30
  • torsdag08–16:30
  • fredag08–16:30

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Grzb
27.10.2023
Borlänge Energi
Erbjuder sämre tjänster än andra liknande företag utan att ta lägre pris eller ge några som helst andra förmåner. Har inte hört om en enda gång där BE tagit över från ett annat företag och det blivit bättre eller ens likvärdigt.
Kalejdo
22.10.2023
Borlänge Energi
Sämsta kundtjänsten som inte fungerar. Blev pålagd när jag stod i kö. Sen när jag kom fram trodde telefonisten jag hade på mute, vilket jag inte hade.
Thomas Israelsson
06.10.2023
Borlänge Energi
Riktigt bra service och prisbild, på -90 och -00 talet.. det är ett tag sedan nu........Finns mycket att önska av ett bolag som går med 97 miljoner i vinst.....
Daniel Karlsson
05.10.2023
Borlänge Energi
Sämmre företag på att kommunicera med sina kunder finns nog inte. Skulle aldrig någonsin använda Borlänge Energi om man inte var tvingad till det. USELT!!
Kenth Hägg
02.10.2023
Borlänge Energi
Höst 2021 + vår 2022. Mitt önskemål om att ansluta friliggande villa till stadsnätet började med kontakt med trevlig personal på kundservice. Detta bra bemötande blev ändå bättre vid fortsatta kontakter med handläggaren Carlos. Han lyssnade, tog projektet på allvar och såg till att jag fick all info jag behövde och på kort tid från 0 till 100 så var både grävning ock anslutning samt inkoppling klar!Bestämde mej någon månad senare till att även byta ut äldre värmepump och ansluta till fjärrvärmenätet. I skrivande stund så har jag skrivit under ett avtal om leverans i sept 2022. Innan avtalstecknande fick jag samma fina bemötande som ovan och besök på plats av tekniker (Linus? + 1). Trots vissa grävsvårigheter så lyckades vi komma överens om en kommande installation.Priser. Min syn på detta är att stadsnätet är okey. Beträffande anslutning av fjärrvärme så är själva installationskostnaden för hög. Man borde se till att subventionera denna för man kommer ju att under överskådlig tid tjäna pengar på förbrukningsavgiften. Fler friliggande fastigheter skulle då fundera på en anslutning, tror jag.Borlänge Energi i framtiden. Se till att vara effektiva och förbli i kommunal ägo! Andra energiföretag som privatiserats har skenande priser och fyller endast fickorna på personer med andra/egna ambitioner.
Jeanette Svartberg
10.08.2023
Borlänge Energi
Extremt dålig service av vägar där man slår sönder bilen i hål, påstås ej vara skyldiga till ersättning pågrund av att dom ej visste hål fanns. Hade hålet varit anmält av någon annan och dom visste om detta hade ersättning ordnats. Men vet man om att de är ett hål där så åker man inte där. Det är rätt logiskt. Extremt dåligt av dom.
Yenny Romero
08.08.2023
Borlänge Energi
god morgonJag skriver för att informera dig om att jag på natten såg flera lampor på Svea torget som inte fungerar, de är släckta nära Pitchers.Jag hoppas de kan fixa dem, även i centrum har jag sett fler lampor som inte fungerar mellan wallingatan och målaregatan. tack tack
Olle Lars
05.08.2023
Borlänge Energi
Varje gång snöröjare kommer förbi på gatan så får jag en stor snöhög framför postlådan och en stor vall längs med uppfarten. Så har det inte varit förr.Jag har felanmält både via växeln och på hemsidan.Men för varje gång jag anmäler så får jag ännu större snöhög framför postlådan. Det syns att post- och tidningsbil har svårt att ta sig fram.Har Borlänge Energi inrättat ett filter mot allmänheten?Mina felanmälningar verkar inte komma fram.
c n
02.08.2023
Borlänge Energi
Kostar tusan för att komma 2 gånger i månaden och tömma sopkärlen. Och då när de kommer tömmer de endast hälften av kärl. När sedan man ringer och påpekar detta vägrar de att åtgärda och hotar med en extra avgift för att göra det som de har ändå fått betalt för. Det kalas för inkompetens (man vet ju att sopkärltömning är ju en komplicerad process) och bedrageri. Ni bör skämmas fast jag tror att även detta ska vara för komplicerat.

Lägg till recension

Karta

Nygårdsvägen 9, 781 70 Borlänge
Borlänge Energi