K-fastigheter RÅDHUSTORGET 10, 252 21 Helsingborg

K-fastigheter



28 Recensioner


K-fastigheter RÅDHUSTORGET 10, 252 21 Helsingborg


Om företaget

K-Fastigheter - Välkommen hem | Välkommen hem

Kontakter

Ring oss
+46103300069
RÅDHUSTORGET 10, 252 21 Helsingborg

Timmar

Funktioner

  • Toalett
  • Tar emot nya patienter


Rekommenderade recensioner

Anna Dackard
21.10.2023
K-fastigheter
Rekommenderas absolut inte att bo hos K fastigheter. Ville förlänga uppsägningsperiod med ytterligare en månad för att förmodligen hinna hitta ny hyresgäst. Sedan vill de ha tillbaka lägenheten i bättre skick än när man fick den. Alltså ingen brukspraxis som gäller.
MSL CARE AB
14.10.2023
K-fastigheter
Värsta fastighet! Jag har flyttat den första november 2022, hade fel anmält garderob via mina sidor. Första anmälan jag gjorde blev avslutat utan någon tittade i min lägenhet! Skaffade anmälan igen via mina sidor, fick igen meddelande att de kommer inte göra något åtgärd och avslutade min anmälan! Ingen som hade kommit i lägenheten och kollade! Man betalar 13.500kr/månad och de inte ens tittar, trist alltså. Då får man bara flytta nån annanstans.
Sandra Szynkowska
14.10.2023
K-fastigheter
I can honestly say this was the worst customer service I have ever experianced.
Helene Petersen hansson
12.10.2023
K-fastigheter
Superbra hyresvärd.
Scandinavian Horseradish
01.10.2023
K-fastigheter
Fult kontor.
Lina Bajraktari
28.09.2023
K-fastigheter
Vill starkt avråda alla framtida studenter från att hyra från K-fastigheter i Helsingborg. Hyran är alldeles för hög för den låga servicen. Många av lägenheterna har återkommande varit drabbade av silverfiskar, vilket de inte tar på allvar och gör något större åt. Vidare krävs ofta att man klagar länge för att en felanmälan ska tas itu med. De har inte heller en störningsjour man kan ringa ifall någon skulle störa en mitt i natten. Extremt oprofessionella, och det finns en stor oförståelse och motvillighet från deras sida att vilja lyssna och hjälpa en.
Marco Ojala
19.09.2023
K-fastigheter
Otrevlig personal och lägenheten jag skulle hyra hade stora mörka fläckar på väggarna och då bad vi om att de skulle måla om de väggarna men det ville de inte, sa till mig att jag kunde måla om jag ville!! De kallade det normalt slitage"!(Lägenheten byggdes 2016) Vaktmästaren stod utanför dörren och rökte och gick in och luktade rök i hela lägenheten sen. "Vatten och värme ingår" står det i kontraktet men man betalar för elen från en frånluftsvärmepump för att värma upp vattnet till elementen och till lägenheten. Under den period jag inte bodde där betalade jag över 1500 en månad och över 1000 en annan
Magdalena Lazniak
04.08.2023
K-fastigheter
Extremely Disappointing Experience with Kfastigheter: Lack of Responsiveness and Poor Customer SupportMy family and I recently had the unfortunate experience of renting an apartment through Kfastigheter. While the apartment itself was nice and located in a desirable area, our overall experience with the company was nothing short of disappointing. The issues we encountered with their lack of responsiveness and poor customer support overshadowed any positive aspects of the rental.Communication and Responsiveness:One of the major problems we faced was the company's unresponsiveness. Whenever we needed to reach out to them regarding any concerns or issues, it seemed nearly impossible to get a hold of anyone. This lack of communication left us feeling frustrated and neglected as paying tenants. The inability to address urgent matters in a timely manner, such as power outages, was particularly distressing.Electricity Issues:The building had ongoing electricity problems, and it became a recurring issue for my father during his two-year tenancy. There were several instances where he was left without power, sometimes for extended periods. The situation reached its breaking point when the company failed to respond for several days, resulting in my father being without electricity for a staggering three days. This level of neglect and disregard for basic amenities is unacceptable and extremely inconvenient.Key Handover and Deposit Return:Another aspect that left a sour taste in our mouths was the process of returning the keys and receiving the deposit. Despite thoroughly cleaning the apartment, a check-up revealed minor issues, such as a smudge on the wall. The company initially allowed us the opportunity to rectify these concerns, which we promptly did. However, when we later requested the return of my father's three-month deposit, Kfastigheter claimed that they needed to hire a cleaning company. We eventually agreed to split the cost, as the new tenant had already moved in. Unfortunately, the company representative responsible for our case suddenly ceased responding to our messages, leaving us in limbo for almost two months without any updates or resolution.Our experience with Kfastigheter was truly disappointing and disheartening. Their lack of responsiveness, poor customer support, and apparent disregard for the well-being of their tenants were major drawbacks. We strongly advise against renting from this company if you value being heard, supported, and treated with respect. The frustrations we encountered throughout our time with Kfastigheter overshadowed the positive aspects of the apartment itself and left us feeling ignored and taken advantage of.
Luo
01.08.2023
K-fastigheter
Akta er för dessa skojare !Oseriösa. och riktigt svåra att ha att göra med.

Lägg till recension

Karta

RÅDHUSTORGET 10, 252 21 Helsingborg
K-fastigheter