Elon Lidingö Södra Kungsvägen 64, 181 32 Lidingö

Elon Lidingö



83 Recensioner
  • lördag10–16
  • söndagStängt
  • måndag10–19
  • tisdag10–19
  • onsdag10–19
  • torsdag10–19
  • fredag10–19


Elon Lidingö Södra Kungsvägen 64, 181 32 Lidingö


Om företaget

Elon Lidingö - Köp vitvaror & dammsugare! | Elon är Sveriges ledande kedja för hemprodukter med e-handel och ca 300 butiker fördelade över hela landet. I din lokala butik kan du handla vitvaror, hushållsprodukter, personvård, belysning, luftvärmepumpar m m av kompetent personal.

Kontakter

Ring oss
+46812215900
Södra Kungsvägen 64, 181 32 Lidingö

Timmar

  • lördag10–16
  • söndagStängt
  • måndag10–19
  • tisdag10–19
  • onsdag10–19
  • torsdag10–19
  • fredag10–19

Funktioner

  • Hemkörning
  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Leverans samma dag
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

monica stendahl
30.10.2023
Elon Lidingö
Jag köpte en diskmaskin hos Elon Lidingö, tänkte att jag skulle stödja lokala handeln. Men det var ett stort misstag. Slarvigt, oproffsigt, dåligt bemötande. Kommer aldrig sätta min fot där igen. Tacka vet jag Elgiganten.
Christer Svensson
10.10.2023
Elon Lidingö
Bra vitvaruaffär. Extra plus för kolsyra för 39 kronor.
Ivan Bergman
05.10.2023
Elon Lidingö
Bra affär, hjälpsam personal.
Ewa Beverot
08.09.2023
Elon Lidingö
Djupt besviken på det bemötande jag fick av butikspersonalen. Kändes så okunnigt och oseriöst så jag kommer aldrig någonsin mer besvära" denna butik!"
Tarek Serraf
28.08.2023
Elon Lidingö
Bra service. Väldigt kunnig personal som hjälpte mig med mina behov! Här pratar vi lösningar. Den första butiken som inredning i sina diskmaskiner :)
Niklas Ståhle
15.08.2023
Elon Lidingö
Skulle vilja varna folk för att handla från Elon Lidingö. Firman är enligt mig direkt oseriös och tar inget som helst ansvar. Under våren 2018 så köpte vi två kylskåp samt service i form av montering och bortforsling av våra gamla kylskåp. När det väl skulle monteras så var det som att det var första gången serviceteknikerna dels var inne i någon annans hem och dels monterade kylskåp. Den första montering slutade väldigt illa inte nog med att de förstörde vårt golv men det lämnade också skåpen mitt på golvet i köket ej färdig monterade för att det var en list i vägen. De hade då gjort stora repor i golvet och massa stora svarta fläckar på hela golvet från pirran som förmodligen hade haft någon form av olja på sig. Vi fick då ta dit en annan hantverkare som slutförde jobbet, kapade en list och ställde in skåpen på plats. Men när väl skåpen var på plats så visade de sig att skåpen, trots försäkran från säljaren i butiken, ej hade samma höjd. Jag ringde då till säljaren och påpekade detta som misstrodde mig och inte alls ville kännas vid att hans servicekillar skulle ha kunnat förstöra vårt golv eller att skåpen skulle vara av olika höjd. Efter mycket om och men (fick ringa firman nästan en gång per dag för att något skulle hände) så kom tillslut säljaren ut och konstaterade att skåpen mycket riktigt var av olika höjd (såg väldigt fult ut framifrån). Vad gäller skadorna så lovade han att ta upp det med sin chef. Efter ett antal veckor fick vi tillslut löfte om att få dessa utbytta, vilket faktiskt tillslut hände. Jag påpekade då att vårt golv fortfarande var förstört och fråga hur de ville hantera detta. Elon skyller då på den firman dom i sin tur har anlitat för monteringen och hävdar att de är mellan mig och den tredje parts monterings firman att lösa. Ett enligt mig mycket märkligt sätt att hantera skador på och jag påpekade att jag faktiskt köpt en tjänst av Elon inte av deras tredje part. Efter många turer med Elon och tredjeparts firman med uppvisande av skador med bild och på plats så slutar det i att de helt skyller på mig som kund och påstod att jag hade orsakat skadorna på golvet själv och att de inte skulle ersätta mig för något. Rakt igenom ett oseriöst bemötande och ett företag som inte på något sätt tar sitt ansvar. Samt att man själv får jaga dem hela tiden. Säger att de ska ringa och höra av sig men ingenting händer. Skadorna på golvet slutade med att det helt enkelt skyllde på mig som kund och påstår att jag själv skulle ha förstört mitt egna golv. Och att de minsann aldrig skulle kunna orsakat dessa skador. Man kan då undra: vilket intresse jag skulle ha utav att förstöra mitt egna golv som var ny slipat för 4 år sedan. Så med detta vill jag berätta min upplevelse av Elon Lidingö och egentligen varnar andra för att göra affärer med Elon Lidingö. Det kan säker gå bra men det kan också sluta som det gjort för mig.
Carl-Fredrik Bothén
12.08.2023
Elon Lidingö
Elon Lidingö & Danderyd skall man passa sig för. Att man inte håller vad man lovar och håller pengar inne för kunder när det kommer till återbetalning. Att lura kunder som försöker köpa en speciell vara och sedan trycka på en 7 år gammal tvättmaskin. Att inte ta ansvar som ägare och skylla på personalen där var måttet rågat.
Hans Sakamoto
09.08.2023
Elon Lidingö
Ett härligt sortiment av produkter av mycket hög kvalitét, tillsammans med trevlig och tillmötesgående personal, toppen! Lidingö behövde verkligen en riktig vitvarubutik.
Carina Linder
03.08.2023
Elon Lidingö
Inte så bra bemötande.
K Nilsson
31.07.2023
Elon Lidingö
Snabb leverans och proffsig installation av TM+TT. Dessutom lätt att få kontakt med båda butiken och installatör vid frågor. Vi är väldigt nöjda!

Lägg till recension

Karta

Södra Kungsvägen 64, 181 32 Lidingö
Elon Lidingö