Stockholms Stadsnät AB Knarrarnäsgatan 7, 164 40 Kista

Stockholms Stadsnät AB



65 Recensioner
  • lördag10–18
  • söndag10–18
  • måndag08–20
  • tisdag08–20
  • onsdag08–20
  • torsdag08–20
  • fredag08–20


Stockholms Stadsnät AB Knarrarnäsgatan 7, 164 40 Kista


Om företaget

Stockholms Stadsnät - Bästa bredbandet i Stockholm | Bästa bredbandet i Stockholm…

Kontakter

Ring oss
+46850122000
Knarrarnäsgatan 7, 164 40 Kista

Timmar

  • lördag10–18
  • söndag10–18
  • måndag08–20
  • tisdag08–20
  • onsdag08–20
  • torsdag08–20
  • fredag08–20

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

ingemar svensson
30.10.2023
Stockholms Stadsnät AB
På hemsidan står det på flera ställen hur responsiv kundtjänsten är.... Julafton 2020 går Internet ner efter middag och klapputdelning. Ringer, messar och använder chatt-tjänsten utan svar. Jag förstår att det är svårt att ge kundservice en kväll som denna, samtidigt är man som kund helt 'lost' då varken tv, Netflixar, radio, Sonos etc fungerar och jag inte vet om felet är lokalt hos mig eller inte.
Jorge Pereda
18.10.2023
Stockholms Stadsnät AB
Sen jag flyttade har jag har bara problem med detta företag, går inte en enda månad som jag inte förlorar nätet och när jag ringer så finns endast inkompetenta som verkligen tror att man kan lösa det genom att starta om routern, vilket skämt. Kan tyvärr inte byta till någon annan då föreningen har ett avtal med er.
Lotta Andrews
28.09.2023
Stockholms Stadsnät AB
Bästa supporten som finns. Alla är så enormt duktiga och har ett tålamod som är helt otroligt! Dessutom svara de i telefonen utan röststyrning/knappar och annat jox. Ett plus är så klart att deras fiber alltid fungerar 100%
Emma Karlsson
22.09.2023
Stockholms Stadsnät AB
Uppdatering!Har efter strulet i början fått en otroligt bra och engagerad service, tack för all hjälp!...........................................................................Kass kundservice, på morgonen (kl 8) lovade de att en av deras tekniker skulle komma ut och fixa min router som tydligen behövs uppdateras. När jag ringer vid 15 tiden och tänkte dubbelkolla att det faktiskt är en tekniker på ingång så får jag till svar att det inte kan komma någon tekniker idag och att det tydligen ska ha blivit ett missförstånd.Har dock lite svårt att köpa att det skulle vara ett missförstånd när jag på morgonen fick frågan om jag skulle vara hemma hela dagen och att teknikern förmodligen skulle komma efter lunch..När jag sen vill försöka boka tekniker för måndagen så går det tydligen inte att göra p g a att de inte har koll på allas scheman". Får då direkrivet att ringa på måndag och boka tekniker
Erik Sundqvist
18.09.2023
Stockholms Stadsnät AB
För en tid sedan hade jag lite bekymmer med mitt wifi och kontaktade Stockholms Stadsnät för lite felsökning. Det visade sig att signalen till mig var på för fullt men att det mesh-nätverk vi hade var ett problem. Den kundservice, det engagemang och den support jag fick för att lösa problemet (inkl hårdvara) är ngt jag inte upplevt under 25 år i Sthlm. Magnifikt.
Johanna Lagerkranser
29.08.2023
Stockholms Stadsnät AB
Jag hade en gammal router som gjorde att mitt internet knappt fungerade. Ringde kundtjänst och fick direkt hjälp av Kenneth, som kom hem med ett tillfälligt lånemodem att ha innan jag fixat ett nytt (extra omtänksamt mitt under corona). Fick även hjälp med att hitta en ny router och jämföra priser. Tusen tack, toppenservice!
Tom Sandelin
14.08.2023
Stockholms Stadsnät AB
Kan bara instämma i hyllningskören! Vilken support! Efter alla katastrofupplevelser i olika telefonköer jag har varit med om under åren blev jag nästan lite rörd över engagemanget ni uppvisade när min router krånglade. Stort tack och jag hoppas verkligen att ni kan fortsätta på detta viset! Det kändes liksom nästan för bra för att vara sant!
Per-Henric Hotzen
08.08.2023
Stockholms Stadsnät AB
Igår pajade vår router och naturligtvis efter att kundtjänst stängt. Ringde när det öppnade och fick svar direkt. Vi skickar ut en tekniker som får kika på det" fick jag som svar och tänkte att ja ja...kommer väl nästa vecka. Efter lunch ringer en supertrevlig tekniker och säger: jag kommer över runt 14.Tio över två ringer det på dörren och tekniker är här
Emma Ståhlfors
04.08.2023
Stockholms Stadsnät AB
Jag skulle få fiber installerat av Stockholm Stadsnät den 23 oktober 2020. Nu den 23 januari funkar fibret fortfarande inte.Stockholm Stadsnät anlitade Ernet för att dra in fiber i min BRF den 23 oktober. Ernet drog in fibern på fel sida om ytterdörren så en av mina skåpsluckor inte gick att öppna. De åtgärdade detta, men efter installationen var färdig" upptäckte jag att jag inte kunde öppna min garderob för att de dragit fibern precis framför den. Ernet kommer och ska åtgärda felet
Malin Frountzos
01.08.2023
Stockholms Stadsnät AB
Från och med att vi flyttade in i vår nuvarande lägenhet har det fungerat oerhört dåligt. Vi har köpt otaliga förstärkningar, eftersom kommentarerna vi fick var att vi hade för tjocka väggar". Till slut

Lägg till recension

Karta

Knarrarnäsgatan 7, 164 40 Kista
Stockholms Stadsnät AB